Bekledin ve biz geldik ..:)
Satır arası yorum en sevdiğim unutma sevgili okur :).......
Gözlerim acıtarak yaş döker olmuştu.
Ama artık kaderimize ağlıyorum yaşadıkça da ağlayacağım.
Bir müddet Hazerani 'nin çizdiğim gülüşüne yaklaşmaya korktum .Ellerime güç verdim .Kanamış ellerim dudaklarına kalktı.
Parmaklarım resminin dudaklarına dokunduğu anda yüreğim döküldü.
Başımı gözlerine yasladım.
Elimdeki kan gülüşüne değdi.Ben gözlerinin altında uzun uzun ağladım..
'Hazerini "Ez nalina te me"'
HAZERİNİ ben senin ağıtınım..
....."Ne zaman düştün içime ?Nasıl bir yangısın ?Dökecek suyum yokken sen bende nasıl sönersin?"
Ağırlaşan ruhum uykunun yakasına tutundu.Başım onun gözlerine yaslı hissettiğim soğuk bana belki asla değmeyecek olan teninin sahtesi.
Merak sardı içimi ;Argeş 'in yüzüne dokunmak acaba nasıl bir şey ?
Elimi tutmuştu sıcacıktı.Güzel yüzü soğuk mudur yoksa elleri gibi sıcak mı ?
Uyumam gerekirken bunu düşünmem ölüme olan hasretimden .Acabalar silsilesi beni ufalarken bütün ışıklarını yaktığım ev benim için aydınlığın eziği bir karanlıktı.
Hazerani beni karanlığa attı bir gülüşün.
Ellerim bedenimin üstüne yığılmış bir deliyi oynuyorum.Bu hissetiğim duygunun adını kendime bile itiraf edemeden acısını çekiyorum.
Usul usul bir sızı göğüsümün ortasında ama sola daha yakın bir şekilde yüzünü gösterirken koca bağ evinin içinde bir telefon sesi yankılandı.
Gün yüzünü dönecek ama şuan sabahın en zifiri demi.Ezan yeni okundu .Bu evin telefonu neden çalıyor ki ?
Arayan beni dağıtan adamdır kesin.Bedenimi sürüyerek ayağa kaldırdım.Ardımda kalan kanlı gülüşe bir tebessüm hediye edip çalan ev telefonunu aramaya gittim.
Ardı ardına gelen arama sesleri beni telefonun konumuna çekerken ellerimi birbiriyle sarıp sarmaladım.
Soluksuz çalan telefonu bulduğumda duraksadım .Nefesimi salona taşırıp telefonu açtım.
Sessizlik bende gürültüyken karşıdan onun sesi gelip bütün varlığımda nefeslendi.
"Geşa !"
Adım kirli ama senin sesinde daha da kirleniyor Hazerani.O nasıl bir nefret ki sesin adımda yankılanıyor.
"Hazerani."
Dedim ,hüznüm bir demlikten boşaldı.Ama duymaz .
Hemen "Uyumadın mı ?"diye sordum.
"Sen de uyumamışsın ."dedi geveleyerek.
Anlıyorum umrunda değil .
Lilan yanında mı acaba ?Sahi birlikte otele girdiler.Ama ben Hazerani 'nin gülüşünden ötesini düşünemedim.
Susuyor ,niye aradı ki ?
"Geşa.."bir şey soracak gibi söylendi sustu.
"Dinliyorum Hazerani."
Cevap verecek gibi değil benim de ayakta durmaya gücüm kalmadı.Yere usulca otururken "Sesimi özlemediğine göre niye aradın ?"dedim .Göremediğim kaşlarının birbirine yakınlaşıp sıklaşmış halini tahmin ediliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYLERBEYİ HAZERANİ
General FictionEl değse dikişsiz yaraya çok acır,sevgilim.Ağır söz bile daha çok kanatır. Aşk Şeriatı'nın kuralıdır bu: Seven sevdiğine kesik bir yürek bırakır . Ben sana ; belimdeki silahı ,dik başımı ve tenimin ardındaki canı da bırakıyorum. Buyur al ! Beylerin...