Aral: Anoniiiiiim!
Aral: Küs müsün bana hâlâ?
Aral: Bak ben insanları çok takan bir insan değilimdir. Beni tanıyorsan bilirsin zaten.
Aral: Seninle de öyle çok bi' münasebetimiz olmadı.
Aral: Ama yani, ben böyle bana karşı hisleri olan birisinin kalbini kırmayı istemem gerçekten.
Aral: Bir de sen çok şeysin... (Görüldü)
Aral: Hah, sonunda baktın mesajlara.
Aral: Cevap yazmayacak mısın?
Aral: Peki, tamam. Nasıl istersen.
Aral: Bak, sen çok... Ne bileyim hassas gibisin.
Aral: Naif? Kırılgan?
Aral: Hayır, hayır. Safsın sen.
Aral: Kesinlikle safsın. Böyle birinin de benim yüzünden üzülmesi bana çok pis vicdan azabı çektiriyor.
Aral: Kendimi çok kötü hissediyorum.
Aral: Bak ben o sırada gerçekten arkadaşıma sövüyordum.
Aral: Valla bak seninle alakası yok.
053********: Tamam Aral, anladım.
Aral: Bak cidden yani senlik bir durum yoktu.
053********: Anladım.
Aral: Gerçekten.
053********: Bu saçmalıktı.
Aral: Efendim?
053********: Tam bir aptalllık.
Aral: Anlamadım?
053********: Bu kadar yeterli Aral, şu birkaç gün seninle iletişim kurabilmek güzeldi ama sanırım uzatmanın âlemi yok.
Aral: Ne?
053********: Haklıydın, seni tanıyorum. Seni tanıyorum ve birinden hoşlanırsan, etkilenirsen benden bile utangaç birisine dönüşürsün sen. Saçmalarsın.
053********: O an heyecandan bunu unuttuğuma inanamıyorum.
053********: Sana, senden bir beklentim olmadığını söylememe rağmen bana vicdanını rahatlatmak için umut veremezsin.
053********: *Vermemelisin.
Aral: Ben...
Aral: Üzgünüm, sen iyi hissedersin diye...
053********: İnan ki bana kendimi iyi hissettiren seninle dürüstçe iki normal insan gibi sohbet edebilmek olur, yalandan bir sevgi değil.
053********: Ben, senin beni bir sorumluluk veya yük gibi görmeni istemiyorum. Benim yüzümden vicdan azabı çekmeni hele ki asla istemem. Ben sadece bir yabancıyım. Seni seven bir yabancı olarak kalmalıyım...
Aral: Bak şimdi gerçekten saçmaladın.
053********: Senden bir beklentim yok ama bu gidişle umutlanmaya başlayacağım ve ben bunu istemiyorum. İyimser ve pozitif bir insanım ama hayır, ben umuda küseli çok oldu.
053********: Bundan sonra seni rahatsız etmeyeceğim.
Aral: Rahatsız olsaydım söylerdim.
Aral: Neden beni takmıyorsun sen?
053********: Şu ana kadar benimle içten bir şekilde hiç terslemeden yazıştığın için teşekkür ederim. Fakat dediğim gibi daha fazla devam edemem.
053********: Hoşça kal, Aral Kanık...
Aral: Anonim...
053********: Son olarak, seni hâlâ seviyorum :")
053********: İyi günler...
Aral: Dur! (Görüldü)
Aral: Engelleyecek misin? (Görüldü)
Aral: Bence anlaşabiliriz... (Görüldü)
---
Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Engelmatik | TEXTİNG [Tamamlandı]
HumorAral: Kimsiniz? Numara kayıtlı değil. Aral: Hey, orada mısınız? 053********: Buradayım. 053********: Ve şey, 053********: Seni seviyorum. 053********: Rahatsızlık verdiysem tekrardan özür dilerim. 053********: İyi günler. ...