Oczami Ao-Ki:
Usiadłam na podłodze i się szybko skupiłam. Nie wiedziałam czy czasem Lord Voidus tutaj nie przyjdzie i zakłuci rozmowę z Heroldami, więc muszę szybko przekazać Heroldom o nadejściu Darkan. Skupiłam energię którą jeszcze miałam i po 5 minutach w końcu się udało. Weszłam do snów Heroldów.
Oczami Riffa:
Spałem jak zabity, jednak wciąż myśląc o Ao-Ki. Nagle moje sny się przerwały, i byłem w jakimś dziwnym miejscu. Latałem, i wszędzie było jakoś czarno-fioletowo i zobaczyłem resztę chłopaków. Dotknąłem nosa Ikora żeby się przekonać czy to nie sen.
Ikor: Ej, zostaw!
Riff: O sory! Chciałem sprawdzić czy to nie sen.
Trek: Czyli mamy taki sam sen?!
Eron: Nie wiem czy to sen skoro jesteśmy tu wszyscy!
Trek: Ej, patrzcie!
Trek pokazał na coś czarno-fioletowo, i nie wiedzieliśmy co to jest. Z każdą chwilą było coraz wyraźniejsze i nie mogliśmy uwierzyć własnym oczom! Ukazała nam się Ao-Ki, ale wokół niej był mrok. Trochę do nas podleciała i była smutna.
Riff: Ao-Ki, nic ci nie jest?! Gdzie jesteś?
Ao-Ki: O mnie się nie martwcie. Teraz są ważniejsze sprawy.
Trek: Ważniejsze od ciebie?
Ao-Ki: Darkanie chcą najechać na Gorm! Nie wiem jak i nie wiem kiedy ale was poinformuje o wszystkim.
Ikor: Czyli nas znowu nawiedzisz we śnie?
Ao-Ki: Innego sposobu nie ma. W Darkorze można się tylko komunikować przez sen.
Eron: Tylko to nam chciałaś powiedzieć?
Ao-Ki: Nie! Musicie zamknąć Darkor.
Ikor: Ale jak mamy to zrobić?
Ao-Ki: By zamknąć Darkor musicie znaleźć pięć kolumn: Kolumnę Równowagi, Kolumnę Kontroli, Kolumne Pokoju, Kolumne Zaufania i Kolumnę Światła. Musicie je wszystkie aktywować. Wtedy będzie można zamknąć Darkor!
Trek: Ale... My nie wiemy gdzie one są!
Ao-Ki: Szukajcie ,,Oka Inspiracji"
Eron: Oka Inspiracji, co to?
Ao-Ki: Błyszcząc powyżej i poniżej Oko Inspiracji oświetla Centrum Gormu (czyli tam gdzie się zaczynał 2 sezon). Aby znaleźć Kolumny musicie szukać Oka.
Riff: Ao-Ki co to ma znaczyć?
Ao-Ki: Centrum Gormu! Błyszcząc powyżej i poniżej, Oko Inspiracji, musicie znaleźć go teraz jest pełnia księżyca i tylko w tą noc można znaleźć Oko Inspiracji (przerażenie).
Trek: Co to było?
Ao-Ki: Voidus, dowiedział się, że się z wami kontaktuje, muszę wrócić do Darkoru. Znajdźcie Oko Inspiracji, szybko, szybko!
Riff: Ao-Ki!
Wtedy się obudziłem. Szybko wybiegłem z swojego pokoju i reszta też.
Trek: Też mieliście ten sam sen?
Riff: To nie był sen! Ao-Ki ona nas ostrzegła. Musimy się szykować!
Eron: Do czego?
Riff: Do nadejścia Darkan!
Ikor: Musimy znaleźć Oko Inspiracji, a nie się szykować do nadejścia Darkan.
Riff: Ale Ao-Ki!
Ikor: Mówiła, że sobie poradzi! Musimy jej zaufać!
Riff: Dobrze.
Eron: To jak znajdziemy to Oko Inspiracji?
Ikor: Hmmmm........ Ao-Ki nam mówiła, że Oko Inspiracji można znaleźć w Centrum Gormu. Powinniśmy tam zacząć szukać!
Trek: A co znaczą te słowa co mówiła: Błyszcząc powyżej i poniżej Oko Inspiracji oświetla Centrum Gormu?
Riff: Zastanowimy się po drodze.
CZYTASZ
Władczyni Gormu-Ao-Ki (Gormiti)
RandomWitajcie! To jest moja pierwsza praca, więc mam nadzieję, że się spodoba. Pokazuje jak wyobrażałam sobie koniec 2 sezonu. Dzięki tej opowieści będziecie mogli zrozumieć dalsze części które napisze...