13 DEO

494 14 0
                                    

"U redu je. Mogu da vas saslusam"

"Hvala vam. Da li ste slobodni trenutno?"

"Nisam. Trenutno sam na rodjendanu svog prijatelja"

"Shvatam. Izvinite sto vas prekidam, ali ste mi stvarno potrebni. Sutra imam jako bitne goste u svom restoranu, kao i veoma bitan dogadjaj. Mozete li da dodjete i kuvate za nas?"

"Naravno bice i placeno"- doda brzo kada ne kazem nista

"Sutra radim. Danas sam uzela slobodan dan zbog rodjendana"

"To je u redu. Ja cu to da sredim sa direktorom. Pitanje je da li vi to zelite"

Covek koji odlise bogatstvom, i plasi ga se direktor za kojeg sam shvatila da je i sam veoma mocan i uspesan u svom poslu, se prema meni ophodi kao zivom bicu i persira mi. Ovo defintiivno ne mogu da odbijem pa bila i luda.

"Pretpostavljam da me onda sutra nista ne sprecava da dodjem"

"Izvite, nista vas ne cujem"- izgovori dok se u pozadini cuje komesanje

Mislim da je upravo krenuo negde. Bila sam u pravu nakon nekoliko trenutka buka se stisala, a onda i u potpunosti nestala.

"Izvinite, i sam sam na rodjendanu. Nisam vas cuo, sta ste pricali?"

"Rekal sam da me nista ne sprecava da dodjem sutra"- ponovim

"Drago mi je da to mogu da cujem"- cujem prkeo telefona ali ujedno i uzvio nakon sto cujem otvaranje vrata

Okrenem se i ugledam coveka koji ima prislonjen telefon an svoje uvo. Gleda u mene zbunjeno kao i ja u njega.

"Gospodjice Jasmin"- nasmeje se i prekine pozis, vracajuci telefon u dzep duzeg sakoa

"Gospodine Hill"

"Molim te samo Burt"- doda kada krene da me odmerava

To me ohrabri da odmerim i ja njega. Crne farmerke, crna rokla i sigi duzi sako, mozda je i kaput, ne razumem se najbolje. Ali definitivno razuem da mu stoji prokleto dobro. Kada vratim pogled na njegove oci vidim da mu se svidja to sto je video.

"Mozda cu ovog trenutka biti bezobrazan, ali ta haljina vam stoji prokleto dobro"- kaze bez i malo stida

"Hvala vam. Moram da priznam i vi izgledate poprilicno dobro. Nisam znala da je ovo vas restoran"

"Restoran i hotel. Kao i celo lanac"- potvrdi

"Sada, samo jos manje shvatam zasto zelite da ja budem ta koja ce da radi u vasem restoranu kao glavni kuvar. Sigurna sam da mozete da unajmite bilo kojeg kuvara"

Nasmeje se i krene ka meni.

"Nisam planirao sve dok nisam probao vase jelo. Nacin na koji ste komentarisali sta je pogresno na drugom jelu mi se porpilicno svideo i pozeleo sam da vas zaposim kao proveru jela, ali me je vase jelo ocaralo. Jednom sam kao dete probao takvo jelo, bilo je jako divno setiti se takvog ukusa opet"

"Molim vas, ne morate da mi persirate. Nisam navikla na to"- kazem dok i dalje pokuavam da shvaim sta mi je upravo rekao

"Naravno, onda mozes i ti da prestanes sa persiranjem"- doda

"Shvatam. Onda sutra radim u ovom restoranu?"

"Da. I ti si na rodjendanu Yahika Satoa?"

"Poznajete ga?"- pitam radoznalo

"Bez persiranja i da poznajem ga. I sam sam trenutno na njegovom rodjendnu"

"Nisam te visela"

"Nisam u delu sa prijatejima, kod poslovnih partnera sam"

Ljubav na jednu noc, godinamaWhere stories live. Discover now