Znam da sam ja ta koja je pocela ovo ali sam to uradila jer me je povredilo to sto misli na Marinu dok mene svlaci.
"Ne duri se"- prevrne ocima
"Samo me gledaj"- odgovorim sada besno i prekrstim ruke kao i noge
Seden pored mene.
"Ne glumi dete"- malo i podigne glas
"Gledaj me"- podginem ga i sama
"Jasmin"- vikne
"Da?"
"Mrzim te"- kaze ozbiljno
Ovo me naljuti najvise. Okrenem mu ledja i krenem ka kuhinji. Pokupim staklo koje se razletelo na sve strane, uzmem novu casu i krenem da pijem vodu. I dalje prati svaki moj pokret sa besnim pogledom. Ne kaze nista kao ni ja sama.
Vratim se nazad skidajuci brushvalter usput. Ocekivao je nesto drugo, ali se ja samo bacim na krevet i pokrijem se okrecuci mu ledja. Opsuje i krene ka kupatilu. Kada se vratio bila sam i dalje budna, ali to on izgleda nije shvatio.
"Jebemu Jasmin nikad ne mozes da odustanes. Pravis mi pakao od zivota"- ma sigurno
Krenem da se okrenem i obrusim mu razne stvari ali se predomislim kada shvatim da planira da prica dalje.
"Ali si i u pravu. Ne bih trebao da mislim na nju dok to radim sa tobom. Izvini, djavole. Ali takodje znam da ne bih znao sta da radim bez tebe. Popusti mi malo, los sam sa recim i ne znam kako da ti objasnim koliko mi znacis"- prosaputa tiho ali na moje uvo do mogu da ga cujem
Poljubi me na u slepoocnicu ostavljajuci malo duze usne na mojoj kozi. Povuce prekrviac preko mojih ramena nakon sto se i sam uvuce ispod njega. Povuce me u svoj zagrljaj ostavljajcui jedan poljac i na moje rema, ostvaljajcui i glavu tu za kraj.
Mozda jesam bila previse i ja. Jedva se izborim sa zeljom da njeogovu ruku na mojima podignem i poljubim, ali je za sada najbolje da misli da spavam.
Po obicaju se produbim pre njega. Uvek kada spava ima tako miran izraz lica, lice mu je opusteno i izgleda mnogo bolje. Spustim usne na njegov obraz lagano pazeci da ga ne probudim, a onda predjem u kuhinju nakon sto obucem njegovu majcu i krenem da spremam dorucak pre nego sto se oglasi alarm.
Tacno kad zavrsim sa przenjem jaja oglasi se alarm.
"Jasmin"- govori zatvorenim ocima i trazi me rukama po krevetu
"Jasmin"- kaze glasnije i ustane, ali i dalje ne otvori oci
"Jebem mu. Jos je ljuta. Ma prekini da zvonis vise"- vikne na telefon, iskljuci alarm a onda gleda u njega
Odustane i baci ga na krevet, a onda se i sam baci nazad.
"Sada sam bas sjebao"- navalim se na radni sto i nastavim da ga slusam kako jadikuje
"Da je bar laka za razumevanje i mogu da se iskupim necime. Ali ne i to ne pali kod nje. Trabam da umrem ovde da bi se iskupio. Ah Jasmin sta mi to radis?"
"Spremem ti dorucak"- kazem
Istog trena skoci i pogleda me u oci. Nasmeje se siroko iako se vidi da je veoma zbunjen.
"Dorucak?"
"Mhm"- klimnem glavom okrecuci casu vode u ruci
Sada zbunjenost sa njegovog lica nestane i krene ka meni. Poljubi me u obraz a onda predje za sto. Krene da jede sa velikim uzivanjem.
"Ma volim bre tvoju hranu. Da mi kazu da cu da umrem narednog dana, trazio bi samo da mi ti ceo dan kuvas"- govori izmedju zalogaja
"Ne bi trazio da Marina bude ta koja ce te poljubiti?"- ne izdrzim
YOU ARE READING
Ljubav na jednu noc, godinama
RomanceLjubav? Koliko nam je potrebno da shvatimo koga zapravo volimo. I da li to shvatimo na vreme, ili kada je vec prekasno. I kad shvatimo imamo li hrabrosti da priznamo, pa cak iako sa tom osobom delimo sve? Jasmin je devojka koje zna sta zeli od zivo...