"Idem kod njega. Karl zelim tvoj specijalitet"
Izadjem i nasmejem se kada ga ugledam. Zagrlim ga jako.
"Toliko sam ti nedostajao? Vidim da pravis danas neki izuzetak i hrana je besplatna. Nego da li si ti to dobila na kilazi ove dve nedelje, i to bas?"
"Jesam i jeste. Danas je besplatno za sve koji su gladni"- govorim- "Sedi imam da ti kazem nesto"
"Sta je? Verio te je neko? Ko li se upleo u tu mrezu"
"Niko. I da me je verio rekla bih ne. Ali ne, u pitanju je srecna vest. Vidis juce sam bila kod doktora i receno mi je da mi je rana skroz zarasla. Ali i da je beba u redu."- smejem se kao idiot
"Beba?"- pita i njegove oci se rasire
"Da. Ali to nije sve. Rekla mi je da moram i danas na pregled, jer sumnja u nesto. Odem ja danas i ona meni kaze da ipak necu moci da imam decu. Ja bila u fazonu oke, i jedno mi je dovoljno, presrecna sma sto je i ono zivo. Ali ni to nije sve. Kaze ona meni da je juce sumnjala da nije samo jedno. Gleda ona nesto i kaze evo otkucaja srca, pa jos jednom kaze isto. Ja njoj znam, rekli ste mi juce. Kaze ona ne, ovo su sve ukupno tri otkucaja srca. Nosim trojke"- ciknem
"Trojke? Kao tri bebe?"- pita isto sto i ja
"Da. Kao tri bebe. Nosim tri bebe"
"Definitivno najbolji nacin da se udebljes"- a onda kada shvati sta sam mu do sada pricala
Dodje na moju stranu i krene da me vrti u rukama.
"O boze, pa ti si trudna"- vice nasred restorana
"Jesam"- smejem se kao i on
"Sada shvatam zasto je sve besplatno. I? Devojcice, decaci?"
"Dokotrka kaze da je jos rano. Ali ne planiram da znam. Zelim da to bude iznenadjenje. Jer koji god pol da su bicu presrecna"
"Verujem. Uh i dalje ne mogu da se smirim koliko sam srecan. Da li ces da kazes Satou?"
"Necu. On nikada nece da zna. On misli da je dete tvoje, ne zna da ih je troje. Misli da"- zastanem jer i dalje ne mogu da verujem da je on to rekao- "Misli da sam spavala sa tobom, na isti nacin kao i sa njim"
"Ne razumem te"- gleda u mene zbunjeno
"To je deo koji znamo samo nas dvoje. Vidis. Yahiko i ja smo se upzonali u prvoj kada su on i Marina dosli u nasu skolu. Meni se tada svidjao Karlos, a njemu Marina. U jednom trenutku nam je pala glupost na pamet, da kada su nam se Karlos i Marina poverili da su imali prvi poljubac i mi uradimo isto. A onda smo pre njih presli na sledeci stadijum. Naravno sve je to bilo izmedju nas dvoje u cetri zida koja nisu znala da pricaju. Najgore je to sto to nije bilo samo jednom. Moj prvi poljubac, moja nevinost, sve pripada njemu. Moje srce"- prosaputam zadnji deo- "Ali nisam ja tada bila zaljubljena u njega. Jednog dana me je otac pretukao toliko da sam cela bila zavijena u zavoje, Yahiko je bio taj koji me je sklonio od njega u stan i brinuo se o meni. Bio je dobar prema meni kao sto niko drugi nije tada. Verovao je u mene, verovao je da sve sto imam zasluzujem. On je imao i druge devojke naravno, ja nisam. Nadala sam se Karlosu. A onda bez i da shvatim zaljubila sam se u njega. Zaljubila sam se kao luda. I to je bolelo previse, jer jednog dana je samo nestao i ostavio mi je pismo u kojem mi je napisao da veruje u mene i to da cu jednog dana da uspem. Stan je prebacio na moje ime da bih imala dom nad glavom. Njegovi roditelji nisu hteli ni da cuju da sam ja pored njega. Poslali su ga u inostranstvo da ga vise nikada ne sretnem. Jer su verovali da kada se on bude vratio tada sigurno necu moci da idem na ista mesta kao i on"
"O boze, da li si ozbiljna?"
"Jesam. Kada je bila Karlosova i Marinina svadba nisam znala da ima devojku i spavala sam sa njim ostavsi trudna. Imala sam pravilo koje glasi ako je sa nekom devojkom ne jedna vece ili u vezi tih dana ja i on nemamo nista, i to je postovao uvek. Kada sam onog dana zamalo promrzla na planini on je bio taj koji me je grejao dok se nisam osvestila, i posle prebio momke zbog kojih smo bili na planinu, bio si tu video si. Ne znam kako je on mogao da kaze to za mene"- izdahnem na rubu suza
"O Jas, sta da ti kazem. Ne znam. Slusaj zaboravi ga. Predji preko njega. Znam da trazim previse od tebe, ali je to najbolje za tvoje srce. Cuvaj svoju decu, uzivaj u njima"
"Naravno da hocu. To su moja deca, koja ce verovatno da lice na njega. Ali su deca moja"- nasmejem se i spustim ruku na stomak
"A sad zelim da ti kazem nesto. Prvo moras da znas da nije bilo zbog ovoga, ali sada mozda i jeste. Toliko posla su pocela da mi se obijaju o glavu, i planirao sam da te pitam nesto. Naravno znajuci tebe ne bi pristala na to pa sam prepolovio cenu. Hteo sam da ti prodam sve hotele koje vodim, gde ce sve sto dolazi sa njima, namestaj i recepti da pripadaju tebi. Naziv mozes da promenis jer hoteli ostaju pod isim imenom. Dok bi jedini uslov bio da zadrzis sve radnike u njima."
"Ne zelim pola cenu. Ali da, zelim da ih kupim"
"Jasmin ti sada imas tri deteta. I da nece biti ne naplaceni, placaces na poseban nacin"
"Prosvetli me."
Nasmeje se i odmahne glavom.
"Za svaki hotel placaces mi po jedan dolar za svaku godinu tokom koje je bio u mom posledu. Tako da poslednji koji sam otvorio placas jedan dolar jer ga posednuje godinu dana. Sama racunaj ostalo. To je jedini nacin, a ako ih ti ne kupih ostavicu ih da propadnu"
"Burt ne mozes to da mi radis"- pogledam ga ozbiljno
"Mogu. To je jedini nacin na koji pristajem. Znam da neces da izbacis ni jednog radnika. To smatraj mojim poklonom za tvoju decu. I sam sam plakao kuci kada si mi rekla da si izgubila dete, sada cujem da imas tri. Jas ja tebe racunam kao sestru. Ti si meni jako bitna osoba, molim te prihvati to"
"Sve ukupno ce da bude oko sto dolara, zar ne?"
Nasmeje se i izvadi ugovor.
"Prepravicu ovo pa cu ti poslati ugovor veceras. Sta ces sa naslovom? Hope?"
"Ne. Hope je bio za ovaj period. A on je zatvoren njihovim postojanjem i Yahikovim recima, ljubav na jednu noc je trajala godinama, sada se zavrsava. Od sada se restoran zove '3 Miracles' "- kazem sa osmehom
"To je odlican naziv. Svidja mi se. I da mozda sam upoznao jednu vatrenu ridjokosu"
"Zezas me? Pa sta cekas pricaj?"
"To je bila najbolja noc koju sam ikada proveo. Devojka je ziva vatra, definitivno nisam video takvu devojku"
"Ulovila te je na jednu noc?"
"Ostace to jedna noc. Nece biti godinama. Zaboravicu je vec veceras kada sretnem sledecu"
"Nema sanse. Pre ces da sretnes nju"
"A da, umalo da zaboravim. Danas potpisujem ugovor sa novim poslom pa mi je to jos jedan razlog da se oslobodim restorana. Pomogla si mi vise nego sto mislis. Sada idem a ti ces veceras dobiti ugovor koji kada potpises posalji na moju adresu pa cemo kod advokata"
"Vazi"
Pozdavim se sa njim i udjem u kuhinju.
"Da li je spremno danasnje jelo?"
"Jeste. Evo ga"- stave ispred mene jelo za oca
Krenem ka njemu, gde upust svratim do marketa. Ispred vrata udahnem duboko. Udjem i vidim da sedi u dnevnoj.
"Hej"
Pogleda u mene, ali ne kaze nista vec samo tako gleda u mene. A onda pogleda u moj stomak.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ljubav na jednu noc, godinama
RomansaLjubav? Koliko nam je potrebno da shvatimo koga zapravo volimo. I da li to shvatimo na vreme, ili kada je vec prekasno. I kad shvatimo imamo li hrabrosti da priznamo, pa cak iako sa tom osobom delimo sve? Jasmin je devojka koje zna sta zeli od zivo...