40 DEO

485 16 0
                                    

Da ovaj covek, definitivno, nije normalan. Ovo je sestomesecna zarada koju sacine sva tri restorana koja posedujem. Pa ovo definitivno jeste cifra koju sam cekala da krenem sa 4-im resotranom. Sada kada defintivno nemam sta da radim mogu prosrto da uzmem i krenem da razradjujem plan. Ako bude sve islo kako treba trebalo bi da bude pusten u red za 4 meseci. Krenem ka kolima kada sretnem Karla.

"Ovaj lik nije normaln"- kaze ozbiljno

"Koliko ste placeni?"

"Upravo sam dobio 5 plate"

"Razumem te u potpunosti. To je sve za vas, nemam sta da se mesam, jedino mogu da vam platim sto ste radili danas"

"Ti si jos manje normalna od njega. Nakon ovoga zelis da mi platis. Plate koje primamo kod tebe su stvarno vise nego sto sam mogao ikada da pozelim. Vise sam nego zadovoljan, nikada ne bih mogao da se zalim. Ali je ovo preterivanje"

Izvadim cek koji sam ja dobila i predam mu ga.

"Ovo je zarada koju ostvare sva tri restorana za sest meseci"- dodam

Pogleda u mene sa rasirenim ocima.

"Defintivno nije normalan. Nego znas li da je Karlota dobila upola vecu platu od nas. Ne znam koliko si mogla da vidis, ali pored toga sto je dobila vecu platu od ostalih radnika, plesala je sa gospodinom Baliem"

"Zezas me? Pretpostavaljma da ga je ocarala. Moras da prizans Karlota je veoma lepa devojka"

"Jeste. Mislim da mi se malo svidela. Ali kada bi me sada cula moja devojka ubila bi me"

Nasmejem se na to.

"Ulazi u kola pametniji si. Odbacicu te kuci. I da sutra ne dolazim, malo pre sam se setila da sutra imam ispist i moram da svratim na neka predavanja"

"Setila si se da ides na fakultet, dobro je. Ocekivao sam da nikada neces. Vidimo se onda"- nasmeje se kada izadje iz auta

Produzim dalje do svog stana i samo se bacim na krevet nakon kupanja. Rana me malo zaboli ali zanemarim to i zatvorim oci. Previse sam umorna.

Jutro je doslo kao da nisam spavala. Sve me boli i previse sam umorna, ali svakako moram da odem do fakuleteta. Dok sam prala zube pozvao me je Burt.

"Hej gde si ti?"- pitam sa osmehom

"Signoc je bila jos ludja noc. Zavrsio sam na after parti i proveo se ludo. Bilo je dobrih devojaka. Ne znam ni gde sam se probudio pa te samo zovem da vidim kako si. Evo ih"- kaze verovatno pronalazeci nesto

"Dobro sam. Jos bih spavala ali moram da idem na fakultet, danas polazem ispit"- promumlam sa pastom u zubima

"Zezas me? Da li si stigla da ucis?"

"Ucila sam nesto malo pre dve nedelje. Svejeno prvo imam predavanje kod tog profesora dovoljno da se prisetim sta se uopste radi. Cak ni ne znam zapravo iz kojeg predmeta imam ispit. Sinoc sam pila uz neke musterije i nisam bas najvedrija. I da zamalo da zaboravim, krecem sa planom za novi restoran"- ispricam odjednom

"Ne znas iz kojeg predmeta imas ispit? Zasto onda opste ides? Prosto predaj drugi rok"

"Zelim da mi sve bude u roku"

"Streber. Sta je sa restoranom, zarada je bila dobra?"

"Zarada je jedanaka zaradi od sva tri restorana za 6 meseci"

"Jebote. Pa ti si ubola keca. Pretpostavljam da ces da prodjes odlicno. Umalo da zaboravim, siguran izvor mi je rekao da danas dolazi provera restorana. Kada zavrsisi sa fakultetom nastavi u restoran"

"Vazi. Hvala ti. Gde si sada?"

"Ispred tvog fakulteta"

Parkiram se pored njega kada ga ugledam. Dok druge ucenice vec gledaju u njega.

Ljubav na jednu noc, godinamaWhere stories live. Discover now