Vykopávání z postele...

367 29 1
                                    

Ráno jsem vstala v 5:30. Já vím vražednej čas, ale co dělat když musíš vysvětlit těm, emm jak to říct slušně, neinteligentním klukům, co se dělat smí a co ne.

V 6:10 jsem stála v maskérně nalíčená a oblečená. Kluci už tu měli bejt deset minut. Popravdě jsem to čekala. Vzala jsem klakson a začala troubit na celej barák. Když jsem dorazila k chodbě kde měli pokoje kluci, z plna hrdla jsem zařvala a s neustálím troubením vtrhla do prvního pokoje. Nakonec se ukázalo že to byl Louisův pokoj. Čekalo mě, ale nemilé překvapení. Čekala jsem ho spíš v posteli, ale očividně jsem se spletla.

Běhal po pokoji v modrém tričku supermana, za krkem si držel červenou osušku a řval že je superman. Nejdřív jsem ho chtěla seřvat za to že není tam kde má být, ale pak mě něco napadlo. Mám to samí triko jako on. A červenej ručník mám taky.

Skočila jsem se převléknout, popadla tu velmi hlučnou věc a vydala se za Louisem. Když jsem znovu nakoukla do jeho pokoje, prováděl pořád to samí. Rozeběhla jsem se a s výkřikem jsem mu skočila na záda. Klopítl, ale ustál to.
-, Kdo je? ,- zkusila jsem napodobyt Harryho hlas.

-, Car? Sorry, ale Harryho někdy nosím a je těšší než ty. ,-

-, Ok! Pomůžeš mi vzbudit kluky. ,- pořád jsem trůnila na jeho zádech.

-, Jasně,- na tyto slova jsem se chystala slést z jeho zad, jenže mi v tom něco zabránilo. Byly to Louisovo ruce. Naopak si mě ještě více nadhodil. -, Pomůžu ti, ale mám podmínku, zůstaneš hezky tady,- myslel na zádech, aby potvrdil svá slova, poklepal mi na nohy. Měl docela sílu. Oba jsme zahodili ručníky a vyšli z pokoje. Louis však zamířil na opačnou stranu domu.

-, Kam to jdeme? ,- podivila jsem se.

-, Pro vybavení ,-

~~~

Louis otevřel dveře od Liamova pokoje. Stále jsem byla na Louisovo zádech. Strčila jsem do dveří trubku a hodně zatroubila.

-, 3.....2......1......teď,- zařval Louis přesně když z pokoje vyletěl nasuptěný/ rozcuchaný Liam.

-, Co tu provádíte?,-

-, Budíme tě,- ladce jsem se usmáli.

-, A ne jen Liama,- uslyšela jsem v útrobách pokoje Nialla.

-, Niallere, co tam děláš. ,- vyjekl Louis.

-, Spím. ,-

-, Oprava. Spal jsi. A teď oba do maskérny ,- poslední větu jsem řekla rázně.

Dobře takže ty dva jsme vzbudili a teď jsme se chystali na Zayna s Harrym. Nakonec jsme se rozhodli, že se rozdělíme. Já šla za Harrym.

Vztoupila jsem do pokoje. Louis mi poradil, že na něj docela zabírá šlehačka. Já měla jiný plán. Takle mě na apríla vykopával z postele vždycky táta.

Spatřila jsem Harryho jen v trenírkách. A peřina?? Na druhé straně pokoje. Věřte mi nemám tušení jak se tam dostala. Harry byl schoulený do klubíčka a cucal si palec.

Sedla jsem si k němu na postel. Začal jsem ho hladit po tvářích a jemně šimrat. Zvolila jsem jemný a laskavý hlas.

-, Harry, je čas vstávat..... Všichni už jsou vzhůru..... Notak vztávej......Hazz.........nemám na tebe celý den. Dnes jdeme do Prahy,- Harry se začal vrtět. To byl pro mě signál. Vyskočila jsem a s řevem jsem mu zatroubila do tváře. Zabralo to! Harry se prudce posadil. Byl hodně zmatený.

-, Co co??Hele co tady děláš?? A kde je moje peřina? Doprdele a kde mám Emil?? Co si udělala s Emilem??? Zabiju tě !! Aaaa,- po obrovské dávce otázek, kolem sebe začal kopat a mávat rukama. Bohnice už čekaj!! Myhlo se mi v hlavě.

-, Aaaa umři!! Zemří. Udupu tě k smrti!!,- Seděl na posteli nohy i ruce měl nahoře a maval s nimi tak že jsem ho pomalu neviděla.

Vypadal strašně vtipně. Vzhledem k tomu, že jsem stála zhruba dva metry od postele a on dělal to co dělal jen kůli Emilovi! Moment kdo je Emil??

-, Už si zkončil??,-

-, Ne,- odsekl a pokračoval ve své činosti. Došla jsem k němu a chytla ho za ruku. Pevně jsem jí stiskla a narvala mu jí za záda. No jo kurs sebeobrany platí i na pana Stylese.

Ztuhl, ustal v pohybu a vyděšeně až bolestně se na mě podíval. Ruku jsem mu pustila a on si začal mnout rameno.
-, Dobře. Už mě posloucháš?,-

-, Jo,-

-, Za prvé! Co dělá tvá peřina na druhé straně pokoje?,-

-, Ale ona ne-...... Nevím,-

-, Ty nevíš proč bombarduješ mou ubohou skříň peřinou?,-

-, Ne?,-

-, Aha takže ta druhé! Kdo je kurva Emil?,-

-,Emil!,- vyjekl. Začal běkat po pokoji a prohledávat ho od shora dolů. -, Mám ho!! Emile tohle už mi nikdy nedělej!!,- stál zády ke mě takže jsem pořád neviděla kdo nebo co je Emil.

-, Zeptám se znovu. Kdo je Emil?,-

Harry se otožil v náručí držel plyšový banán!! Ano banán!

-, Ty jsi strašný pako! Proč máš proboha plyšovej banán? Proč se jmenuje Emil?,-

-, Mám ho protože je hebkej a Emil? Sám nevím,-

-, No d-dobře.Teď pojď ať to stihneme,-

-, Můžu se oblíct? ,-

-, Ne oblečení pro tebe mám. ,-

Chytla jsem ho za ruku a táhla ho do maskérny. Cestou jsme potkali Louise s Zaynem

( v maskérně)

-, Takže kluci. Mám super plán jak vás zamaskovat.,- otevřela jsem skříň ve kterých vyselo pět kostýmů zvířátek.

-, To nemyslíš vážně?,- zeptal se Zee.

-, A co když jo?,-

-, Ne tohle si na sebe nevezmu. S klukama máme nějaký oblečení který by snad šlo.,- Harold se ozval.

-, Tak jo. A teď padejte za čtvrt hodiny dole u dveří. ,- Otráveně jsem jim otevřela dveře. A ty kostými. Už jsem je tu našla, bylo mi jasný že to dopadne takle.

Oblíkla jsem se do připravenýho oblečení a začala si balit věci jako mobil, peněženku, klíče a další nepotřebný věci do černobílého baťůžku( saku) od značky Nike. Na sobě jsem měla černý kraťasy a bílí triko zavázaný do uzlu. Ve vlasech jsem měla čelenku. Přesně za čtrnáct minut jsem stála u hlavních dveří. Když jsem viděla kluky, vyrazilo mi to dech. Byli k nepoznání!

Ok. Původně jsem tam chtěla dát už i ten výlet, ale pak jsem si to rozmyslela. Díl je nic moc. Ale věřte mi je to pro dobro a rovnováhu vesmíru. S příštím dílem mán velký plány.

Určitě pište komenty a sázejte hvězdičky. Vždycky mě to zahřeje u srdíčka.

Chtěla jsem vás poprosit o šíření příběhu dál. Důvod snad říkat nemusím.

A co říkáte na děj s kým si myslíte že se Caroline nakonec spáruje. Hmmm?

Kačmačánek ❤❤ ( soráč za chyby :*)

Dance is hard [CZ - One Direction] -Pozastaveno!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat