Ahoj zlato!

279 20 0
                                    

.... O týden později....

Harry

Zamiloval jsem se! Jo zamiloval.Do koho? Do Car. A kde jsem? V prdeli. Proč? Protože v Londýně čeká Emili. Ale Caroline... O... Můj..... Bože. Je nádherná. A co já? Já nevím co dál!? Mám se na Emili vysrat a pokusit se o Car nebo to tu mám přečkat a vrátit se za Emili? Jenže co když nechci opustit ani jednu. S Car se znám týden! Pane bože! Přiznávám okouzlila mě hned první den. A když jsme byli v Praze a já ji nesl v náručí? To bylo prostě dokonalí. A Em? Znám se s ní už dlouho. Znal jsem jí už před X- faktorem. Dohromady jsme se dali teprve nedávno. Ale to je trochu jiný příběh...

A co dělám teď? Sedím. A právě jsem na něco přišel, sice že sám na nic nepřijdu. Potřebuju poradit, ale od koho?

Louis? No jak ho znám určitě by se začal smát a když bych ho konečně přesvěčil o tom že nekecám, nejspíš by mi poradil dát si mrkev. Poslední dobou má fakt zamrkvovanou hlavu...

Niall? To samí. Poslal by mě se najís. Láska prochází žaludkem... Bla bla bla. Když jsem u toho Car dělá fakt skvělí špagety. Miluju je.

Zayn? Jo ten by se nesmál. Poplácal by mě po rameni a řekl něco ve smyslu -, Tak to je tvůj problém ,- nebo -, Romeo má potíže? Tak ty si musí vyřešit sám. ,- Já vím zní to hnusně, ale od tý doby co má Perrie, odpovídá takle na všechno.

Takže to zbylo na Liama. Vždycky to byl náš Daddy. Určitě mi poradí.

Vyrážím tedy směrem k jeho pokoji. Najdu ho ležícího na posteli. Ztrápený obličej nespůsobuji já, ale bolavý kotník. Který si vyvrknul na tréninku.

-, Li?,- řeknu opatrně, snad abych ho nevylekal.

-, Hazz? Co potřebuješ?,-

-, Potřeboval bych poradit?!,-

-, Jasně! O co jde?,- řekne zvědavě a sedne si. Přitom se opře o rám postele. Sedám si na kraj postele a začnu Liamovi líčit svůj problém.

-,.... Nevím co mám dělat,- ukončím své vysvětlování a zajedu si rukama do vlasů.

-, Harry! Upřimně? Neříkám že bych ti to s Em nepřál, ale jste spíš kamarádi než něco víc. Jestli mě chápeš? Dám ti radu. Je jen na tobě jak sní naložíš! Ukonči to s Em. S Caroline po sobě koukáte jak.... Dobře čumí na tebe jak na svatej obrázek. ,-

Překvapeně zamrkám. Vážně jsem si toho nevšiml?

-, Dobře díky,- usměju se a odcházím. Když jsem ve dveřích Liam na mě ještě zavolá:

-, Drž se!,- To už ale moc nevnímám, protože se blížím k telefonu. Chci zavolat Em.

My dva jsme (byli) pozpruhodný pár. Dali jsem se dohromady kůli sexu. Prostě jsme to jednou měli, jen tak nezávazně pak po druhý, třetí a následně s toho vznikl vztah. Vždycky když jsem byl někde pryč, měli jsme sex po telefonu. (Byli) Jsme prostě takový dva úchyláci.

Vážně jsem si myslel že ji miluju, ale Liam má asi pravdu. Měli jsme zůstat přátelé.

Vytáčím její číslo a čekám...

-, Ahoj zlato! ,-

-, Emm A- ahoj,-

-, Copak? Že to na zebe zase přišlo?,- to mi vyrazilo dech. Tohle bylo moc. Nedokážu to odmítnkut.

-, Jo. Přišlo!,- jsem v prdeli!

Hi! Já vím je to trochu kratší. Ale co !

Chtěla jsem moc moc poděkavat! Děláte mi obrovskou radost.

Tak co si myslíte o ději? Upřimě je mi Harryho líto. Ale co si myslíte? Bude s Car? Nebo to před ním stihne někdo jiný? Nebo až po něm? No uvidíme (Muha ha hhaaa!)

Sorry za chyby xD

Kacmacanek

Dance is hard [CZ - One Direction] -Pozastaveno!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat