Měl to být jenom normální den 2/3

98 15 2
                                    

Louis

-, Louisi,- vydechla Caroline, když jsem vytvářel už třetí prvotřídní cucflek. Rád jsem své holky značkoval, rád jsem značkoval Caroline. Přímo mě těšilo, že to bylo vidět. Vždy jsem je umísťoval tak aby byly vidět. Chtěl jsem aby to viděl každý, že Ona patří jen a jen mě. A typoval bych, že tyhle někdo uvidí ještě tak týden.

Vytáhl jsem se trochu víš a spojil naše rty. Byl to dlouhý polibek, procítěný a hlavně krásný polibek. Vzpomněl jsem si jak jsme se poprvé políbili. Pochyboval jsem, že to někdy něco překoná.

Nedostatek kyslíku nás donutil se odpojit. Neodtahoval jsem se úplně, zůstal jsem tak aby se naše rty skoro dotýkaly.

-,Miluju tě, Caroline,- přišlo mi správné to teď říct. Nyní jsem si byl stoprocentně jistý, že je správné to říct. Že vše bude v pořádku. Svět nyní byl tak nádherný, bezproblémový a spokojený a ještě spokojenější a krásnější byl, když se Caroline usmála a odpověděla:

-, Já tebe, lásko,- následoval další dlouhý a procítěný polibek. Byl jsem šťastný, přešťastný, měl jsem pocit, že to nikdy nesmí končit a že pokud se to stane, zblázním se. Sám sebe jsem v hlavě profackoval, nesmím na tohle myslet.

Poslepu jsem zastavil film, který už dávno ani jednoho nezajímal. Počítač jsem sundal z jejích nohou a vyhoupl se nad ním. Obmotala ruce okolo mého krku a přitáhla si mě blíž. Rukou jsem byl zapřený vedle její hlavy a rukou přejížděl po jejích bocích. Kyslík nám došel i po druhé a já se nedobrovolně odpojil. Políbil jsem jí na nos, a pak pokračoval až krku, kde jsem políbil, tři už krásně červená znamínka. Přesunul jsem se na její klíční kost, zatímco jsem jí rukou sundaval tričko. Cítil jsem její ruku, jak jede nahoru po mích zádech a tím mi vyhrnuje tričko...

***

Milovali jsme se dlouho a něžně... Byl to dokonalý sex plný vášně a zároveň i lásky, jako kdyby jsme si tím dokazovali city, které k sobě chováme.

Leželi jsme pod peřinou. Já na zádech a ona na břiše hlavou na mém hrudníku. Připadal jsem si trochu jako ve filmu. No opravdu to tak vypadalo. Měli jsme šedou přikrývku, kterou jsme oba měli přehozenou přes to nejdůležitější a zamilovaně si koukali do očí.

Obklopovalo nás nádherné ticho a zároveň vůně všemožných i nemožných svíček, které jen dokreslovali tu nádhernou atmosféru. I když žádná z nich nikdy nebyla zapálená( Caroline řekla,že je jednou všechny zapálí. Až bude prý ten správný čas), celý pokoj to dokonale provonělo.

Myslím,že jsem spal nebo jsem měl jen zavřené oči? Vlastně ani nevím, hlavní je,že mě probralo Carolinino břicho.

-,Máš hlad?,- zasmál jsem se-, Něco ti donesu,- Sladce se usmála a věnovala mi eskymácký polibek, předtím než mě pustila. Ze země jsem sebral boxerky, rychle si je nandal a vydal se do kuchyně. Na tváři se mi usadil spokojený úsměv. Kráčel jsem po baráku jen v boxerkách, usmíval jsem se jak debil a na hlavě jsem určitě měl větší rozruch než obvykle. Myslím,že i malý dítě by poznalo, co se stalo. Ostatně, to se mi potvrdilo, když jsem potkal Liama. Který si mě nejdřív zkoumavě prohlídl, pak se zasmál a šťouchnul do mého ramene. Nad jeho chováním jsme se musel zasmát.

Došel jsem do kuchyně a začal prohledávat lednici. Né, že by v ní něco bylo. Horan jeden pitomej.

Nakonec jsem na toustovej chleba namazal máslo a položil na to pár koleček okurky. Uznávám moc originální nejsem, ale zkuste vytvořit něco originálnějšího, když žijete v domě s až moc žravým Leprikonem...


Caroline

Ještě chvíli jsem ležela a jen se usmívala. Přiznávám jsem zamilovaná až po uši.

Ležela jsem rozpláclá na posteli a snažila se neusnout. To se povedlo paradoxně jen díky mému telefonu a písničce No Control, která značila, že mi někdo volá. Podívala jsem jsem se na displej a zjistila, že mi volá mamka. S úsměvem jsem telefon zvedla.

-,Ahoj mami,-

Kéž bych to tenkrát neudělala...


Další díl bude pravděpodobně v neděli...

kacmacanek



Dance is hard [CZ - One Direction] -Pozastaveno!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat