Caroline
Ráno jsem se vzbudila brzo. Dneska jsem spala sama u sebe,jen a jen kůli tomu co se chystám udělat. Věděla jsem, že Louis bude spát jak zabitej, protože za 1. Je pět ráno a za 2. Je pět ráno, kterej dement, kromě mě, by na Vánoce vztával v pět ráno. Problížila jsem se do kuchyně, kde jsem pozbírala vsechno co potřebuju. Něco už jsem měla z pokoje.
Otevřela jsem dveře od Louiho pokoje. Spal. Došla jsem k jeho posteli a opatrně poližila tác s věcmi co potřebuju.
~~~
Tak hotovo.... Ještě jsem mu napsala cedulku a zmizela....
Dobré ránko,
Všechno nejlepší k narozeninám....
P.S. Než zničíš můj výtvor, prodívej se do zrzadla
Caroline :*
Ještě jednou jsem se na něj podívala a pádila dolů, připravit snídani.
Louis
Vzbudil jsem se chvíli po šestý. Zamručel jsem a přetočil jsem se na bok. Cítíl jsem jak po mě stýká něco studenýho. Položil jsen ruku na břicho a zjistil, že na něm mám med a šlehačku. To mě donutilo otevřít oči.
Měl jsem to všude. Na nohách i na rukách jsem měl šlehačku z medem a na břiše si někdo neodpusil ani moučkovej cukr! Taky jsem zjistil, že mám nalokavaný nechty. Bezva! Čistou rukou jsem si promnul obličej, abych se na ni znovu podíval a zjistil, že jsem evidentně i nalovanej, protože jsem na ruce měl směť béžově, rudě růžové a černé.
Začal jsem přemýšlet, proč mam tohle na sobě.
Jasně! Dneska mám narozeniny! Aha jasně, to bude určitě darek od Harryho nebo někoho takovýho.
Otočil jsem hlavu ke stolku abych našel vzkaz:
Dobré ránko,
Všechno nejlepší k narozeninám....
P.S. Než zničíš můj výtvor, prodívej se do zrcadla....
Caroline :*
Grrrrr. No tak tohke jí nedaruju....
~~~
Trvalo mi půl hodiny než jsem smyl všechen ten cukr, med a šlehačku. A další čtvrt hodinu než jsem Nikol (myslím že skoro spala) vysvětlil že potřebuju odlakovač a dostal tu barvu z nechtů. Neudělal jsem Caroline tu radost a nepodíval se do zrcadla. Radči jsem se oblíkl a šel dolů pro něco k jídlu.
Dole mě čekalo další tentokrát překvapení, tentokrat příjemné.
Na stole byli palačinky, lívance, toasty, čaj, kafe, džus a ovoce.
Chvíli jsem na to podezřívavě koukal a pak si sedl ke stolu.Přemýšlel jsem co si dám, ake v tom jsem uslyšel šramocení v kuchyni.
-, Dobré ránko!,- Pozdravila vesela Caroline, jako kdyby se nic nestalo.
-, Dobré,- odseknul jsem skoro naštvaně.
-, Copak?,- zeptala se nevinně. Mrha, dělá jako, že nic.
ČTEŠ
Dance is hard [CZ - One Direction] -Pozastaveno!!
FanfictionCaroline - dívka, která působí naprosto obyčejně. Výtečná tanečnice a brzy i trenérka. Vlastně čekala, že dostane patnáct malejch holčiček a bude je učit stát na špičkách, mít ruce rovně nebo třeba kotrmelec. Jenže to se nestalo. Bude muset naučit s...