Ano!

175 21 0
                                    

Liam

Seděli jsme u jídelního stolu a dívali se jak Caroline nalívá jednomu po druhé rybí polívku. Mě ryby nevadí.Ale rybí polívku jsem nikdy nejedl. Při tom co Caroline nalívala vyprávěla něco určitě velice zajímavého. Já jsem se sousředil na svoje myšlenky a snažil jsem se ni mi zahnat nervozitu. Byl jsem nervózní, hodně nervózní. Dneska jsem se chystal udělat něco, co by mohlo zničit Vánoce a nebo je naopak vylepšit. Byl jsem hodně hodně nervózní.

-, Dobrou chuť,- pronesla Caroline, když si sedla na místo vedle Louise. Mám takové podezdření, že mezi nima už delší dobu něco je. Pořád se k sobě tak tulí a lísaj. Nabral jsem první žíci a ochutnal rybí polívku. Nebyla špatná, ale každej den bych jí nechtěl. Neříkám, že bych jí nesnědl.

-, Vážně nechceš ani ochutnat?,- otočil jsem se na Lenny. Dneska jí to vážně slušelo. Na sobě měla fialové šaty do poloviny stehen. Blonďaté vlasy měla rozpošlěné a chaoticky přendavala pramínky vlasů z jedné strany na druhou. To jsem na ní miloval. Nikdy neměla rovnou pěšinku, vždy jen cik cak podle toho kde zrovna pramínky přendavá. Některým se to nelíbí, ale já to přímo žeru. Tvář měla jako vždy dokonalou, ale dneska svůj make-up doplnila ještě o černé linky. Vypadala přímo dokonale.

-,Zlato, ty víš že ryby nejím. Takže ne neochutnám..... Promiňte holky!,- otočila se na holky a omluvně se usmála. Holky jen kývly a dál se věnovaly talíři.

Když jsem dojedli Caroline a Nikol nám vzali talíře a nesli je do kuchyně. Vrátili se s druhým chodem a ten byl famózní...

~~~

Seděli jsme všichni úplně přecpaný na gauči a koukali na televizi. Jenom Louis se neklidně vrtěl na židli,těšil se na dárky. Je fakt jak malej. Po nějaké době mi to celkem lezlo na nervy tak jsem vstal a řekl:

-, Co takle předat dárky?,-

-, Jo!.- vykvíkl Louis. Tomu jsem se zasmáli a šli se pro dárky. Po nějaké době všichni přicupitali se svím dárkem pro Louiho. Stoupli jsme si do řady a začalo se přát.

-, Všechno nej, brácho...,- poplácal jsem ho po zádech a předal mu tašku s poukazem do kina. Já vím, je to velice originální, ale já s Lenny fakt nemáme přectavu o tom co se má dávat za dárky.

Louis nakonec dostal nějaký poukaz na oblečení od Zayna a Perrie ( myslím že na tom byli s dárkem stejně jako já s Lenny), poukaz do nějaké restaurace, kde se specializují na mrkev od Nialla ( dostával to každý rok), seskok s padákem od Harryho s Nicole ( začínám mít fakt podedření, že spolu něco maj) a konečně neskutečně drahé hodinky od Caroline. Ty hodinky vypadali naprosto skvěle. Kromě hodinek Louis dostal od Carolin ještě jednu věc. Polibek. Vážně nevím co se v tomhle domě začíná dít, ale je to divný.

Když byl dokončen obřad předávání, jak to nazval Niall, když se cpal zbytkem bramborového salátu, všichni jsme si sedli před televizi a sledovali nějaké speciální Vánoční vysílání. Pořád jsme sledoval hodiny a rozmíšlel se kdy to udělám.

Asi po hodině jsem vztal a chytl Lenny za ruku.

-, Musím s tebou mluvit...,-řekl jsem mile. Lenny hodila nechápaví pohled na mě a pak na ostatní jestli náhodou neví co mám za lubem.

-, No- dobře,- zamumlala nakonec, ale to už jsem jí táhnul ke dveřím a následně na zahradu.Nejdřív jsem sí samozdřejmě pomohl do kabátu, nechci aby zmrzla. Dovedl jsem jí zhruba do středu nazsněžené zahrady. Sněžilo, krásně a nádherně sněžilo. Dodávalo to tu pověstnou Vánoční atmosféru.

Chytl jsem Lenny za ruce a podíval se jí do očí.

-, Moc tě miluju,-zašeptal jsem -, A proto...,- klekl jsem si. -, Lenny Anna Colins, dnes je to přesně tři roky, dva měsíce a pět dní co jsme se potkali a zároveň tři roky a patnáct dní od toho co jsem tě poprvé políbil. Už tenkrát jsem věděl, že tohle jsou ty rty které chci líbat do konce života,- sáhl jsem do kapsy a vytáhl malou tvamě modrou krabičku. Otevřel jsem jí. Lenny si překvapením přikryla pusu a v očích se jí zaleskli slzy štěstí. -, Lenny Anne Colins, vezmeš si mě?,- náhle nervozita nabrala ještě větší velikost než do teď.

-, Bože můj Liame, Ano! Ano, Ano Ano!,- Radostně jsem vyskočil a políbil jí. Do polibku jsem dal všechno co jsem k ní cítil. Cítil jsem jak jí po tvářích stékají slzy štěstí. Přiznám se, pár slzy štěstí z mé strany tu také bylo. Ale co je na tom špatného? Vezmu jsi dívku, kterou miluju. Ať se třeba všichni zblázní. Liam Payne brečel! Ano brečel, protože mu jeho dívka řekla Ano. Když polibek skončil nasadil jsem svému štěstí prstýnek a znovu jí políbil. Slyšel jsem potlesk. Oba jsme se otočili a viděli celou naší rodinu no spíš partu. Všichni se rozběhli a moc nám gratulovali. Atd. Atd.

Jediné co jsem vnímal byla Lenny. Holky které jí obímaly a gratulovali jsem zcela ignoroval.

Louis

Liam mě překvapil. Ten kluk se fajt nezdá. Vlastně věděl jsem, že chce Lenny požádat o ruku, ale nevěděl jsem že dnes. Lenny byla překvapená, ale nakonec řekla Ano! Měl jsem radost, ale zároveň to všechnu pozornost obracelo na ty dva. Chápete a né na oslavence!

Dobře tohle je trochu sobecký, ale i tak! Dnešek měl patřit mě!!

No, každopádně jsem už dostal dárky. Poukaz do kina, na oblečení, pak ren poukaz do ty božský restaurace, seskok s padákem- fakt by mě zajímalo kdo mě donutí skočit a hodinky. Ty jsou fakt boží. Od Caroline....

Všechny mooc moooc zdravím.... ❤

vím, že díl stojí za velký h.... A taky že mi to trvalo tři století, než vyšel tenhle díl, ale prosím nezavrhujte ! :D Důvod je ten, že jsem soustavně unavená ( možná to dělá ten začátek školního roku.... Maybe... :D) a je toho nějak moc.

Další důvod toho, proc jsem nepřidávala byl že bych chtěla psát jednodílovky 13+. Možná do toho půjdu, takže pokud by jste měli zájem určitě to dejte najevo Vote nebo Koment.

Moc, moc děkuju za podporu a komenty...

I love you....

Budu se těšit příště nebo třeba u těch jednodílovek 3:D

Za chybky se omlouvám

kacmacanek

Dance is hard [CZ - One Direction] -Pozastaveno!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat