!Všichni se podívají dolů na moje povídání! - a bez vyjímek !
Louis
Bylo asi tak dvě, tři ráno a my se ještě pořád kroutili do hudby. Bylo tu už trochu míň lidí než na začátku a taky už tu byli někteří ( skoro všichni) na šrot. Ale i přes to, že jsem byl trochu přiopilý jsem Caroline pevně držel za boky a mačkal ji co nejvíc k sobě. Momentálně mi bylo jedno, že by mě někdo mohl vidět nebo snad vyfotit. Tahle paranoja mě opustila někdy kolem deváte hodiny (přišli jsme v půl desáty- emm).
Začala hrát pomalejší písnička a to donutilo všechny na parketu zpomalit.
S Caroline jsme se spíš jen tak pohupovali sem a tam. Byl jsem si stoprocentně jistý, že za normálních okolností a plném vědomí by Caroline určitě vymýšlela nějakou složitější akci, ale vzhledem k množství alkoholu v její krvi bylo chválihodné i tohle pohupování.
Rozhlídl jsem se kolem abych zkontroloval kdo tu ještě je a kdo už ne. Viděl jsem Harryho a Nici, pak Zayna a Lenny která se jen tak motala a lila do sebe další a další panáky. Neviděl jsem ani Nialla ani Pezz. Pak jsem zahlídl Liama jak tahá Lenny nahoru. Proč asi?
Všiml jsem si, že Caroline má hlavu položenou na mém rameni a předstírá spánek. Usmál jsem se a trochu do ní drknul. Zavrněla a ještě víc se ke mě přitulila, teda jestli to bylo vůbec možné.
Zasmál jsem se a vzal jí do náruče.
Donesl jsem jí až k baru. Mezi námi, cestou jsem zničil minimálně dvě skleničky a taky nějakou rádoby japonskou vázu. Na mou obranu,kterej kretén si na Silvestra nechá uprostřed parketu vzácnou vázu?
Sedl jsem si a Car si posadil na sebe. Spokojeně si ze mě udělala polštář a spala dál.
Na baru byli Hazz, Nicol a Zayn. Nikol vypadala, na rozdíl od kluků, celkem střízlivě, proto jsem se ptal rovnou jí.
-, Kdy zamíříme k domovu?,-
-,No,- rozhlídla se Nici kolem sebe, aby zhodnotila situaci -, Musíme najít Pezz a Nialla a můžem. Teda pokud dodrží Liam co slíbil. ,-
-, Co slíbil?,-
-, Bude to jen rychlovka, ale vzhledem k tomu, že na schodech už byly oba skoro nazí- ,-
-, Dobrý, chápu. Nepotřebuju podrobnosti,- zarazil jsem jí.
-, Dojdu najít Pezz a Nialla,- usmála se a zvedla se. Harry spal. Spící Harry = Neprotestující Harry.
Víc jsem objal Car a usnul.
***
-,Caroline.... Odcházíme,- zatřasl jsem s Caroline. Nic povzdechl jsem si a znovu své štěstí zvedl do náruče. Trochu jsem vystřízlivěl takže to šlo mnohem líp než před tím.
Nicol
Dobře, takže shrnutí situace: Jsem jediná střízlivá a mám dovést sedum lídí kteří jsou na štrot domů. Bezva.
Zayn a Pezz( našla jsem jí spící pod stolem) sice šli tam kam jsem jim říkala, ale hrozně hlasitě se u toho smáli. Zato Liam a Lenny měli opačný problém. Neustále se líbali a do někoho/něčeho naráželi. Harry mě zase pevně a majetnicky držel za pas a odmítal mě pouštět. Takže udržovaní těch čtyřech bylo o dost složitější. Louis nesl v náručí spící Car. Alespoň už nebyl tolik opilí a trochu mi pomáhal. A Niall? Toho jsme tam nechali. Našla jsem ho nad nějakou holkou. Řekl mi že dost rušim a že máme jíst bez něj. Tak jsem šli. No co je dospělej!
ČTEŠ
Dance is hard [CZ - One Direction] -Pozastaveno!!
FanfictionCaroline - dívka, která působí naprosto obyčejně. Výtečná tanečnice a brzy i trenérka. Vlastně čekala, že dostane patnáct malejch holčiček a bude je učit stát na špičkách, mít ruce rovně nebo třeba kotrmelec. Jenže to se nestalo. Bude muset naučit s...