Nicol

208 21 4
                                    

Harry

-, Emili,- řekl jsem zoufale. -, Já... tě pořád miluju,- vydechl jsem. Neuvědomoval jsem si, že těmito slovy definitivně ztratím Caroline.

-, Jsi nula Harry... ,- zašeptla Caroline a otočila se k odchodu. Zastavil bych jí, ale momentálně mě totálně paralizovalo to co řekla. Nula? Čekal jsem hodně, ale nulu ne. Já vím, že to není nejhorší nadávka na světě, ale i ten způsob, kterým to vyslovila. Zabolelo to a myslím, že to byl účel.

Celá tahle situace byla špatně. Byl jsem zoufalý, zmatený, ale uklízel jsem si co jsem nadrobil. Emili se otočila, zatím co Caroline mizela za rohem. Byli zřetelně slyšet její vzlyky.

Podíval jsem se na Emili. Na tváři měla úšklebek? Ano úšklebek!

-, Takže ty mě miluješ? A co ona! Co k ní cítíš,- Nevěděl jsem co mám říct. Byl jsem zmatený. Všechno bylo špatně.Všechno se najednou dělo hrozně rychle. Je to sotva deset minul co jsem v posteli ležel s Caroline. A teď? Jak říkám všechno je špatně. Caroline brečela, já byl zoufalý a k breku jsem neměl daleko a Emili se mi vysmívala. Bylo to jako zlý sen, ze kterého jsem se marně snažil probudit.

-, Nevím,- řekl jsem co nejtišeji a podíval se na ní.

-, Tak ty nevíš? A kdo to má vědět Harry? Já ne.,-

-, Miluju jí,- zašeptal jsem.

-, Co?!,- vyvalila na mě oči.

-, Miluju jí,- zařval jsem.

-, Tak ty jí miluješ?Miluješ nějakou krávu. Když můžeš mít mě? ,-řekla povzneseně. Najednou jsen byl hrozně naštvaný. Urazila Caroline. Urazila mě!

-, Co si ku*va myslíš? Že jsi bůhví kdo? Jsi mi u prdele. A Caroline není kráva. Nemluv o ní takle,- zařval jsem znovu a skoro okamžitě jsem ucílil silnou bolest na tváři. Facka.Jo přiznávám, tu jsem si zasloužil.

-, Nelez mi na oči,- už nekřičela. Řekla to celkem vklidu i když smutně. Vyděl jsem slzy, které se valili z její očí... V hlavě se mi objevili všechny ty zážitky. Všechno co jsem s ní prožil. Nemohla odejít. Bylo to šílený jak má hlava pracovala rychle. Jak se během zlomku sekundy měnili city k ní a ke Caroline.

-, Emili.... Prosím!,- zavlykal jsem. Už jsem na to neměl.

-, Cože ty prosíš? Po tom co šu*áš, nějakou cuchtu a údajně jí miluješ a mě taky tvrdíš, že mě taky miluješ. Nevím, co to má znamenat, ale nechci už tě vidět Harry. Sbohem,- řekla a zabouchla za sebou dveře.

-, Né!,- zařval jsem. Musela mě slyšet i Caroline.

Celé se mi to přehrávalo znovu. Úžasný sex s Caroline. Caroline spí a vše je v zdá se v pořádku. Pak ten otravný zvonek. Emili. Hádka i s Caroline. Caroline odchází. Hádka s Emili. Emili odhází. A teď zeď do, které zběsile mlátím rukou, abych nějak utlumil vztek na jedinou osobu a tou jsem já...

Niall

Když jsme se vrátili z obchoďáku, kde jsme byli na jídle a pak nakoupit nějaký jídlo domů, protože v lednici fakt nic není, čekalo nás celkem zděšení. Na bílé zdi byla, prasklina a červené skvrny. Pod ní na zemi spal Harry, na tváři mě bolestý výraz a pravou ruku od krve. Okamžitě jsem k němu rozběhl.

-, Harry?,- mírně jsem ho profackoval, abych ho vzbudil. Měl opuchlé oči a okamžitě začal brečet.

-, Harry? Co se stalo, myslel jsem, že jste si s Caroline...,-

-, Caroline už není,- zařaval na mě. Vzlykal na hlas a svíjel se v obrovské křeči. Takle zřízený už dlouho nebyl. Bylo vydět, že je zoufalý. Hodně zoufalý.

Dance is hard [CZ - One Direction] -Pozastaveno!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat