Caroline
-, Caroline! Caroline! Dárky notak pojď vzbudut ostatní.... notak. Vztávej,- Jen jedno slovu. Louis. Emm.... Vlastně tři. Louis a dárky. Tyhle tři slova dokonale vystihují 25. prosince v šest ráno. Zatím co Louis je už nejmíň hodinu na nohou, já jsem pořád zahrabaná v teploučkých peřinkách. Někdy mě napadá, že Louis se opravdu chová jako dítě. Jestli fakt, že v každém z nás je kousek dítě, platí pro všechny tak u Louiho někde bůh musel udělat chybu a dát mu trochu víc dítěte než měl dostat. No doufám, že mě chápete dobře- ach ty dvojsmysly. Nebo možná má Louis nějaké zvláštní odvětví šílenství a hysterie vztahující se na dárky a mrkev. Každopádně by měl neprodleně navštívit nějakého psychiatra. No, možná by stačil psycholog. I když jistota je jistota. Né, vážně představte si Louise v kazajce. Vyprskla jsem smíchy a otevřela oči. Louis seděl u mě na posteli a koukal dost vyděšeně.
-, Do-bré,- pozdravila jsem ho a znovu vyprskla smíchy. Nyní totiž Louis seděl v kazajce a před ním byla hora mrkve. Jo po ránu bývám zlá.
-, Hele jsi v pohodě?,- zvedl roztomile obočí.
-, Emm. Jo, proč bych neměla být?,-
-, Nemyslím si, že je normální budit se se záchvatem smíchu.,-
-, Říkám tomu raní pochody myšlenek,- s velkou námahou jsem zvedla ruku, ale ta hned zase spadla do peřin a já znovu zavřela oči.
-, Jo a dnes tvé myšlenky pochodovali nad čím?,- zeptal jsem překvapeně.
-, Řekněme, že jsem si tě představila v...,-řekla jsem se stále zavřenýma očima.
-, Ty si mě představuješ jak si...?,- vytřeštila jsem oči a zvedla se do sedu.
-, Ne! Pane bože vždycky jsem si myslela, že neúchylnější je Harry!...,-
-, Taky, že jo. Myslím že on by řekl něco ve smyslu: Tak to pojď realizovat,-
Zasmála jsem se.
-, Fajn, změna tématu,- zvedla jsem ruce v obraném gestu.
-, Né... zajímají mě tvé ranní pochody myšlenek,- škodolibě se usmál.
-, Fajn představila jsem si tě kazajce a před tebou byla hora mrkve,- Znovu jsem se začala smát, ale Louisovi moc do smíchu nebylo.
-, Nevím jestli se mi ulevilo nebo jestli si mě vyděsila,- zatvářil se zmateně.
Přešoupla jsem se k němu a obejmula ho kolem ramen.
-, Proč si mě vzbudil takle brzo?,- Louis jakoby si najednou vzpomněl.
-, No přeci kůli dárkům a taky mě něco napadlo....,- ukázal na zem, bylo na ní moje tričko se supermanovským znakem (určitě víte co myslím), klakson a taky mrkev? Chápala jsem co chce dělat. Vzpomněl jsi jak jsme budili ještě v Praze.?Tenkrát bylo všechno v pořádku. Vlastně i teď je. Asi. Podívala jsem se na Louise, měl na sobě to samé triko jako leželo na zemi.-, Chápeš?,- zeptal se.
-, Jo. Akorát kde si našel to triko?,- Louis ztuhl a já se podívala směrem k své ubohé skříni( byli jsme v mém pokoji). Byla chudák celá rozházená a oblečení v ní bylo zmuchlané. -, Louisi!,- vykřikla jsem.
-, Shhh. Vzbudíš je. A na to máme ten klakson!,- přiložil mi ukazováček ke rtům a tím mě dokonale umlčel. Vřelo to ve mě, ale jak bych tím mohla kazit vánoce -, Obleč se,- nařídil mi a pustil mě. Sehla jsem se pro triko a otočila se na Louise. Očima mu naznačila aby se odklidil do koupelny. Frustrovaně vydechl, vzal si svojí mrkev a odešel. Možná je to divný, ale vždycky když jsme se převlíkali jeden z nás odešel. Nikdy jsem Louise neviděla nahého stejně jako on mě. Oni ve jen ve spodním prádle.
Zaklepala jsem na dveře od koupelny a nechala Louise vyjít.
-,Tohle triko ti moc sluší,- pochválil mě. I když jsem na sobě měla jen to triko a kraťasy na spaní.
-, Díky,- usmála jsem se a podala mu klakson. Hned mi ho vrátil a řekl:
-, Stejně jako předtím,- na to se otočil. Já jsem mu vyskočila na záda a klakson si chytla líp.
Vyběhli jsme ven. Byla už jsem plně probuzená a těšila na naštvané pohledy všech. Když, nad tím teď uvažuju- po ránu jsem opravdu zlá.
Louis otevřel dveře od Harryho pokoje. Bydlí už v něm i Nicol takže je to vlastně i její pokoj.Strčila jsem dovnitř klakson a zmáčkla. Dále následovali: Nadávky, skuhrání, nebezpečné záchvaty smíchu a taky nas.anej Harry...
Nakonec jsme nikoho z pokoje na dárky nevytáhli, takže jsme šli rozbalovat sami. Bylo divné dárky rozbalovat až ráno, ale o to víc jsem se těšila. Louis mi totiž už pár dní slibuje jak to rozbalování bude úžasný. Možná od nás bylo dost hnusný rozbalovat to bez nich, ale šanci jsme jim dali, tak co?
Udělala jsem si černej čaj a Louisovi kakao( Říkal, že je to nějaká jeho tradice, či co)Položila jsem oba hrníčky na konferenční stolek ke gauči sedla si k Louisovi před stromeček. Dal mi pusu do vlasů a podal mi dárek, který byl od něj nesměle jsem se usmála a dárek si vzala. Byla to velká taška. Vytáhla jsem svetr, který byl na vrchu. Byl černý a bíle na něm bylo napsáno I'm dancer... Byl opravdu nádherný a jednoduchý. Miluju jednoduchost! Louisovi jsem poděkovala a opatrně trhala balící papír, který byl na krabici, která byla pod svetrem.
-, Nepatřím k těm, kteří si nutně musí nechat balící papír,- podotkl Louis. Pochopila jsem a roztrhla papír. Koukala na mě krabice od nejnovějšího telefonu Samsung, po kterém jsem už delší dobu koukala. Zasekl se mi dech a nevěřícně koukala na tu krabici. -, Louisi... To si nemusel...,-
-, Musel jsem. Vlastně jsem chtěl a i když mám rád spíš Apple, vím, že pro tebe bude lepší tenhle,-
-,Musel bejt drahej,- podotkla jsem.
-,Tohle neřeš, hm?,- pohladil mě po tváři a přitiskl naše rty k sobě. Zavřela jsem oči a krabici jsem položila vedle nás. Prsty jsem zabloudila do jeho vlasů a tak různě jsem je přehrabovala. Byla to jedna z nejlepších chvílí mého dosavadního života...
Louisovi se mé dárky také moc líbili. Alespoň to říkal. Liam mi pak zprovoznil můj nový mobil a mi se s Nikol dali do vaření oběda. Liam a Lenny se šli projít a zbytek obyvatel našeho obřího domu šli upravit sněhuláka.
Oběd byl překvapivě dobrý. Po obědě Liam a Zayn spolu s Lenny a Pezz odjeli za rodinami a zbytek se poskládal na gauči a koukali znovu na televizi.
Po asi hodině nudného projíždění programů mi Loui navrhl jestli by jsme se nemohli jít projít. No kdo by ho odmítl...
DOPSÁNO! Yes! Ani nevíte jak dlouho jsem se snažila. Wattpad mi poslední dobou vážně nefunguje.
Prosím nepište mi do komentáři jak je to trapný, protože já to vím. Trochu jsem si s těma Vánocema naběhla. Taky mi tam prosím nepište, že chcete takový to rozdávání dárků. Protože to na 100% NEBUDE!!! Jednak nemám moc fantazii na dárky a za druhé byla by to ještě větší trapárna než teď.
Uděláte mi radost Vote, Koment nebo třeba follow na mém účtu...
Děkuju za 2K přečtení!
Omluva za chyby
kacmacanek O:-)
ČTEŠ
Dance is hard [CZ - One Direction] -Pozastaveno!!
FanfictionCaroline - dívka, která působí naprosto obyčejně. Výtečná tanečnice a brzy i trenérka. Vlastně čekala, že dostane patnáct malejch holčiček a bude je učit stát na špičkách, mít ruce rovně nebo třeba kotrmelec. Jenže to se nestalo. Bude muset naučit s...