Já ji viděl první!

272 22 1
                                    

K multimediím: tohle je formace( skupina holek) z akrobatickém rokenrolu( kdo neví určitě mu pomůže strýček google). Dělají akrobacii která se mi sem docela hodí. Takže přikládám pro lepší představu prvků, které budou naši One Direction podstupovat. Nenutím se na to koukat, ale říkám rovnou na tohle si zvykejte! Pro inspiraci nechodím daleko. Takže očekávejte víc takovejhle videí. V příběhu je [takto] označenej prvek/akrobacie. Věřím vám to zvládnete. A taky chci prosazovat svůj sport. Kdyby byl jakýkoli dotaz ptejte se.... Jo a jsou to maďarky, kdyby vám tam nesedělo to Hungary.

No už do toho nebudu kecat

Enjoy it ;)

------------------------------------------------------

Caroline

Po nějaké době jsem se uklidnila. Nevím co se semnou děje. Musím si pořád opakovat že za dva měsíce odjede a pak už ho uvidím jen v novinách. Nevím jestli to zvládnu.

Ještě dlouho ležím v jeho posteli. Tak krásně to voní. On tak krásně voní.

Už se chystám vstát, přeci jenom už ho ,hledám, dlouho. Jen co se ale pohnu, začnou se otevírat dveře. Harry!

Udělám to první co mě napadne - dělám že spím.

Harry

Spala! Byla rozkošná! Tak moment! Co dělá v MOJÍ posteli?! Podezřívavě jsem se na ní kouknul.

Nemohl jsem jí ale podezdřívat dlouho. Vypadala jako anděl.

Sedl jsem si na postel a chtěl jsem jí pohladít po ruce. Mé prsty už se skoro dotýkali jejího odkrytého ramene ( měla svítivě žluté tílko). Zkrátka, než jsem se jí stihl dotknout, vymrštila se do sedu, ukázala na mě prstem a podezřívavě se na mě koukla.

-, Jeden důvod pro nejsi do v tělocvičně a neprotahuješ se?,-

-, N-no j-já byl-l jsem v-ve sprše?,- byl jsem vyděšený. Hodně vyděšený. Strašně jsem se jí lekl.

-, Proč tak pozdě. No to je jedno. Pane bože. Oblíkni se a padej dolů,- řekla rázně a odešla.

Jen jsem seděl na posteli a koukal na zavřené dveře. Tohle jsem vážně nečekal. Nakonec jsem nad tím pokrčil rameny a převlíkl se do kraťasů triko jsem si vzal spíš symbolicky. Stejně ho na tréninku zase sundám.

Vzal jsem přede připravenou flašku s pitím ( vodou) a šel do sálu. Neslyšel jsem hudbu. Nevím jestli mě to uklidnilo nebo znepokojilo.

Vztoupil jsem do sál a ztuhnul. Nebyli tam! Šel jsem tedy k trampolíně. Díky bohu byli tu.

Znepokojilo mě že Car tleskala.
Podívala jsem se na trampolínu.

Skákal na ní Louis. To se málo ví, ale on to na trampolíně vážně umí. Skákal, skákal a pak skočil salto vzat. Zbíral jsem bradu ze země, nevěděl jsem že to umí.

Car jen vyvalila oči.

-,Ty umíš salto?,- Louis jen přikývl a dál se vědonal odrazům.

-, Co umíš ty?,- zeptal se zvědavě Ni. Car se jen usmála a rukou naznačlila aby ten vejtaha opustil trampolínu. Tak moment! Vejtaha? Je to tvůj nejlepší kamarád?

Z přemýšlení mě vytrhla Car. Ladně vklouzla na trampolínu. Parkrát se odrazila a pak udělala salto vzat. Ale né jako Louis. Nebyla zabalená v klubíčku. Zůstala naprosto narovnaná a v pohodě se otočila. Jako kdyby to byla každodenní činost. Když naprosto bez problému dopadla na trampolínu znovu se odrazila a udělala to samá salto akorát v před. Zpodní čelist se válela někde na zemi a oči div nevipadli z důlků. Nevěděl jsem že tohle umí.

-, To není všechno ,- usmála se -, Zaujal mě ale Louis. Proč si mi neřekl že umíš salto. Natrénujem něco, z čeho budou vaše faninky šílet. Už přesně vím co. Aaaa napadlo mě ještě něco. No myslím že máme dva týdny co dělat. Pak se vrátím k pohybům. ,- všichni nahlas polkly. -, Harry si protaženej?,-

-, Ne ,-

-, Tak dělej!,- jen jsem přikýv a běžel se alespoň trochu roběhat a protáhnout. Měl jsem z ní velkej respekt. O chvíli později přešli i oni. A začali tahat ven žíněnky. Když bylo vše připraveno, byl už jsem protažený.

Doběhl jsem k tím.

-, Už jsi?,- zeptala se mile Car. Tomu se pitomě zasmál Louis. Střelil jsem po něm svím zabijáckým pohledem. Jen se ušklíbl a začal věnovat pozornost Carolline.

-, Jo,- řekl jsem nevzrušeně.

-, D-dobře. Takže mám v plánu jednoduchou akrobacii. Není to nic složitého a provádí jí jen tři. To ale neznamená že ti dva zbylí nebudou nic dělat.Jo a i kdyby jsme pak nevymysleli kam to dát nebo kde to použít, pomůže vám to se zpevnit. Takže se z toho nevykroutíte. Kdo všechno tady umí salto?,-

Louis hrdě zvedl ruku. Ostatní sklopily pohled a nic neříkali.

-, Dobře nevadí. Budeme dělat salto z ruky [první akrobatický prvek ve videu]. První to půjde zkusit Loui, Hazz a Liam. Není to nic proti, Nialle a Zayne, ale nejdříve to prostě zkusí kluci. Pojďte se kouknout jak na to. A pr-,-

-, Car v poho. Jsme rádi, že se na to nejdříve kouknout,- mrknul na ni Zayn. Chtěl jsem mu jednu fláknout. Já ji viděl první! Je moje! Moje!?

Takže je to tady! Já vím, že je to trochu drzost. Učit kluky takový věci, ale já jsem Kačenka! Já můžu všechno!No nic. Kdyby byli jakýkoli otázky, hlavně se proboha ptejte!

Dále: Miluju vás! Jste užasní!

Omlouvám se za chyby....

Kacmacanek❤❤

Dance is hard [CZ - One Direction] -Pozastaveno!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat