Měl to být jenom normální den 1/3

138 14 1
                                    

Stalo se něco neuvěřitelného. Jsem tady a s novým dílem :D

Doporučuju přečíst si moje povídání dole :/

Caroline

Měl to být normální den v práci. Bylo 4. ledna. Byli jsme v práci já vyřizovala nějaký papíry a sem tam doběhla za Louisem a vyměnila si sním pár slin. A pak další papíry a smlouvy. Ne jenom, že jsem se starala o choreografii, ale pomáhala jsem plánovat Tour a ty věci okolo. Moc mě to nebavilo,ale alespoň jsem byla blízko Louise.

Už jsem měla hotovo a tak jsem se rozhodla, že se půjdu podívat za klukama. Konečně jsem došla ke studiu a porozhlídla se. Ze dveří vykoukl Niall.

-, Á další výměna slin. Lou?? Je tu Car!,- Zakřičel do místnosti. Byl slyšet Liamův smích a následná rána. Typovala bych, že Louis uchodil Liama do ramene. Ti dva se mezi sebou pošťuchovali často...

-,Ahoj,- špitl Lou když opřel své čelo o to mé. Tiše jsem mu odpověděla a políbila.

-,U tohode být nemusím,- zasmál se Niall.

-, Horane přísahám, že si to s tebou ještě vyřídím!,- Zakřičel Louis na Nialla, když jsme se od sebe na chvíli odtrhli. Byl slyšet ne jen Niallův smích, ale já už ho nevnímala. Jediný co mě zajímalo, byl Louis.

Odtáhla jsem se, když Louisova ruka zajela po moje triko. Nepotřebovala jsem aby mě tady Louis osahával. V nesouhlasu zakňoural, ale nic jinýho.

-, Můžeme to dokončit večer? Hmm?,- Rozzářily se mu oči. Ještě mě jednou mě políbil.

-, Tak jak jste na tom?,- zeptala jsem se, když mě Loui přivedl do studia. Tichým pozdravem jsem pozdravila muže stojící za velkým pultem.

-, Já už mám hotovo,- zamumlal Louis a dál se věnoval přípravě mého čaje. Sedla jsem si na bílou pohovku vedle Nialla. Naschvál jsem si sedla hodně blízko a obejmula ho kolem ramen. Niall se na mě nechápavě podíval, ale nic neřekl.

-, Kde je Hazz?,- vyzvídala jsem.

-, Nahrává,- usmál se Liam.

-, Tak to jo,-usmála jsem se.

-,Tak to jo, Nialle vystřel od mojí holky,- obořil se Loui na Nialla, když mi přinesl obří hrneček s čajem. Zasmála jsem se a pustila Nialla, který se se skloněnou hlavou a za doprovodného smíchu Liama, zvedl a na své místo pustil Louise.

-,Jsi na něj zlej,- zastala jsem se Niniho.

-, Nejsem,- podívala jsem se na něj se zvednutým obočím-, Fajn možná trochu,- pokrčil Lou rameny a já mu věnovala další pohled se zvednutým obočím. -, Promiň Nialle,- řekl nakonec a já se vítězně usmála.Usrkla jsem ze svého čaje. Lou mě objal okolo ramen, stejně jako jsem já objímala předtím Nialla.

Navzdory tomu, že jsem klukům vlastně jenom šla zdělit, že odcházím, zkysla jsem tam ještě další dvě hodiny. Byla jsem ráda, že už sedím u Louise v autě a vyrážíme směrem k domovu. Louisova ruka se brzy ocitla na mém stehně, ale to jsem se snažila ignorovat. Snažila jsem se soustředit na děj za oknem auta. Né, že by mi to šlo...

***

Doma jsme byli s Louisem sami. Harry byl ještě vyzvednout Nicol ze školy, Liam byl u Lenny doma a Niall byl někde s nějakou Kate. Takže jsme zalezli, před televizi a pustili Přátelé. Bylo to podivný koukat na díly, které znám česky v angličtině. Ale to jsem tady v Anglii měla často.

Zrovna dávali díl kde Ross, chce být opálený, ale nějak se to nepovede a on je pak ze předu skoro černoch a ze zadu běloh. S Louise jsme probírali jak by takle vypadal, třeba Harry nebo Niall.

Když skončila asi pátá epizoda, přestalo mě to bavit a navíc jsem chytala celkem depky a stesk po českém jazyce.

Otočila jsem se na Louise a zjistila, že spí. Usmála jsem se vyběhla nahoru do svého pokoje. Otevřela jsem notebook a prohledala co mám za filmy. Po pár minutách jsem konečně našla co jsem potřebovala. Zajásala jsem a pustila si můj oblíbený film. Samozřejmě český. Pelíšky (a pokud má někdo problém s Pelíškama ať si políbí :D :*).

Byla jsem tak v půlce filmu, když do pokoje přešel Loui. Na hlavě měl roztomilej rozcuch a spokojeně se usmíval.

-, Na co koukáš?,-

-,Pelíšky,-

-,Dobře co to je,-

-, Českej film,-zasmála jsem se.

-, Neříkej,- stejně se koukal se mnou. Bylo vidět, že ho to extrémně nebaví. To se potvrdilo když mi začal okusovat krk...


So, já vím díl je krátký a celkem o ničem. Dobře je hodně o ničem.

NO dobře v příběhu nastane pár změn: 1)Zayn už v příběhu dál nebude. Tak nějak nevím co tam s ním mám dělat :\ sorry Zee 2) Díly nebudou vycházet každý týden, ale tak jak mi to bude vycházet a jak budu stíhat. To znamená, že je možný, že jeden vyjdou třeba dva díly a někdy třeba díl vyjde až po dvou týdnech. Jde o to, že musím tahat známky ve škole, a z tréninku jsem extrémně unavená... takže tak 3)pár je pokud vím dva. Myslím, že jsem ještě něco měla,ale zapomněla jsem. No nic :D

Hrozně moc vám děkuju, že tenhle příběh pořád čtete! Za ten měsíc mé neaktivity přibylo 1K přečtení a asi 50 votes! Zbláznili jste se?? Asi jo :D

A pak jsem chtěla říct, že hledám korektoru, pro mé příběhy. Příběh jsem znova četla a je to se mnou hrozný :D Takže opravdu pardon!! Pokud by měl někdo zájem, napište mi prosím do chatu a domluvíme se :)

Budu moc ráda když dáte Vote nebo napíšete nějakej hezkej komentář. Dáte mi tím najevo,že chcete aby příběh pokračoval.

No nezbývá už nic než podřád hezký mezisvátky a pěknýho Silvestra...


kacmacanek :*



A děkuju...






Dance is hard [CZ - One Direction] -Pozastaveno!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat