Mezi láskou a nenávistí je tenká hranice

189 13 2
                                    

---------- dva dny před odjezdem One Direction------------

Harry

-, Caroline? ,- strčil jsem hlavu do tanečního sálu. Je to sotva týden co jí z nohy sundali postlední obvazy, tančí skoro nonstop a skákání na trampolíně jí sice zakázali, ale ona ho i přes naše protesty ignoruje.

-, Hm?,- řekla a vypla hudbu.

-, My chtěli jsme ti něco říct nebo spíš navrhnout,- nervózně jsem se usmál a podíval se na kluky, kteří přicupitali hned za mnou. Strašně jsme doufali, že řekne Ano.

-, Nechcete mi příct, že mám přestat tancovat.,- nadzvedla jedno obočí.

-, To nemá cenu,- zasmál jsem se. -,Jen jsme ti chtěli navrhnout... no...jestli by si... Jak to říct..,- najednou jsem nevěděl jak to mám říct.

-, Nechtěla by si s náma odjet do Londýna?,- dořekl to za mě Zee. Momentálně jsem mu byl neskutečně vděčný.

-, C-co?,- zakoktala.

-, No. Nedávno se nám nervově zhroutil choreograf a dal výpověď. No a my i všichni ostatní si myslíme, že by si byla dobrou náhradou. ,- řekl jsem nervózně.

-,To myslíte vážně? ,- řekla překvapeně.

-, No jo. Udělala by si nám tím hroznou radost a mi dva....,-

-, Ano! Ano!,-přerušíla mě a rozběhla se mi do náručí.

-, Děkuju ,- pošeptal jsem jí do ucha.

-, Miluju tě,- odpověděla mi taky šeptem. Já si, ale uvědomyl dost závažnou věc. Budu se muset setkat s Em a taky se budu muset rozhodnout!

-, Já tebe taky,- odpověděl jsem spíš automaticky.

-, No jo, ale co barák a peníze. Vždyť nemám zabaleno a tam taky nikoho neznám. Co budu dělat?,- začala zmatkovat.

-, Klid bydlet budeš samosebou u nás. Se mnou. Zabalit ti pomůžem, peníze půjdeš zařídit a dům? Nemáš náhodou nějaký příbuzný co by potřebovali dům?,- zasmál jsem se.

-, Ne. Vlastně mám jen mamku a taťku a ty jsou teď v Číně a pak tetu ta je teď mím odhadem někde v Koreji? Asi.,- odpověděla smutně.

-, Vážně tu nikoho nemáš? ,-

-, Ne a rodiče svůj pobyt v Číně prodloužili o dva tejdny. ,-

-, Pojď ke mně,- řekl jsem a stáhl jí do medvědího objetí. -, Pojedeš s námi? Hm? A žádný keci. Ze všeho nejdřív zavoláme do Anglie. Oznámíme těm nulám tam, že jim tam přijde taková hvězda jako ty. A pak... ,-

-, Pak půjdu do banky, těm nulám říct, že z vysoka se*u na Koruny,- zasmála se.

-, Správně,- zasmál jsem se.

-, Na jak dlouho ta práce je?,- zeptá se najednou.

-, Všechno ti poví. Neměj strach ,- dal jsem ji malou pusinku do vlásků. Má přenádherný vlásky.

Do ruky jsem jí strčil mobil, který už vyzváněl a rychle odběhl.

~~~

Caroline vyběhla z pokoje a skočila mi kolem krku. Zmateně jsem jí obejmul.

-, Oni mi to vážně dali. Jsem oficiálně choreografkou One Direction. ,- začala slzet. Zvedl jsem jí bradu a koukl se jí do očí.

-, Jen doufám, že to jsou slzy štěstí,- usmál jsem se.

Dance is hard [CZ - One Direction] -Pozastaveno!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat