Zalezla jsem zpět k Harrymu do postele. Spokojeně zabručel a přitáhl si mě víc k tělu. Usmála jsem se a spokojeně odplula do říše snů.
~~~
Když jsem se probudila Harryho silné paže už nebyli obmotané kolem mého těla. Začala jsem tedy pátrat po jeho těle rukou. Fakt, že jsem ho nenašla mě donutil otevřít oči.
Ale Harry v posteli nebyl. Celkem mě znepokojavali výkřiky a radostné nebo bolestné skuhrání.
Zakroutila jsem nad tím hlavou a vstala z postele. Docela mě překvapila bolest v kotníkách způsobená pravděpodopně včerejší skákáním na trampolíně.
I přes bolest, která se zhoršovala při každém kroku. Nevěnovala jsem jí nejmenší pozornost a pokračovala jsem směrem ke zdroji křiku.
Nepřekvapilo mě, když jsem našla čtyři Anglické paka a jednoho Irského jedlíka v zápalu boje v obíváku. Vůbec si mě nevšimli a pokračovali vesele dál v boji.
Odkašlala jsem si a tím upoutala jejich pozornost. -, Neruším,- řekal jsem a dala si ruce křížem.
-, Vůbec!,- zakřičel Niall.
-, Pojď k nám budeš se nám hodit ,- řekl Harry a hodil po Louisovi který byl očividně v druhém tým než Hazz, palačinku.
-, To si děláte srandu ,- skoro jsem zařvala. -, To... To jsou nohy o stolu? A molitany z tělocvičny?,-
-, To je přísně tajné,- prohodil Zayn a dále se věnoval boji. Nejenom že po sobě házeli palačinky a marmeládu. Oni o sobě házeli i nohy o stolu a židlí a kryli se molitanama z tělocvičny.
Fuuu. Car. Nádech. Výdech. Nád- NE, Tohle nerozdehchám.
Otočila jsem se a šla do kuchyně se najíst. Neodpustila jsem si třísknutí dveří.
Harry
Okamžitě jsem se za ní rozběhl. Tohle jsme posrali. Kluky jsem nechal klukama. Bylo mi to jedno.
Díky bohu jsem jí chytil hnedka za dveřmi.
-,Car?,- zaptal jsem se opatrně. Mohl jsem čekat cokoliv. Řev, pláč,smích a taky facku.
-,Hmmm,- odpověděla znuděně. Snažil jsem se jí chytit za boky, ale vždycky ucukla.
-,Prosím ,- zašeptal jsem. Těžce oddechla a pak se na mě naštvaně podívala.
-, Víš, že se na tebe nemůžu zlobit?,- zeptala se nevině. Usmál jsem se, protože jsem si uvědomil, že jsem vyhrál. Přitáhl jsem si jí za boky a políbil ji na čelo.
-, Vím...,- řekl jsem a políbil ji na rty. Po tomhle toužím celé ráno.
-, Jsi zatraceně sexy,- zašeptala proti mé hrudi.
-, Tak tohle vím taky,- usmál jsem se a znovu jí políbil. Polibky mi oplácela, to jsem vzal jako souhlas a přejel jazykem po jejím rtu. Pochopila a pusu pootevřela. Okamžitě jsem jazykem zajel do jejích úst a začal s tím jejím bojovat o nadvládu. Ani jeden z nás nehodlal prohrát.
Zajel jsem rukou pod její triko,chtěl jsem pokračovat, ale někdo nás vyrušil zakašláním.
-, Nechcete nám něco říct?,- zeptal se s úšklebkem na tváři Zayn. Vlastně úšklebek na tváři měl i Liam a Niall. Louis se na mě jen divně koukal.
Odkašlal jsem si spíš pro efekt a představil jsem jí kluků jako by jí neznali. -, Moje přítelkyně Caroline.,- Řekl jsem a přitáhl jsem si jí k bokům. Kluci se usmívali jak debilové, teda až na Liama, ten měl měl spíš hrdý úsměv.
-, No tak mi to asi půjdem uklidit. Užíte si to,- mrkl na nás Niall. Nad tím jsme s Caroline zakroutili hlavou a čekali až se za nimi zavřou dveře.
-, Mimochodem, ty jsi taky zatraceně sexy!,- zašeptal jsem jí do rtů a políbil jí. Dost vášnivě. Následně jsem jí přetlačil na zeď. Má ruka vjela po její triko, na to se ale odtrhla.
-, Harry? Ještě ne. Promiň,- sklopila pohled.
Zasmál jsem se.
-, Co já nic nechtěl. To jen... No prostě reflex,-
-, Harolde Edwarde Stylesi! Ty starej úchyle! ,-
-, Hele je mi 21! Možná jsem úchylnej, ale né starej!,-
Podívala se na mě jak na debila.
-,Jsi vážně divnej. Víš to? Né počkej nic neříkej. Já vím že to víš...,-
-, Vždyť nic neříkám,- pokrčím rameny. Nutno podotknout, že má ruka byla stále pod jejím trikem a hladila její pokožku na zádech.
-, No právě a taky nic neděláš?,- podívala se na mou ruku, která se strácela pod jejím trikem.
Ruku jsem pomalu vytáhl, ale neodpustil jsem si dloubnutí do žeber.
-, Jak malej,- řekla spíš pro sebe, ale anglicky, takže jsem to zřejmě měl slyšet.
Zvedl jsem jí bradu a vpil se do jejích rtů.
-, Dělaj tohle malý,- usmál jsem se jí do rtu.
Roztomile se usmála a zakroutila hlavou.
Nejdříve se moooooc a mooooooc omlouvám za to že mi to tak trvalo. Znáte to tahala jsem známky( a povedlo se :D! A kdo je nejlepší!), tréninky, a taky nebyla nálada. Vlastně to, že jsem tohle vůbec vzplodila ( divný slovo a ještě divnější význam :D), je celkem zázrak.
Jinak moc děkuju za vote a koment u minulého dílu. Vážně díky. Jste úchvatní!
Uděláte mi radost dalším vote nebo komentem ( nebo obojím)
Omlouvám se za chyby a za to že mi to tak trvalo.
kacmacanek
ČTEŠ
Dance is hard [CZ - One Direction] -Pozastaveno!!
FanfictionCaroline - dívka, která působí naprosto obyčejně. Výtečná tanečnice a brzy i trenérka. Vlastně čekala, že dostane patnáct malejch holčiček a bude je učit stát na špičkách, mít ruce rovně nebo třeba kotrmelec. Jenže to se nestalo. Bude muset naučit s...