Ponz.
-, čeština ,--, angličtina,-
Takle to bude po zbytek příběhu :*
------------------------------------------------------------------------Spokojeně jsem se vracela zpátky ke klukům. Vychutnávala jsem si svůj trdelník. Najednou do mě vrazila nějaká malá holčička. Hystericky řvala.
-, Panebože! Panebože! Harry. Prosím vyfoť se se mnou. ,- Další řvala -, One Direction. Proboha proboha.,-Kolem probíhalo smoustu brečících holek. Chvíli jsem na všechny koukala jak na debili a pak mi to konečně došlo. Rozeběhla jsem se k hloučku holek. Trdelník jsem nechala trdelníkem.
-, Caroline! Pomoc,- slyšela jsem bezmocného Nialla, kterého málem ušlapaly holky, které se cpaly za Harrym. Měl na sobě pořád to samí. Pořád byl k nepoznání.
Pomohla jsem mu na nohy. -, Nialle, kde jsou kluci?,-
-, To nevím!,-
-, Běž se schovat do tamtý uličky. Hned tam budu. ,- Niall jen kývl a rozeběhl se do té uličky.
Bezmocně jsem se rozhlížela a pak jsem zahlídla Liama. Bezmocně se na mě podíval a si jen povzdechla. Rozeběhla jsem se a zakřičela.
-, Bachaaaaa,- skočila jsem a udělela jsem kotoul letmo ( kdo neví ať se zeptá na těláku :D). Větčina holek udělala přesně to co jsem čekala. Skrčila se. Teď jsem byla ráda za svojí gymnastickou průpravu. Popadla jsem překvapeného Liama a táhla ho ven z davu.
-, Rychle. Běž rychle do tamtý uličky a někam se schovej. Budu tam za chvíli.,-
-, Provedu. Ninjo,- narážel na můj gymnastický výstup.
-, Je mi to jedno. Klidně tětu nechám na pospas těm holkám. ,- prohodila jsem rychle. Protože ty holky pomalu přestávaly pištět, že je zajmul nějakej tajnej agent. Věřte mi netušila jsem co to plácaly.
-, Už běžím ,- Rozeběhnul se rychle Liam do zapadlé uličky. V tu chvíli jsem to přestala řešit. Uslyšela jsem totiž zoufalého Harryho.
-, Hej, holky. Jste vy vůbec normální? Vždyť jste málem ušlapali Louise! Panebože. ,- řval po nich. No bulvár bude zásoben...
-, Harry vydrž. Pomůžu ti,- slyšela jsem Zayna. Super teď vím že všichni tři zatím žijou.
Začala jsem usilovně přemýšlet.Nakonec jsem se rozhodla pro jednoduché řešení. Začala jsem se rvát do davu holek. V tomhle mám zkošenost. Né že bych byla šílená faninka, byla jsem většinou na místě kluků.
Když jsem byla až skoro u Harryho vrazila jsem do Zayna. Ten okamžitě zareagoval tak že mě pevně chytl za zápěstí a společně jsme se rvali až k Harrymu s Louisem.
To co jsem viděla mě vůbec nepotěšilo. Louis ležel na zemi a držel se za břicho. Sklonila jsem se nad Louise a zeptala se na první otázku která mě napadla.
-, Jsi v pohodě?,-
Louis mlčel.
-, Není ,- vykřikl zlostně Harry. Jenže pak jsem ucítila palčivou bolest na spánku. Ještě jsem slyšela nějakou holku řvát.
-, Louis je můj ,ty krávo!,- a pak už jen tmu.
~~~ ~~~ ~~~
Probrala jsem se až v něčí náruči. Podívala jsem se do tváře toho muže. Nevím jestli jsem se vyděsila nebo si oddechla. Byl to Harry. Někam jsme běželi.
ČTEŠ
Dance is hard [CZ - One Direction] -Pozastaveno!!
FanfictionCaroline - dívka, která působí naprosto obyčejně. Výtečná tanečnice a brzy i trenérka. Vlastně čekala, že dostane patnáct malejch holčiček a bude je učit stát na špičkách, mít ruce rovně nebo třeba kotrmelec. Jenže to se nestalo. Bude muset naučit s...