🐦🐦Telefonumdan gelen bildirim sesiyle dikkatimi elimdeki çikolatadan çekip ekranı açtım. Wp'ye girdim. Mal değnee'nden mesaj vardı.
0531...: Şişko, bırak o elindeki çikolatayı!
Ahenk: Nerdesin lan öküz yavrusu?
0531...: Göremeyeceğin bir yerde.😏
Ahenk: Kantindesin di mi lan mal?
0531...: Yoo. Hiç de bile.
Ahenk: Yalancı. Bittin oğlum sen.
Telefonu kapatıp ayağa kalktım. Sandalyeye basıp masanın üzerine çıktım. Bizim tayfa bana bakıyordu. Onlara bir şey yok bakışı atıp kantinde göz gezdirdim.
"Lan aranızda hanginiz mal değnee söyleyin bakim!"
Hee bi söylerler bi söylerler.
Elimdeki telefon titredi.
0531...: Hadi ama ciddi olamazsın di mi?
"Gayet ciddiyim gerizekalı."
Yeniden bakındım etrafa. Masadakiler bana acayip bakışlar atarken bu benim umrumda değildi. Şu gerizekalı mal değneeni bulsam yeterdi bana.
"Bak üçe kadar sayıyorum. Çıktın çıktın, çıkmadın o zaman olacaklardan ben sorumlu değilim."
"Bir!"
İşaret parmağımı kaldırdım.
"İki!"
Orta parmak da kalktı.
Son parmağı da kaldırırken telefonum yeniden titredi.
0531...: Bi anlaşma yapalım.
"Ne anlaşması lan? Neyden bahsediyorsun?"
Hâla bağırıyordum ve etraftakiler de yüzüme tımarhaneden kaçan bir deliymişim gibi bakıyordu. Buna biraz sinir olmuştum yalan yok. Ama bir yandan da şaşırmıştım kendi halime çünkü şu an utançtan geberiyor olmam gerekiyordu. Oysa ben bas bas bağırıyordum. Hem de nerede okulun kantininde masanın üzerinde.
Müdür görse b*ku yerdik yani yerdim ama bu umrumda değidi. Müdüre yakalanıp disipline gitme ihtimalim olsa da şu an içim acayip bi şekilde cesaretle dolmuştu ve ben mal değneeni bulmak istiyordum. Tabii bulabilirsem.
0531...: Önce masadan in ve adam gibi sandalyeye otur.
Dediğini yapıp masadan indim. Pek kibar olmamıştı ama sonuçta inmiştim. Sandalyeyi çekip oturduğumda telefonum titredi.
0531...: Aferin. Söz dinlemeye başladın.
Bu lafının üzerine göz devirmeden duramadım.
0531...: O gözler niye devriliyor diye sormıycam.
Ahenk: Sorma zaten. Direkt konuya gel. Karnım acıktı benim.
Ona mesaj atıp kantinci abiye döndüm.
"Abi bana ordan iki kaşarlı tost göndersene bee!"
Sandalyeye oturduğum için herkes yeniden eski hâline dönmüş kendi hâllerinde takılıyorlardı. Gerizekalılar dedikoduluk malzeme arıyorlardı güya. Amaann bana neydi ki sanki. Kim ne yaparsa yapsın umrumda değildi.
Tostlar önüme geldiğinde bir ısırık alıp mideme yolladım.
0531...: Yavaş ye yavaş. Elinden alan yok ya.
Ahenk: Belli mi olur lan? Belki manyaklığın tutar birini gönderir tostumdan edersin beni.
0531...: Mantıklı bi fikir aslında. Ama neyse.
Ahenk: Ne söyleyeceksen söyle. Tostumu yiyemiyom senin yüzünden.
0531...: Bak ben ne diyorum biliyor musun?
Ahenk: Yoo bilmiyorum. Ne diyorsun?😏
0531...: Sen çikolata yemeyi bırak. Ben de sana kendimi göstereyim. Nasıl fikir?
Ahenk: Af edersin ama b*k gibi bir fikir.
0531...: Ağzında yemek var. Niye küfür ediyosun yaa. Çarpılacaann şimdi o olacak.
Ahenk: Başıma ne gelirse senin yüzünden oğlum. Bi doğru düzgün yemek de yedirmiyon.
0531...: Zaten bi tanesini gömdün hemen mideye. Nasıl bi mide onu da anlamış değilim ama neyse.
Ahenk: Ne demek istiyon lan sen?
0531...: Miden diyorum çöp gibi çöp. Önüne geleni alıyor içine.
Ahenk: Sana ne la. Benim midem benim yediklerim.
0531...: Bak şişko. Lütfen laf dinle yav. Az ye, zararlı zararlı. Hem ruhen hem bedenen valla bak.
Ahenk: Napıyım ne istiyon?
0531...: Çikolatadan vazgeçmiyorsun anladık ama en azından diğer zararlı şeyleri yemeyi bıraksan olmaz mı?
Ahenk: Mesela?
0531...: Mesela patatesli cipsi,kolayı,gazozu vb.şeyleri
Ahenk: Yav senin kafan mı iyi?
0531...: Yoo. Niye ki.
Ahenk: Manyak. Ben zaten bunları haftada bi kere tüketiyorum.
0531...: Ben niye elinde her gün gazoz görüyorum peki?
Ahenk: O gazoz değil ki maden suyu.
Ahenk: Cahil misin nesin oğlum yaa. Daha gazozla maden suyunu ayırt edemiyon.
0531...: Yalan söylüyon.
Ahenk: Yok lan vallahi yalan değil. Yediklerim şişkinlik yapıyo sodaydı maden suyuydu bi şekilde kendime geliyom.
0531...: İnanmam.
Ahenk: Lan oğlum ben yalan söylemem. Deli etme beni.
Ahenk: Bana inanmıyorsan git bizim sınıftakilere sor. Herkes bilir yemeklerin bende şişkinlik yaptığını.
Ahenk: Niye herkesin bildiğini bilmiyom ama öyle.
0531...: Tamam tamam. Daha fazla uzatmayalım yoksa bende de psikolojik olarak şişkinlik olacak şimdi.
Ahenk: Bi soda alırız be Mal değnee.
0531...: Neyse. Hadi ye tostunu. Çikolatan eriyecek yoksa.
Ahenk: İyi hatırlattın lan.
İkinci tostumun son lokmasını da ağzıma attıktan sonra suyumdan içtim. Ayran içmeyi pek sevmiyordum. Ve yediklerim kuru kuru gitmesin diye de su içiyordum.
Tostlarım bittiğine göre artık yarım kalan çikolatamı yiyebilirdim. Paketini iyice açıp çikolatamdan bir ısırık aldım.
Tam o sırada mesaj geldi.
0531...: Lan şişko öyle bi çikolata yiyişin var ki çikolata sevmeyen bi insanın bile canını çikolata çektirir.
Ahenk: Noldu laa mal değnee canın mı çekti yoksa?
Ahenk: Ehehehehe
🐦🐦
Ahenk'i çok seviyor olmam normal mi? Çünkü ben onu bayağı bi seviyorum da.
(Sevme sebebin çoğu özelliğinin seninle aynı olması mı yoksa? Dedi her şeye burnunu sokan iç ses.)
Neyse. İç sesleri boş verelim. Ve tatilin keyfini çıkaralım.
Öpüldünüz canlar😘❤️
Yayımlanma tarihi
05.07.2022
(Salı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişko|Texting ✓ (TAMAMLANDI)
Teen FictionAhenk: Sus lan. Bi kere de ben haklı çıkıyım. Ahenk: Susup otursan ölmezsin herhalde. 0531...: Yoo belki ölürüm. Ahenk: İyi ben de cenazene gelirim. Ahenk: Helvandan yer sana dua etmeden giderim. 0531...: Pisboğaz. Hâla boğazını düşünüyorsun ya pes...