Hoşgeldiniz👻
🐦🐦
Günün geri kalanını sırıtarak geçirdim. İçim kıpır kıpırdı lan. Çok garip hissediyordum. Sanırım cidden çarpılmıştım.
Her zamanki banka ilerleyip oturdum. Sırıtıyordum ama aklıma gelen şeyle bir anda yüzüm düştü. Sabah mal değnee aramamıştı. Merak etmiştim onu ama dakkam olmadığı için arayamamıştım. Ödemeli aramış ama ona da geri dönüş alamamıştım.
Bi şey olmazdı di mi mal değneene. Ne güzel takılıyorduk. Beni zayıflamam için motive ediyor evdeyken dertlerimden uzaklaşmamı sağlıyordu.
"Suratsız naber?"
Bu ses. Ahh. Yine gelmişti başımın belası.
"Sensin suratsız salak!" Deyip yüzüne baktım. Tamam. Biraz abartmıştım çünkü bu çocuk suratsızsa bende surat denen bir şey yok.
Gıcık oluyor olsam da onun yakışıklı olduğunu inkar edemeyecektim. Çünkü yakışıklıydı.
"Ne bakıyon öyle bön bön?" Dediğinde laf sokmak için atıldım.
"Suratını arıyordum. Ama suratsız olduğun için maalesef bulamadım."
Sırıtıp gözlerine bakmaya başladım.
Laf sokmak niye hoşuma gidiyordu ki benim? Bilmiyordum.
"Ha ha. Çok komik cidden."
"Bence komik." Deyip sırıtışımı genişlettim, tabii bu o kadar da uzun sürmedi. Moralim bozuk olduğunda yüzüme mutlu maskesi takıyordum ama pek beceremiyordum.
Başımı önüme eğip ellerimi izlemeye başladım.
"Neyin var?" Dediğinde başımı kaldırmadım.
"Niye soruyorsun ki? Dalga mı geçeceksin?"
"Hayır. Sadece merak ediyorum."
"Neden? Niye umrundaki benim dertlerim?" Dediğimde sesim ağlamaklı çıkmıştı.
"Çünkü gülmek sana yakışıyor. Seni üzgün görmeye alışkın değilim, okulca değiliz." Dediğinde kafamı kaldırıp ona döndüm. Kahverengi gözleri koyuydu çok koyuydu hem de. Sanki dipsiz kuyu gibiydi.
"Gülmeyi ben de isterim ama hayat bazen izin vermiyor buna." Dedim.
Sonra da anlatmaya başladım. Mal değneenden kimseye doğru düzgün bahsetmemiştim. Sadece ikizler biliyordu ama çok az bi parçasını.
"Ne yani, o sabah seni aramadı diye mi bu kadar üzgünsün sen?"
Kafamı salladım. Napıyım üzgündüm işte. Engel olamıyordum ki.
"Sence niye aramadı seni?" Dediğinde
"Bilmiyorum. Belki o da sıkılmıştır, bıkmıştır benden. Şişkonun tekiyle uğraşmaktansa diğer kızlarla ilgilenmek daha çekici gelmiştir ona."
Dedim. Dediklerim kalbimi acıtıyordu ve gerçek olmasını istemiyordum. Mal değneene alışmıştım. Şimdi o da benden bıkarsa ben ne yapardım?
"Şu an boş yere günahını alıyorsun bence çocuğun." Dedi.
"Nerden biliyorsun belki de doğrudur. Belki de bıkmıştır benden."
"Sanmıyorum. Senin gibi bi kızdan sıkılacak kadar salak değildir herhalde."
Bu söylediğiyle gözlerim büyüdü. Senin gibi bir kız derken neyi kastediyordu acaba?
"Yani demem o ki boş yere üzme kendini. Emin ol mantıklı bi açıklaması vardır." Dedikten sonra gülümsedi. Güzel gülüyordu.
🍩🍩
Akşam elime telefonumu alıp balkona çıktım. Mal değneene yazacaktım. Sabah aramadığı için kırılmıştım ama o çocuğun söylediklerinden sonra bu kırgınlığı bi kenara bırakmıştım. Mal değnee anlatmak isterse anlatırdı aramama sebebini. Onu zorlamak istemiyordum.
Ahenk: Uff. Sana bomba haberlerim var lan mal değnee
Mal değnee: Valla? Ne o yoksa kilo falan mı verdin?😏
Ahenk: Yoo ne alaka.😒
Mal değnee: Kilo vermediğine göre o hâlde kesin akşam mantı yemişsindir.
Ahenk: Üff. Başlatma lan şimdi kiloya da mantıya da. Tövbe tövbe. Çarpılacağım senin yüzünden.
Ahenk: Sus ve beni dinle mal değnee. Tamam mı?
Ahenk: Cevap vermediğine göre beni dinliyorsun. İyi aferin.
Ahenk: Bugün okulda biri bana çarptı.
Ahenk: Yere yapıştım bir seksen.
Mal değnee: Düştüğün için mutlu değilsindir herhalde?
Ahenk: Yok be deli miyim ben?Düştüğümden değil de düşürenden dolayı mutluyum.
Mal değnee: Nasıl yani?
Ahenk: Lan oğlum ben ömrü hayatımda o kadar manyak bir şey görmedim. Konuşmasa insan olduğunu anlamıycaktım. O derece lan.
Mal değnee: Naptın abayı mı yaktın oğlana ne?
Ahenk: Olabilir valla bilmiyorum. Adı her ne haltsa ama içim bi garip oldu.
Mal değnee: Niye anlattın şimdi bunları bana?
Ahenk: Bana yardım etmeni istiyorum.
Mal değnee: Nasıl bi yardımmış bu?
Ahenk: Zayıflamama yardım edeceksin.
Mal değnee: Eee?
Ahenk: Eesi bu işte. Zayıflayacağım.
Mal değnee: Bunun karşılığında ben ne kazanacağım peki?
Ahenk: Lan mal zaten sen beni zayıflatmak istemiyor muydun bak işte fırsat ayağına geldi. Sen beni zayıflat sen de muradına er ben de. Olmaz mı?
Mal değnee: Düşünmem lazım.
Ahenk: Başlatma yaa düşünmene falan.
Mal değnee: Tamam tamam kabul ediyorum. Yarından itibaren yürüyüşü koşuya çeviriyoruz.
Ahenk: Allah razı olsun mal değnee. Valla sen olmasan naparım lan ben. İyi ki varsın haa. Valla.
Mal değnee: Yağlara zam geldi şişko. Bilmiyon mu?
Ahenk: Haberim var lan. Zaten o yüzden kaç gündür kızartma yiyemiyom.
Mal değnee: Kızartma mı yiyon?
Ahenk: Hee😎
Mal değnee: Zararlı lan o
Ahenk: Yani?😒
Mal değnee: Yanisi yağlara zam gelmesi iyi olmuş. Yeme kızartma falan.
🐦🐦
Naber?
Ehehehe.
Kızartma yimiyoz tamam mı? Çünkü neden çünkü yağlar çok pahalıı😵😵
Gerçiii pahalı olmayan bir şey var mı ki? Bence yok. Sizce?
Yayımlanma tarihi
13.07.2022
(Çrş)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişko|Texting ✓ (TAMAMLANDI)
Teen FictionAhenk: Sus lan. Bi kere de ben haklı çıkıyım. Ahenk: Susup otursan ölmezsin herhalde. 0531...: Yoo belki ölürüm. Ahenk: İyi ben de cenazene gelirim. Ahenk: Helvandan yer sana dua etmeden giderim. 0531...: Pisboğaz. Hâla boğazını düşünüyorsun ya pes...