Napıyonuz👻🐦🐦
Turgut'la sevgili olalı tam bir hafta olmuştu. Zaman acayip hızlı geçiyordu.
Turgut'la birlikte okulun arka bahçesinde oturuyorduk. Arka bahçe olduğu ve havalar da soğuk olduğu için pek kimse gelmiyordu buraya. Kış aylarındaydık ama kar bi türlü yağmıyordu. Bu küresel ısınma da nasıl bi şeydi yaa böyle.
Ve biz de yalnız kalmak için buraya gelmiştik. İnsanın sevgilisi olması farklı bir histi.
Turgut'un omzuna başımı koymuş gözlerimi kapatmıştım. Güneş bir görünüp bir kayboluyor ve benim sinirlerimi bozuyordu. Güneş bulutların arasından çıktığında gülümsedim. Yüzüme bir gölge düştüğünde gözlerimi açtım. Sanırım güneş yine bulutların arasına gizlenmişti. Ama hayır güneş öylece duruyordu yerinde bu gölge Turgut'a aitti. Bana doğru eğilmiş ve dudaklarıma bakıyordu. Ne yani beni öpecek miydi?
"Napıyosun?" Dedim kafamı omzundan çekerken.
"Hiççç güneş yüzüne vuruyordu. Rahatsız olma diye gölgelik yapıyordum."
Doğru mu söylüyordu? Bilmiyordum.
"İyi öyle olsun bakalım." Deyip birkaç santim uzaklaştım. Nedense bu söylediğine inanmamıştım.
"Neden uzaklaşıyorsun?" dediğinde gözlerine bakmadım. Konuşasım gitmiş tadım kaçmıştı. Gitmek istiyordum.
"Biz sevgili değil miyiz?" dediğinde kafamı salladım.
"O hâlde neden izin vermiyorsun sana yaklaşmama?"
Ben kimseyi yaklaştırmazdım ki yanıma. Geçmişten gelen bir şeydi bu. Ailemdekiler bile yanıma o kadar yaklaşmaya cesaret edemezlerdi. Zaten etmemeliydiler de.
"Yakın temastan hoşla-" derken ona doğru döndüm. Burun buruna geldik. Neden dibime kadar girmişti ki sanki?!
"Napıyosun?" dediğimde kafasını bana doğru eğdi. Dudakları dudaklarıma değmek üzereyken hızla kendimi çekip ayağa kalktım.
"Sen ne yaptığını sanıyosun yaa?"
Bağırıyordum çünkü sinirlenmiştim. Ne hakla beni öpmeye kalkışırdı.
"Biz sevgiliyiz Yüsra ve sevgililer böyle şeyler yapar zaten. Gayet doğal bi şey bu."
Bi de kendini haklı çıkarmaya çalışıyordu.
"Ne yani sevgiliyiz diye beni öpmek zorunda mısın? Ne münasebet yaa!"
"Yüsra şu an cidden abartıyorsun!"
"Abartıyorum öyle mi? O hâlde biraz daha abartıyım." Deyip tokat attım.
Kafası sola doğru hafifçe eğildi. Daha fazla duramayacaktım burada. Arkamı dönüp ön bahçeye doğru yürüdüm. Arkamdan bağırdı.
"Bu tokadın hesabını ödeyeceksin Yüsra! Hem de çok fena ödeyeceksin!"
Korkmalı mıydım bilmiyordum. Ama korkmuyordum.
Ona doğru dönüp ben de bağırdım. Sonrasında ise yoluma devam ettim.
"Elinden geleni ardına koyma!"
🍩🍩
Akşam keyifsiz keyifsiz oturuyordum balkonda. Kimsenin umrunda değildi benim balkonda oturmam çünkü bu evde kimse kimseyi pek umursamıyordu. Ya da ben kendimi umursamazın teki gibi gösterdiğim için bana bulaşmıyorlardı. Bilmiyordum.
Dışarıda hafif rüzgar vardı ama balkona esmiyordu. Ters yöndeydi yani. Ben de sıcaktım. Ama içim de sıcak mıydı bilmiyordum.
Ahenk: Mal değnee nasılsın?
Mal değnee: Bilmem. Bunu size sormalı Ahenk Hanım?
Ahenk: Nasıl yani?
Mal değnee: Sevgilinle arka bahçede yaptığın şeyi görmedim sanma.
Ahenk: Neyi gördün, anlamadım?
Mal değnee: Öpüşüyordunuz.
Ahenk: Ne!?
Mal değnee: Ne ne yalan mı?
Ahenk: Öyle bi şey olmadı.
Mal değnee: Ne yani öpüşmediniz mi?
Ahenk: Hayır. Turgut beni öpmeye kalkıştı ama ben izin vermedim. Geri çekildim. Hatta sonrasında tokat atıp onun yanından uzaklaştım.
Mal değnee: NE?!
Mal değnee: O p*ç seni öpmeye mi kalkıştı? Hem de iznin olmadan!
Ahenk: Hey. Sakin ol. Öpmek istedi ama izin vermedim ben.
Mal değnee: Ama bu seni öpmeye kalkıştığı gerçeğini değiştirmiyor.
Ahenk: Biraz sakin olur musun? Zaten ben hak ettiği şeyi verdim. Kapatalım gitsin bu konuyu olur mu?
Mal değnee: Sen kapatabilirsin ama benim için bir süreliğine açık kalacak.
Ahenk: Bak sakın. Sakın ona bulaşmaya kalkma. Hiç iyi olmaz.
Ahenk: Bak eğer onunla uğraşırsan seninle olan arkadaşlığımı bitiririm. Duydun mu beni?
Ahenk: Sakın mal değnee sakın. Yapma bunu!
Ahenk: Seni de kaybetmek istemiyorum.
Mal değnee: Tamam tamam. Söz veriyorum o p*çe hiçbir şey yapmayacağım.
Mal değnee: Beni kaybetmeyeceksin şişko. Sen kovsan da başından savsan da ben seni asla bırakmayacağım.
Mal değnee: Çünkü seni seviyorum
(Bu mesaj silindi)🐦🐦
Vuhuuuu. Lan mal değnee helal lan sana🤭🤭
Yazdın ama geri sildin. Neysem. Bu da bir şeydir. Daha iyisini yapabilirsin bence. İnanıyorum ben sana.
Mal değnee'ni sevenler yıldıza bassın lütfen👻👻
Yayımlanma tarihi
20.07.2022
(Çrş)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişko|Texting ✓ (TAMAMLANDI)
Teen FictionAhenk: Sus lan. Bi kere de ben haklı çıkıyım. Ahenk: Susup otursan ölmezsin herhalde. 0531...: Yoo belki ölürüm. Ahenk: İyi ben de cenazene gelirim. Ahenk: Helvandan yer sana dua etmeden giderim. 0531...: Pisboğaz. Hâla boğazını düşünüyorsun ya pes...