Merhabaaa🐝🐝Sizi uzun bir bölüm bekliyor. Umarım beğenerek okursunuz😌
Şimdiden keyifli okumalar dilerim💕
🐦🐦
"Anne yaa bu elbise olmuş mu sence?"
Annemin karşısına geçip etrafımda döndüm. Bu akşam beni istemeye geliyorlardı. Allah'ım heyecandan kalbim çıkacak gibi hissediyordum.
"Çok güzel olmuşsun Ahenk. Prenses gibisin kuzum."
"Cidden abla çok güzel olmuşsun!"
"Teşekkür ederim aşkım." Deyip Eylül'e öpücük attım.
"Anne akşam Alihan geç gelecek- Aa aa Ahenk ne güzel olmuşsun kız sen!"
Damla salona girdiğinde gözleri beni buldu. Bu arada evet kendisi evlenmişti. Ve Alihan da eşi oluyordu. Benim de eniştem. Üç yıl önce evlenmişlerdi. Alihan eniştemi seviyordum, çok kafa bi adamdı, onunla oturup film keyfi yapıyorduk.
"Cidden güzel olmuş muyum?" Diye sordum çekinerek. Bugün çirkin görünmek istemiyordum zaten görünmemeliydim de.
Sonra Tuğrul vazgeçer falan.
Ayy Allah korusun. O şom ağzını açma iç ses gözünü seveyim yav.
"Hem de nasıl. Tuğrul seni görünce düşüp bayılmasa barii."
"O kadar diyorsun yani?"
"O kadar diyorum yani." Ablam yanıma yaklaşıp kollarını bana doladı. Ben de ona sarıldım.
"Yaa ben de istiyorum."
Eylül'ün sesini duyduğumuzda ona dönüp kollarımızı açtık. Hemen koşarak geldi ve sarmaş dolaş olduk. Annemin bizi izlediğini biliyordum bu yüzden ona dönüp "Ee Ceylan Hanım siz öyle duracak mısınız orada?" Dedim. Gözleri dolu dolu olmuştu gelip kollarını iki yana açtı. İşte kucaklaşma diye ben buna derdim.
Geri çekildiğimizde ablam yanağımı okşadı.
"Vay be cadı büyümüş de evleniyor."
Bu söylediğine sırıtmakla yetindim.
"Neyse ben gidip hazırlanıyım. Allah'ım çok heyecanlıyım ben yaa!"
"Şşt sakin ol. Merak etme her şey çok güzel olacak. Hem bu daha başlangıç, daha kına var düğün var. Sen şimdiden böyle olursan düğünde ne yapacaksın?"
"Yaa öyle deyip daha da strese sokmasana beni Damla. Zaten heyecanlıyım."
"Tamam tamam şaka yapıyorum ben. Hadi sen git güzelce hazırlan biz buraları hallederiz. Akşam çok güzel olacak inan bana."
"Teşekkür ederim." deyip Damla'ya bir kez daha sarıldım.
"O hâlde gidiyorum ben." Deyip arkamı döndüm ve odaya ilerledim. Birazdan Beril de gelecekti zaten. Bu özel günümde beni yalnız bırakacak değildi elbette.
Odaya girdiğimde yatağımın üzerine oturdum ve telefonumu elime aldım. Tuğrul rehberimde hâla Mal değneem olarak kayıtlıydı. Bu ismi değiştirebileceğimi sanmıyordum. Çünkü o benim mal değneemdi.
Ahenk: Napıyon aşkım?
Mal değneem: Çikolata alıyom.
Ahenk: Bensiz mi? Küstüm lan sana.
Mal değneem: Bi tanem akşam seni istemeye geleceğiz ya hani onun için. Yoksa ben sensiz çikolata yer miyim hiç?
Ahenk: Haa iyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişko|Texting ✓ (TAMAMLANDI)
Teen FictionAhenk: Sus lan. Bi kere de ben haklı çıkıyım. Ahenk: Susup otursan ölmezsin herhalde. 0531...: Yoo belki ölürüm. Ahenk: İyi ben de cenazene gelirim. Ahenk: Helvandan yer sana dua etmeden giderim. 0531...: Pisboğaz. Hâla boğazını düşünüyorsun ya pes...