En son bıraktığımızda bunlar bebeydi ama şimdiii level atladık. Tam dört yıl sonraya gidiyozz. Keyifli okumalar dilerim💞
🐦🐦
4 yıl sonra
"Gençlik naber?"
"İyidir, sizden naber?"
"İyidir biz de."
Tuğrul'la birlikte bizimkilerin yanına ilerledik. Denize gelmiştik. Tatil yapmak değildi niyetimiz zaten tatile gidecek kadar zengin değiliz biz ya da en azından ben değilim.
Kayaların üzerine çöküp dalgalı denizi izlemeye başladık. Üniversite bitmişti. Ben Edebiyat öğretmenliği Tuğrul ise Beden Eğitimi öğretmenliği okumuştu.
Edebiyat okumuştum ama bitirdikten sonra işsiz kalmıştım çünkü ortalık edebiyatçı kaynıyordu. Neyse. Büyük ihtimalle kendi mesleğimi yapamayacaktım ama olsun. Tuğrul çalışır ikimize de bakardı aslan kocam benim. Şaka lan şaka daha evlenmedik ki biz.
Tuğrul'la birlikte spor salonu açmayı planlıyorduk, babamgil bi el atsalar güzel olurdu. Gerçi zaten Tuğrul'un babası yani Emin amca yani benim kayınbabam insan zengindi. Lan adam mimar mimar. Yok lan mühendisti galiba. Neyse şu an konu bu değil. Sonuç olarak zengindi ve bize yardım edeceğinden hiç kuşkum yoktu.
Bizim tayfadakiler evleniyordu ama bizden sonra. Önce biz evlenicez çünkü neden olmasın. Hem ikizler aynı gün evlenebilirler. Valla müthiş olur. Zaten Mete ve Berke aynı kafadalar. Takılırlar beraber. Halay falan çekerler.
"Ciddi ciddi evleniyoruz lan."
Berke konuştuğunda Çiğdem ona döndü.
"Ne o korktun mu yoksa Berke?"
"Yok bi tanem ne korkacağım. Her gün seninle uyanacağım her gün seninle yatacağım, her gün seninle-"
Derin bir nefes alıp Berke'nin lafını kestim.
"Of tamam yeter. Anladık her gün onunla olacaksın. Yeter yav."
"Sen sus Ahenk. Sana zaten küsüm ben."
Allah'ım bi de bunun triplerini çekeceğiz. Sanki kız. Bi de trip atma bellemiş hey Allah'ım yaa.
"Hayırdır, niye küstün benim şişkoma?"
Evet yanlış duymadınız. Tuğrul bana hâla şişko diyor. Bu kelime sayesinde şu an buradayız. Ve iyi ki de buradayız. O zamanlar sevmezdim kilolarımı ama şimdi iyi ki diyorum iyi ki şişkoymuşum da Tuğrul'un dikkatini çekmişim.
"Niye olacak, geçen gün Ceylan Teyzenin yaptığı baklavadan bana koymadı. Lan gözümün önünde dört dilim baklavayı yuttu. Cidden Ahenk nasıl yedin kızım o kadar baklavayı, hem de hiç tıkanmadan"
"Ben yerim oğlum. Bana Ahenk derler. Kimisi de şişko diyor ama neyse."
Tuğrul'a yandan bi bakış attığımda onun da sırıtarak beni izlediğini gördüm. Kollarımı göğsümde birleştirip gözlerimi ondan çektim. Azıcık trip atalım canım. Omzumda hissettiğim ağırlıkla başımı çevirdim. Tuğrul hemen dibime gelmiş kolunu omzuma atmıştı.
"Hayırdır, napıyosun?" Dedim sesimi ciddi tutmaya çalışarak. Biliyonuz ben çok ciddi bir kızımdır.
"Hiçç. Sevgilime sarılıyorum." dedi sırıtarak.
"Sevgiline sarılıyorsun? Peki o sana sarılman için izin verdi mi?"
"Vermesi mi gerekiyordu?" Dediğinde suratı asılmıştı. Kafamı salladıktan sonra koluna uzanıp omzumdan çekerken bir anda dudaklarımda hissettiğim baskıyla kalakaldım.
"Hop hop, napıyonuz yaa burda aile var."
Berke'nin sesiyle birlikte geri çekildim. Yüzümün yandığını hissediyordum. Tuğrul ise Berke'yi duymazlıktan gelip tekrar öptü beni.
"Bunlar azıttı iyice haa. Valla bunları bir an önce evermemiz lazım yoksa ortada ne mercimek kalacak ne de fırın."
Berke'nin söylediğiyle diğerleri gülüşmeye başladı. Ben de geri çekilip Tuğrul'dan ayrıldım. Tuğrul yüzüme sırıtarak bakıyordu ama ben utancımdan ölmek üzereydim. Burnuma öpücük bırakıp Berke'ye döndü.
"Sen az önce bi şey mi diyordun Berke'cim?"
Berke'nin gülüşü dudaklarında solarken rengi attı. Tuğrul'dan dayak yediği için şu anda başına neler geleceğini çok iyi biliyordu.
"Y-yok Tuğrul'cum. Ben sana ne diyebilirim ki. Öylesine, havadan sudan konuşuyordum yaa. Boş ver sen."
"Öyle olsun bakalım. Ama bi daha boşboğazlık edip benim sevgilimi utandırırsan seni keserim. Anladın mı?"
Berke korkuyla kafasını sallarken ben de dudaklarımı dişliyordum gülmemek için. Diğerleri çoktan gülmeye başlamışlardı bile.
🐦🐦
Okuyanım da yok napsam ağlasam mı acaba😢😢 Amannn ne ağlıycam yav😌😌
Hadi öpüldünüz 😘
Yayımlanma tarihi
08.08.2022
(Pzt)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişko|Texting ✓ (TAMAMLANDI)
Novela JuvenilAhenk: Sus lan. Bi kere de ben haklı çıkıyım. Ahenk: Susup otursan ölmezsin herhalde. 0531...: Yoo belki ölürüm. Ahenk: İyi ben de cenazene gelirim. Ahenk: Helvandan yer sana dua etmeden giderim. 0531...: Pisboğaz. Hâla boğazını düşünüyorsun ya pes...