Ben geldim🙋
Ehehehehe 🙂
🐦🐦
"Hadi lan oturmaya mı geldik?!"
Akıllı tahtadan benim şarkımı açıp elime mendil aldım. Mendil dediğim de cebimdeki kağıt peçete haa. Neysem.
Cam kenarındaki kızları çekiştirip yanıma getirdim. Elimi omzuna atıp halay çekmeye başladım. Allah razı olsun zorluk çıkarmadılar. Zaten bizim sınıfta ben gibilerden çok vardı.
Bir anda çoğaldık. Beş kişiyken on beş kişi olmuştuk. Hatta halaydakilerin bir ucu koridora taşmış oradan devam ediyordu.
Diyarbakır güzel bağlar hanım ey lorke
Suları buz gibi çağlar delaley lorke
Ali Paşa mahlesi'nde hanım ey lorke
Lorke oynar güzel kızlar delaley lorkeLorke lorke lorke lorke hanım ey lorke
Lorke lorke lorke lorke delaley lorke
Lorke lorke lorke lorke hanım ey lorke
Lorke lorke lorke lorke delaley lorkeErgani'den çıktım yola, hanım ey lorke
Siverek'te verdim mola, delaley ey lorke
Ali Paşa Mahlesi'nde, hanım ey lorke
Gelen geçen bakar bana delaley lorke"Hadi bakemmm. Lorke lorke lorke lorke hanım ey lorkeee!" Deli gibi bağırıyor bir yandan da tepiniyordum.
Halay başıydım. Ama halay çekmeyi bilmiyordum. Sadece ayaklarımı oradan oraya sallıyor deli gibi zıplıyordum. Amann bilip napıcaktık sanki maksat eğlenmek zaten.
Öğle arası bitene kadar halay çekmiştik. İyi gelmişti valla. Enerjim yerine gelmiş ruhum tazelenmişti sanki.
"Ohh bee iyi geldi haa." Dediğimde sıralara dağılıyorduk. Herkes gülümsüyordu. Bi halayla bile insanları mutlu edebiliyorduk. İşte her şey bu kadar kolaydı. Ama kimse bunun farkına varmıyordu. Gerizekalılar. Neyse şimdi bunu da iltifat olarak kabul ederler falan.
Öğleden sonraki ders matematikti ve çok sıkıcıydı. Türk gençlerinin matematiğe karşı alerjisi falan mı vardı acaba? Çünkü gördüğüm her insan matematikten yakınıyor dört işlem dışında pek bir şey bilmiyordu. Matematik dersi bittiğinde sınıfça derin bir nefes aldık. Mehtap Hoca iyiydi hoştu ammaa matematik hocasıydı. Bu yüzden de yazık oluyordu kadıncağıza.
Telefonumu elime alıp sırama iyice yayıldım. Rahat oturmayı seviyordum. Allah'tan sıralar tek kişilikti de kendi özel bölgem vardı. Yani kişisel alan. Ya da öyle bir şey her ne haltsa artık.
İnternetimi açmamla mesaj gelmesi bir oldu.
Mal değnee: Öğlen coşturmuşsun yine🤠😀
Ahenk: Yaptık bi şeyler😏
Mal değnee: İyi oynuyon haa. Halay çekemiyor olsan da zıplamana puan verilir.
Ahenk: Lan sen de mi izledin?
Mal değnee: Yok bee. Ben bugün okulda değilim, bizim sınıftakiler video çekmiş gruba atmışlar. Ordan gördüm.
Mal değnee: Ama canlı canlı izlemeyi tercih ederdim.
Ben niye hiç dikkat etmemiştim buna. Oynamaya o kadar dalmıştım ki etrafımda olan biteni ruhum bile duymamıştı.
Ahenk: Senin sınıf hangisi la?
Mal değnee: Söylemeyeceğimi biliyon.
Ahenk: Hee biliyom. Ama şansımı deneyim dedim yine de.👻
Mal değnee: Neyse. Hadi derse gir. Şu an zilin çalmış olması gerekiyor.
Ahenk: Yok artık. Ders saatlerini mi ezberledin oğlum?😲😵
Mal değnee: Bana bilmiyom deme😱
Ahenk: Tabii ki biliyorum lan. Deli miyim ben?
Şaka la şaka ne bilecem. Ben sadece çıkış saatlerini bilirdim gerisini salla gitsin. Kimin umrunda sanki.
Telefonu kapatıp hırkamın cebine soktum. Sessize almıştım öncesinde. Gerçi arayanım soranım olmazdı benim ama olsun ben önlemimi alıyım da bakarsın delinin biri derste arar falan. Ay Allah korusun.
Dersler bittiğinde çantamı sırtıma takıp sınıftan çıktım. Merdivenlerden inerken ikizler yanımda belirdi.
"Nasılsın Yüsra?" Bunu soran Beril'di.
"İyidir sen?" Dediğimde gözlerini birkaç adım arkamızdan gelen Berke'ye çevirip baktı. Ardından bana döndü.
"Benim sana anlatmam gereken bi şey var."
"Tamam." Dedim. Bi ara anlatırdı nasıl olsa.
"Yarın akşam bizde kalsana." Dedi bir anda.
"Evdekilere sormam lazım. İzin verirlerse gelirim."
"Yaa. İnşallah izin verirler. Var yaa eğer gelirsen müthiş eğleniriz."
Eğleneceğimizi biliyordum. Çünkü ben vardım. Benim olduğum yerde eğlence eksik olmazdı. En kötüsü bi şarkı açar tepinirdik evin içinde. Ya da bağıra bağıra söyler Berke'yi deli ederdik.
Yarını iple çekiyordum ama öncesinde bugünü atlatmalıydım. Bizimkilerden izin almak kolay olurdu ama bazen. Çünkü onlar da benim gibi kolay güvenemezlerdi insanlara. Ama ikizlerin ailesini tanıyorlardı, bu yüzden izin vereceklerine emindim. Vermeseler bile ben ne yapar eder o izni alırdım. Her türlü.
🐦🐦
Ehehehe.
Napıyonuz bakalım?
Nasıl geçiyor günleriniz?
Yayımlanma tarihi
11.07.2022
(Pzt)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişko|Texting ✓ (TAMAMLANDI)
Teen FictionAhenk: Sus lan. Bi kere de ben haklı çıkıyım. Ahenk: Susup otursan ölmezsin herhalde. 0531...: Yoo belki ölürüm. Ahenk: İyi ben de cenazene gelirim. Ahenk: Helvandan yer sana dua etmeden giderim. 0531...: Pisboğaz. Hâla boğazını düşünüyorsun ya pes...