Hoş geldinizzz😌
Keyifli okumalar dilerim💕
🐦🐦
Kimse sana canım cicim balım demesin
Kıskanırım seni başka biri sevmezsin
Ben gülerim bırak hayat sana gülmesin
Dudak benim başka kimse onu öpmesinKimse sana canım cicim balım demesin
Kıskanırım seni başka biri sevmezsin
Ben gülerim bırak hayat sana gülmesin
Dudak benim başka kimse onu öpmesin"Ben gülerim bırak hayat sana gülmesin."
Kapı sesini duyduğumda şarkıyı mırıldana mırıldana kapıya gittim. Evde tek ben vardım. Yaz aylarında zaten bu evde kimse kalmazdı. Eylül dayımlarda kalmaya, abim de çalışmaya giderdi. Bu yıl Damla da yoktu. İş bulduğu için o da çalışıyordu. Annem de teyzeme gitmişti, birkaç gündür oradaydı çünkü teyzem hastaydı.
"Dudak benim başka kimse onu -"
Kapıyı açtığımda karşımda Tuğrul'u buldum. Geleceğini söylememişti.
"Tamam yavrum bu dudaklar senin. Senden başka kimse öpemez bunları."
Tuğrul mırıldandığım şarkıyı duymuştu. Yanaklarım utançla kızarmaya başladığında elimle yüzüme yelpaze yaptım. Ayyh sıcak bastı valla.
Kapıyı iyice açıp Tuğrul'un girmesini bekledim. İçeri girdiğinde önüne terlik bırakıp geri çekildim. Ayakkabısını çıkarıp terliği ayağına geçirdikten sonra bana baktı.
"Sen utandın mı?" Dediğinde ona öfkeli bi bakış attım.
"Tamam tamam. Sustum. Ama son bi şey diycem. Sesin berbat."
"Allah belanı versin Tuğrul. Malın tekisin hatta tam bi mal değneesin. Hayvan!"
Arkamı dönüp mutfağa ilerledim. Bardak alıp su doldurdum ve kafama diktim. Tam bu sırada arkamdan Tuğrul'un sesi geldi.
"Bana da versene bi bardak. İçim yanmış."
Bardağı doldurup ona döndüm. Uzattım, tam elimden alırken bardağı geri çektim ve suyu yüzüne döktüm.
"Şimdi serinlemişsindir." Dediğimde Tuğrul hâla şoktaydı. Sanırım benden böyle bi hareket beklemiyordu. Gerçi ben de kendimden beklemiyordum ama işte. Yapabiliyorum bazen böyle delilikler.
"İyi geldi valla. Bi daha yapsana hadi!" Tuğrul şoktan çıkmış yüzüme sırıtarak bakıyordu. Hey Allah'ım yaa.
"Bi defol git Tuğrul!" Deyip onu göğsünden ittim ve mutfağın kapısına ilerledim. Bir anda kolumdan tutup çektiğinde sırtımın duvarla bütünleştiğini hissettim. Ahh acıdı lan.
"Bırak beni!" Deyip onu itmeye çalıştığımda bana bir adım yaklaşıp gülümsedi.
"Hadi ama güzelim, niye böyle yapıyosun? Bak ben senin için kalkıp geldim. Sırf sevgilim tek kalmasın diye. Ama sen bana küsüyorsun."
"Sen de hayvanlık yapıyosun. Kızlarla nasıl konuşman gerektiğini bir türlü öğrenemedin gitti."
"Öğretenim yok napıyım, gidip yoldan geçen kızlarla sohbet mi edeyim?"
"Sakın! Vallahi gebertirim seni!"
"Şaka yav şaka. Ben senden başkasına bakmam zaten şişkom."
"Aferin." dedikten sonra kollarımı uzatıp boynuna doladım. Elleri belime dolandığında gözleri koyulaşmaya başladı. Bakışları dudaklarım ve gözlerim arasında mekik dokuyor gibiydi. En sonunda başını hafifçe eğip yaklaştı ve dudaklarımızı birleştirdi. Geri çekildiğimizde burnunu burnuma sürttü.
"İyi alıştın sen de haa." Dedim gözlerine bakıp.
"Alıştıranlar utansın."
Dudakları yukarı doğru kıvrıldı.
"Pislik." deyip kollarımı çektim. Bu hareketim üzerine homurdanmaya başladı. Ne dediğini anlayamamıştım.
"Hadi homurdanmayı bırak ve beni takip et." deyip elinden tuttum.
"Oha beni odana mı götürüyorsun yoksa?" Dediğinde yüzüne saçmalama istersen bakışı attım.
Salona geçip elime kumandayı aldım. Televizyonda yabancı bir film oynuyordu, onu açıp kumandayı elimden bıraktım. Tuğrul yanıma oturup kolunu omzuma attı ve beni kendine çekti. Buna ses çıkarmayıp göğsüne başımı koydum ve kollarımı beline sardım. Saçlarımın arasına öpücük bırakıp derin bir nefes aldı. Saçlarımın kokusunu seviyordu galiba.
"Hangi şampuanı kullanıyorsun?" Dediğinde hafifçe kıkırdadım.
"Bilmem sence hangisi?"
"Dur bi kez daha koklayayım. Belki anlarım." deyip burnunu saçlarımın arasına daldırdı. Bir kez daha derin bi nefes aldı.
"Ee anlayabildin mi?" Dediğimde başımı göğsünden çekip kaldırdım ve gözlerine baktım.
"Şey…aslında bilmesem de olur. Sonuçta sen her zaman yanımda olacaksın, senin şampuanını alıp banyoya koymama gerek yok."
"Ne! Benim şampuanımı alıp kendi banyona koymayı mı planlıyorsun?Sen nasıl bi-"
"Şşt. Fazla konuşuyorsun güzelim." dedikten sonra başını eğip dudaklarını benimkilere bastırdı.
"Susturma şekliniz de cidden mükemmelmiş mal değnee bey!" Deyip ellerimi sardığım belinden çekip omuzlarına çıkardım.
"Hoşunuza gitti galiba şişko hanım?" dediğinde sırıtıyordu. Kafamı sallayıp ona biraz daha yaklaştım. Ellerim de yukarılara tırmanıp saçlarının arasına daldı. Saçlarıyla oynamaya bayılıyordum. Biz birbirimize bakmaya devam ederken geçmiş günler geldi aklıma. Bu günlere gelmek için anonimcilik oyununa dahil olmuştuk biraz ama iyi ki de olmuştuk. Çünkü birbirimizi bulmuş ve hiç ayrılmayacağımızı-
Tuğrul'un telefonu çalmaya başladığında aklımdaki düşünceler uçup gitti. Kollarımı çekip Tuğrul'u izlemeye başladım. Telefonunu cebinden çıkarıp açtı.
"Ne var Mete?!"
"Ciddi misin?"
"Tamam. Kapat."
Telefonu kulağından çekip yeniden cebine koydu.
"Noldu, niye aramış Mete?"
"Tercih sonuçları açıklanmış."
🐦🐦
Ayy acaba bizim tercihler ne zaman açıklanacak😩
Neysem. Nörüyonuz🙃🙃
Yayımlanma tarihi
07.08.2022
(Pazar)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişko|Texting ✓ (TAMAMLANDI)
Teen FictionAhenk: Sus lan. Bi kere de ben haklı çıkıyım. Ahenk: Susup otursan ölmezsin herhalde. 0531...: Yoo belki ölürüm. Ahenk: İyi ben de cenazene gelirim. Ahenk: Helvandan yer sana dua etmeden giderim. 0531...: Pisboğaz. Hâla boğazını düşünüyorsun ya pes...