Hoş geldiniz💟💟🐦🐦
Mal değneem: Napıyon zayıf şişko sevgilim?
Ahenk: İyi değilim lan.
Mal değneem: Niye? Neyin var? İyi misin sen?
Ahenk: İyi değilim dedim ya mal, neyini anlamıyorsun?!
Mal değneem: Neyin var sevgilim?Söyle yoksa evini basmaya geleceğim birazdan.
Ahenk: Karnım ağrıyoo
Mal değneem: Niye ki?
Ahenk: Üff. Kız değilsin ki anlayacaksın.
Ahenk: Gerçi bilirsin, sonuçta erkekler bizimle ilgili bizden daha çok şey biliyor.
Mal değneem: Özel gününde misin?
Ahenk: Cevap vermem gerekiyor mu cidden?
Mal değneem: Ev boş mu?
Ahenk: Hayır.🙄
Mal değneem: Kim var?
Ahenk: Ben.😏
Mal değneem: Senden başka?
Ahenk: Tekim evde tek.
Mal değneem: Bekle beni on dakikadan yanındayım.
Ahenk: Tamam.
Mal değneem: Var mı istediğin bi şey? Çikolata alıyım mı sana?
Ahenk: Bi de soruyon mu ayıp yav.😏
Mal değneem: :)
Televizyonu açıp kanepeye uzandım. Karnım cidden fena ağrıyordu. Bu özel günlerden nefret ediyordum. Genelde karnım ağrımazdı ama ağrıyınca da başıma bela olurdu.
Yaklaşık on dakika geçti geçmedi kapı zilinin sesiyle gözlerimi açtım. Karnımın ağrısını unutmak için gözlerimi kapatmıştım.
Ayağa kalkıp kapıya ilerledim. Üzerimde pijamalarım vardı. Ama bu cidden hiç umrumda değildi. Sonuçta Tuğrul benim sevgilim ve gelecekteki kocamdı, şimdi beni pijamalarımla görmesi bana kötü hissettirmezdi. Çünkü yıllar sonra her sabah göreceği manzara bu olacaktı.
Kapıyı açtığımda gülen yüzüyle bana baktı.
"Tünaydın sevgilim."
"Tünaydın" dediğimde ayakkabılarını dışarıda çıkarıp içeri girdi. Önüne terlik koymak için eğildiğim sırada beni durdurdu ve kendisi terlik alıp giydi. Kapıyı kapattığında ona yaklaştım.
"Nasılsın?" diye sorduğunda kollarımı beline sarıp ona sıkıca sarıldım. Başım göğsüne geliyordu.
"Şimdi çok daha iyiyim."
Elleri uzanıp beni sardığında kendimi ona daha da bastırdım. Kokusu burun deliklerime dolduğunda derin bi nefes aldım. Çok güzel kokuyordu.
Saçlarıma bir öpücük bırakıp geri çekildi.
"Biraz daha bu pozisyonda kalırsak aldığım şeylere yazık olacak."
Bu söylediğine gülüp kollarımı onun üzerinden çektim. Elindeki poşete uzanıp aldım ve mutfağa ilerledim. Masaya bırakıp poşetin içindekileri çıkarmaya başladım. Her çikolatadan birer paket almıştı. Çikolataları görünce ağzımın suyu akmaya başlamıştı bile.
"Bakıyorum da çikolataları görünce beni unuttunuz Şişko Hanım?"
"Sensin şişko" deyip omzuna yavaşça vurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişko|Texting ✓ (TAMAMLANDI)
Roman pour AdolescentsAhenk: Sus lan. Bi kere de ben haklı çıkıyım. Ahenk: Susup otursan ölmezsin herhalde. 0531...: Yoo belki ölürüm. Ahenk: İyi ben de cenazene gelirim. Ahenk: Helvandan yer sana dua etmeden giderim. 0531...: Pisboğaz. Hâla boğazını düşünüyorsun ya pes...