Birinci bölüm: Kestik!

957 67 118
                                    

Hoş geldiniz hoş geldiniz!

Yeni bir çalışma ile geldim!

Bölüm yazıyım derken aklımda bir kurgu belirdi ve neden olmasın dedim ve burdayım. Umarım seversiniz :))

Yorum yaparsanız mutlu olurum. Düşüncelerinizi önemsiyorum💙

O hâlde buyurun bölüme, iyi okumalar!

🎭

"Seni seviyorum."

"Bir daha söyle."

"Ece, seni seviyorum lan!"

"Elinin körü!"

Bir hışım önüme dönüp ayağımı sertçe yere vurdum.

"Kestik!"

Gürkan hoca sahneye doğru yaklaştı. Bunalmış ve bizden bıkmıştı. Umrumda mıydı? Sanırım olmalıydı.

"Gençler ne yapacağım ben sizinle, Allah aşkına? Az kaldı zaten-"

Derin nefes alıp verdikten sonra atıldım.

"Hocam bu arkadaş sulandırıyor. Benim adım Leyla bi kere. Ece deyip duruyor. Düpedüz asılıyor bana ya! Kusura bakmayın da o da Ferhat gibi davransın. Sanat icra ediyoruz şurda!"

"Ece susar mısın ya? Ben de çabalıyorum şurda. Olmuyor kızım işte. Benim adım Ege. Sen Ece'sin. Bana ne Leyla'dan. Lan Ferhat'ın Şirin'i yok muydu? Şu an aydınlanma yaşıyorum."

Gözlerimi devirip kollarımı bağladım. Gürkan hoca kara kara düşünüyordu. Acaba tiyatrodan çıksam çok mu ayıp olur? Söz konusu okul olunca...

Gül İnciler Anadolu Lisesi Tiyatro Oyunu,

Leyla Leyla!

Ferhat'ın Leyla'ya olan hazin ama bir o kadar da şefkatli aşkı...

Alkış!

Şak şak şak şak!

Tezahürata gerek yok-

"Ben sizinle ne yapacağım, söyleyin." dedi Gürkan hoca kendini koltuğa bırakarak. Adam haklı, ben olsam bizi çekmem.

Boğazımı temizleyip yüzüme gülümseme yerleştirdikten sonra heyecanla konuşmaya başladım.

"Şey hocam diyorum ki ben Paşa'nın karısı rolünde mi oynasam? Gelen misafirlere bakıyor, gülümsüyor. Dikkat de çekmem hem-"

"Kimsenin karısı falan olamazsın sen! Sen benim hülyalarımda yaşayan bir Leyla'ydın unuttun mu?" dedi acınası yüz ifadesiyle Ege. Allahım sabır diliyorum senden.

"Hayır, Ferhat. Her şey için çok geç. Şimdi gidiyorum, sakın gelme yanıma. Sonra biri çıkar, ayağın kayar da bakmam gözün yaşına."

Allah aşkına ne diyorum ben?

Kahkaha patlattığında sinirle önüme döndüm. Gürkan hoca gülerek bize bakıyordu. Yutkundum.

"Ben Paşa karısı olacağım."

Yerinden kalkıp provayı sonlandırdığına dair işaret verdiğinde oflayarak Ege'ye döndüm. Gözlerine kadar gülümsüyordu. Bu çocuk benden ne zaman uzaklaşacak?

"Paşa karısı olamayacak kadar fazla yeteneklisin, Leyla'm."

"Ferhat olamayacak kadar fazla yılışıksın." dedim yüzümü buruşturarak. Sırıtıyordu.

"Neyseki Ege'yim."

🎭

Bölüm nasıldı? Umarım sevmişsinizdir.

Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz :)

Leyla Leyla!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin