Birinin sizi sevmesini beklemeyin. Her kim olursa olsun. Sevmiyorsa sevmiyordur. Sevmiyorsanız, sevmiyorsunuzdur. Zorlamayın. Akışına bırakın.
İyi okumalar!
Buyurun bölüme💖
🎭
Ece
Kulağıma gelen seslerle gözlerimi araladım. Tabak kırılma sesiyle sıçradım. Ve bağrış sesleri...
Yerimden doğruldum. Bacaklarımı yataktan aşağı sarkıttım. Başım dönüyordu. Sabahları kalkınca böyle oluyorum.
"Sercan gidecek dedin bana! İstemiyorum! Kocaman kız oldu, baksın başının çaresine!"
Yutkundum. Ve kırılma sesi. Alel acele yerimden kalktım. Ne yapacağım ben?
Gözlerimi odada gezdirdiğimde köşede duran iki bavulla duraksadım. Oda boşalmıştı. Ben yapmadım.
Hızla odadan çıktım. Yengemin kısık sesi geldi kulağıma.
"Hiç mi hatrım yok?" dedi nazlı nazlı. Başımı kapıdan uzattığımda dayıma sarıldığını gördüm. Sonra-
Başımı çevirdim. Utançtan yanaklarım yanarken dayımın keyifli sesini duydum.
"Ben onu nereye götüreceğimi biliyorum, gel yanıma."
Gülüştüler. Odama girdim. Dolan gözlerimi kırpıştırmaya kalmadan yaşlar yanaklarımdan süzülmeye başladı. Ellerimle yüzümü kapatıp ağlamaya başladım.
Neden ağlıyorum ki?
Belki iyi bir yere gideceğim.
Bir daha onların kavgalarını dinlemeyeceğim, mutlu olacaklar.
Onları görmeyeceğim.
Ağlayışlarım şiddetlenirken yere yattım.
Beni neden sevmediniz?
...
"İn arabadan."
Gözlerimi etrafta gezdirdiğimde okula geldiğimizi fark ettim. Bugün cumartesiydi. Neden okula geldik ki?
"İn!"
Yerimde sıçradım. Dayım bana bu kadar sert davranmazdı. Gitmemi, beni istemediğini söylerdi ama sesini yükseltmezdi bana.
Alel acele arabadan indim. Arabadan indiğinde bagaja yöneldi. Bugün hava yağmurlu, yerler ıslaktı. Ellerimi hırkamın ceplerine soktum. İçimde bir korku var. Sanki dünyada yalnız başıma kalmış gibi hissediyorum.
"Sercan Bey?"
Kulağıma dolan sesle başımı çevirdim. Müdür, ciddiyetle dayıma bakıyordu. Lütfen Ege, amcasının yanında olmasın. Lütfen bu hafta sonu evinde olsun.
"Ha Müdür Bey, telefonda görüştüğümüz gibi. Okulunu bitirene kadar okulun pansiyonunda kalmasını istiyorum. Parası neyse veririz."
"Hayırdır bir yere mi gidiyorsunuz?" dedi müdür ifadesini bozmayarak. Acaba gerçek babam olmadığını biliyor mu? Ege söylemiş olabilir mi?
"Hayır. Ece sizin sorumluluğunuz altında. Biz gereken maddi yardımı yapacağız. Boş çevirmezsiniz herhalde bizi." deyip sırıttı dayım. Kolumdan tuttu sertçe. Utanıyorum.
"Hadi ne imzalanması gerekiyorsa imzalayım. İşim var benim."
Müdür gözlerini bana çevirdi. Böyle bir şey beklemediğini anlamıştım. Bana acıyor mu?
"İmzaya gerek yok, gidin nereye giderseniz." dedi sert sesiyle. Dayım mırın kırın etse de hiçbir şey demeden arabasına binip gitti. Utancımdan başımı kaldıramıyordum. Sıcak gözyaşları canımı sıkıyor.
"Cavit! Bavulları bagaja yerleştiriver sana zahmet. Ben geliyorum."
Başımı kaldırdım. Merhametle bana bakıyordu. Sertçe yüzümü sildim.
"Hocam ben taşırdım bavulları. Pansiyon yakın zaten."
Ellerim bavullara uzanırken Cavit Abi beni durdurdu.
"Pansiyonun kontenjanı dolu, kızım."
Telaşla başımı kaldırdım. Korkuyorum.
"Ben nerde kalacağım?"
"Kardeşim yanına arkadaş arıyordu. Onun yanına bırakacağım seni-"
"Onun da mı hiç çocuğu olmadı?"
Sertçe yutkundum. Anlamaz hâlde bana bakıyordu. Sonra boğazını temizledi.
"Kardeşim evli değil. Sen geç arabaya. Geliyorum birazdan."
Ne yapacağımı bilemez hâlde duruyordum. Boşlukta hissediyorum kendimi.
"İşlerim uzadı, biraz daha oyalan okulda."
Telefonunu kapattı.
"Hadi kızım, gidelim."
Arabaya ilerlediğinde onu takip ettim. Arka tarafa oturdum. Arabayı çalıştırdı. Gözlerimi okula çevirdiğimde Ege'nin okuldan çıktığını fark ettim. Etrafına bakıyordu. Okuldan gittikçe uzaklaşıyorduk. Son gördüğüm kuşların etrafında uçuşmasıydı.
🎭
Bölüm nasıldı?
Düşünceleriniz?
Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leyla Leyla!
Spiritual"Seni seviyorum." "Bir daha söyle." "Ece, seni seviyorum lan!" "Elinin körü!" Bir hışım önüme dönüp ayağımı sertçe yere vurdum. "Kestik!" Gürkan hoca sahneye doğru yaklaştı. Bunalmış ve bizden bıkmıştı. Umrumda mıydı? Sanırım olmalıydı. "Gençler ne...