Yedinci bölüm: Sarılalım mı?

372 56 142
                                    

Aşka geldim :'))

İyi okumalar!

Buyurun bölüme ❤️

🎭

Müdürün odasının önünde bekliyordum. Ege içerdeydi ve müdür beni içeri sokmamıştı. Her ne kadar ben de olayın içinde olsam da istememişti. Burdan da bir şey anlaşılmıyor ki.

Etrafıma kolaçan edip kulağımı kapıya dayadım. Bağrış sesleri geliyordu. Dokunduğum herkese zarar verme gibi bir özelliğim var.

Sesler azaldığında biraz daha dikkat kesildim. Müdür konuşuyordu. Sonra ses kesildi ve ben-

Kapının birden açılmasıyla dengemi kaybettim. Biri beni aniden tutmuştu. Rezil oldum.

Belime sardığı kolunu gevşetip kolumu kavradı. Başımı kaldırdığımda mahcup hâlde bana bakıyordu. Yerimde doğrulup ondan ayrıldım.

"Özür dilerim." deyip başını eğdiğinde yanaklarımın yandığını hissettim. Bana dokunduğu için özür diliyordu. Gerçekten bana bu kadar çok değer mi veriyordu?

"Asıl ben özür dilerim. Sen tutmak zorunda kaldın."

Başını kaldırıp gülümsedi. Bu hâline yanaklarım kasılırken müdürün sesiyle başımı çevirdim.

"Ege bir daha kavga istemiyorum. Son senendesin, hem Ece'ye hem kendine hem de başkasına zarar veriyorsun."

Gözlerim Ege'ye gittiğinde kaşlarını çattığını gördüm.

"Amca ben kimseye zarar vermiyorum. Derslerime odaklanıyorum. Ece'yi sevmem derslerime engel değil, merak etme. Lütfen sen de gereksiz birinin velisi bir şey dedi diye benim üzerime gelme. Evet, bu okulda benim amcam olmayabilirsin ama ben senin yeğeninim. Yeğenini hiç mi tanımıyorsun?"

Ege yanımızdan ayrıldığında kendimi kötü hissetmiştim. Müdür sıkıntılı hâlde nefes verip bana döndü.

"Sen de git kızım. Konuştum ben onlarla."

Odasına girdiğinde sınıfa doğru ilerledim alel acele. Ege oraya gitmişti. Sınıfa girdiğimde Ege'nin pencere kenarında dışarıyı izlediğini gördüm. Öğle arası olduğu için kimse yoktu. Kapıyı kapatıp yanına doğru adımladım.

"Ege..."

Başını bana çevirdi usulca. Gözleri kızarmıştı. Yanına yaklaştım.

"Kendini sorumlu hissetme, Ece. Berk'in derdi benimleydi. Neyse... Ama bu olay olduğu için mutluyum ben. Bana güvendiğini öğrenmiş oldum." deyip gülümsedi. Dudağımı aralayacağım vakit devam etti.

"Ben senin yanında kendimi iyi hissediyorum. Sanki çocuk gibi. Senin varlığınla enerji doluyorum. Seni neden sevdiğimi sorarsan, bilmiyorum. Kendi kendime düşündüm. Seni sevdiğim günü hatırlamıyorum."

Yutkundum. Gözleri yaşarmıştı. Gözlerim eline kaydı. Ellerini yumruk yapmıştı. Sıkıp bırakıyordu. Heyecanlı olduğunu anlamıştım. Sonra elini tutarken buldum kendimi. Başımı kaldırdığımda şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Ne yaptığımı ben de bilmiyorum.

"Üzülme..." dedim gözlerine bakarak. "Sana gülmek yakışıyor."

Gözlerine kadar gülümsedi. Çocuk gibi gülümsüyordu. Elimi sıkmamıştı bile. Hâlâ inanamıyordu. Evet, ona şans vermiştim.

"Sen neler diyorsun öyle kraliçem- yani şey Ece?"

Elimi elinden çekip gülümsedim.

"Şans istemedin mi benden?"

"Ne? Yani valla mı? Ben bi tuhaf oldum. Rüyada mıyım? Rüya değilse böyle bir şeyi rüyamda bile görmedim."

Dayanamayıp kahkaha attım. Donmuş halde bana bakıyordu. Kolundan tutup sarstım.

"Ege iyi misin?"

Gözleri dolmuştu. Ama hayır ya.

"Ne iyisi kızım, çok mutluyum. Lan ben sana tiyatroda nasıl dokunacağım? Ben bayılırım kesin."

"Ege beni çok şaşırttın." dedim kendime engel olamayarak. "Ne bileyim sarılırsın sanmıştım. Hep gördüğüm sevgililer öyle yapıyor. Ama hoşuma gitti bu hâlin."

Kızarmıştı. Bu hâli tatlı gözüküyordu gözüme. Çocuk gibi.

"Sen de istersen sarılırız ama benim yanımda olman yeter bana. Ben sana dokunmaya kıyamam ki. Tiyatroda zor duruyorum zaten. Hem sen benim sevgilim değil ahiretliğimsin."

Gözlerine kadar gülümsüyordu. Ne haldeyim bilmiyorum. Sadece gözlerine bakıyordum. İlk defa kendimi uğursuz ve beceriksiz hissetmedim. Yengem bana hep öyle söyler. Sanki sözlerinde saçlarımı okşadı. Yolunmaktan acıyan saç diplerim acımıyordu artık. Bilmiyorum, bebek gibi hissediyorum kendimi. Belki de aşk böyle bir şeydir.

"Ege..."

Beklentiyle bana bakıyordu. İçimde büyüyen heyecanla ellerimi birbirine bağladım.

"Sarılalım mı?"

🎭

Bölüm nasıldı?

Düşünceleriniz?

Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz :)

Leyla Leyla!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin