Eva pov.
Gespannen staarde ik naar het schermpje van mijn mobiel. Ik had net een bericht van Floris gekregen en ik durfde hem niet te openen. 'Eva, meid.' deed de rector de deur voor me open. 'Ik ben zo terug hoor, doe alsof je thuis bent.' liep de rector het kantoortje uit, terwijl ik mijn mobiel er maar weer bij pakte. Geschrokken staarde ik naar de tekst op mijn mobieltje. Floris vertelde me dus even doodleuk, dat meneer van Dam hoofdverdachte was geweest in een zedenzaak, alleen wegens te weinig bewijs werd de zaak geseponeerd. Ik wilde nog iets terug typen, maar het mobieltje werd al uit mijn handen getrokken. 'Die heb je helemaal niet nodig Eefje, we kunnen best plezier maken met zijn tweeën.' drukte hij me even tegen zich aan. 'Ehm, ik moet even naar mijn mentor meneer, ik ben zo terug.' stotterde ik, terwijl ik richting de deur liep. 'Niks daarvan, jij blijft gezellig bij mij.' sprong hij voor de deur, waarna hij die op slot draaide en er een bordje voor zette met 'in bespreking' waarna hij de gordijnen ook nog dicht trok. 'Wat doe ik hier, ik wil hier weg.' stotterde ik. 'Eefje toch, ik ga je gewoon verwennen en waag het niet hier met iemand anders over te spreken, dan gaat je broertje er aan.' grijnsde hij. Zijn hand ging richting mijn broek en met alle kracht die ik nog had probeerde ik hem te stoppen.
Wolfs pov.
'Jens, we kunnen haar daar toch niet alleen laten?' schreeuwde ik naar hem, terwijl hij weg wou fietsen. Zijn vader werkte bij de politie en hij had stiekem de computer gehackt, om me daarna lachend te vertellen wat de rector uitgespookt had en dat 'wentelteefje' zoals hij haar noemde daar nu aan het nablijven was. 'Ik ga haar redden, dan doe ik tenminste nog iets goed.' probeerde ik met alle macht mijn tranen weg te knipperen, waarna ik mijn fiets weg smeet en de school in rende.
'Eef, Eef.' trok ik aan de deur, die op slot zat. 'Floris Wolfs.' stond mijn mentor opeens achter me. 'Jij bent geschorst, dat betekend dat je niet op school mag komen.' sleurde ze me mee. 'Maar Eva, nee Eva.' stotterde ik, terwijl ik me losrukte en weer aan de deur begon te trekken. Op een geven moment was ik er klaar mee, dus ik nam een aanloop en beukte de deur in. 'Floris Wol-.' stopt mijn mentor, toen ze Eva huilend zag zitten, vastgebonden aan de stoel zonder kleren. 'Eef, het spijt me zo.' rende ik naar haar toe, terwijl ik mijn jasje uittrok en die om haar heen sloeg. Ik maakte de touwen los en nam haar voorzichtig in mijn armen. Wat als hij haar verkracht had, daar leek het tenminste wel op. Toen ik omkeek waren ze verdwenen, alleen Eva en ik waren nog in het kantoortje. 'Floris.' trok ze me weer naar haar toe, toen ik haar losliet. 'Wil je me alsjeblieft even vasthouden.' snikte ze gebroken. 'Ik hou je vast Eef, voor altijd.' sloeg ik voorzichtig mijn armen om haar heen.
Deeltje gemaakt door flevafan . sorry dat ik er zo laat op zet want ben bij m'n oma💕
JE LEEST
Gepest.. Flikken Maastricht.
FanfictionEva wordt gepest en heeft weinig vrienden. Soms lijkt Floris er voor haar te zijn, maar ze weet niet zo goed wat ze met hem aan moet. Zouden ze ooit vrienden worden, of blijft hij meelopen.