~12

650 52 6
                                    

Eva pov.

'Eva, er is iemand voor je.' opende mijn vader mijn kamerdeur. 'Hé wat?' keek ik mijn vader vragend aan. 'Weet je wel welke dag het vandaag is?' trommelde hij me het bed uit, waarna ik me snel aankleedde. 'Zaterdag?' keek ik hem niet begrijpend aan. 'Floris wacht op je, jullie zouden toch naar de Efteling.' herinnerde hij me aan mijn afspraak, waarna ik snel al mijn spullen bij elkaar zocht en de trap afstormde naar beneden.

'Hey.' liep ik twijfelend op hem af, niet wetend of ik hem een knuffel moest geven of niet. 'Hey Eef.' omhelsde hij me, waardoor ik begon te glimlachen. 'Je was het vergeten hé.' prikte hij me in mijn zij, waardoor ik begon te giechelen. 'Nee, oké eigenlijk wel.' sprong ik over de bank heen, om te ontsnappen. 'Doei pap, we gaan.' riep ik naar boven waarna hij ons veel plezier wenste.

Wolfs pov.

'Waar wil je het eerst in?' hield ik haar de plattegrond voor, waarna ze dicht tegen me aan kwam staan. Ik rook even aan haar haren en wilde wel voor altijd zo blijven staan. 'Kom je nog?' trok ze me mee, ik had niet eens verstaan waar ze heen wilde, zo in gedachten was ik. 'De vliegende Hollander?' keek ik haar verbaasd aan, eerlijk gezegd had ik nooit gedacht dat ze dit zou durven. 'Als je mijn handje vasthoud, durf ik het wel.' knipoogde ze, net alsof ze mijn gedachten kon lezen. Mijn blik gleed over haar lichaam toen we in de wachtrij stonden. Haar mooie bruine haar hing losjes over haar schouders, ze vond het namelijk vet dat als je in een achtbaan zat je haar door de wind wapperde. Haar mooie blauw, groene ogen werden bedekt door een zonnebril, die ze zometeen af zou zetten. Vandaag had ik een andere Eva leren kennen, niet het stille meisje zonder vrienden die gepest werd en altijd alleen was. Ze was vrolijk en genoot van mijn aanwezigheid dat kon ik zien en voelen aan alles. Mijn blik gleed naar haar lippen, wat zou ik die graag willen kussen. Ik was verliefd geworden op Eva, het meisje die door iedereen gehaat werd, daar hield ik van. Ik had niet eens in de gaten dat we al bijna konden instappen, zo ver weg was ik. Maar één ding wist ik zeker, ik zou er alles aan doen, om haar gelukkig te maken, er voor te zorgen dat ze niet meer gepest werd, stiekem wilde ik wel een relatie met haar, maar hoe goed kenden we elkaar nou eigenlijk. 'Wat?' haalde ze me uit mijn gedachten, waarna ze haar zonnebril afzette. Even bleef ik gevangen in haar ogen. 'Aarde aan Floris.' wapperde ze met haar hand voor mijn ogen. 'We mogen hoor.' grinnikte ze, waarna ik haar hand vast pakte. Ze had het zelf gezegd, dus ik zag niet in waarom ik het niet zou doen. 'Kom je nog?' trok ik haar mee, waarna ze naar ons handen keek die in elkaar gevouwen lagen en me de aller mooiste glimlach van de hele wereld schonk.

Nadat we bijna alle attracties gehad hebben en sommige zelfs twee keer gedaan hebben, besloten we naar het sprookjesbos te gaan. Ik had nog steeds Eva's hand vast en was niet van plan om die vandaag voor onnodige dingen nog los te laten. 'Eef, selfie.' hield ik mijn telefoon in de aanslag, waarna ze dicht tegen me aan kwam staan en ik mijn armen om haar heen sloeg, om vervolgens op het knopje te drukken. Na een kwartier selfies en gelachen te hebben om de mislukte foto's, liepen we verder het sprookjesbos in.

'Zullen we nog één keer in dat festival ding.' smeekte ze me bijna. 'Natuurlijk Eef.' sloeg ik dit keer mijn arm om haar heen, waarna we samen naar het carnaval festival liepen. Na een tijdje wachten konden we in de bakjes gaan zitten. 'We moeten wel leuk op de foto hé.' wilde ik mijn lippen op haar wang drukken. Doordat ze zich plotseling had omgedraaid, kwamen mijn lippen op die van haar. Geschrokken trok ik mijn hoofd terug, totdat ze naar voren schoot en haar lippen weer op die van mij drukte. Voorzichtig trok ik haar bij me op schoot, om vervolgens mijn tong rondjes om die van haar te laten draaien. Van de hele rit heb ik niks meer meegekregen, het enige wat ik proefde was de smaak van Eva's lippen en die waren geweldig. 'Floris, kijk die foto.' wees Eva lachend naar de foto waar we innig zoenend op stonden. 'wacht hier.' liep ik richting de kassa om de foto twee keer te kopen. wat Eva er mee zou doen zag ik dan wel weer, maar ik zou hem onder mijn kussen neerleggen zodat ik haar voor altijd bij me had.

flevafan had behoefte aan wat cuteheid 😂😂

Gepest.. Flikken Maastricht.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu