~28

417 43 3
                                    

Eva p.o.v

Zo snel als ik kon rende in achter Floris aan, dit bewijst maar weer is dat ik een ongelofelijke sukkel ben Floris heeft bloemen bij mijn moeder graf gezet terwijl ik er nog niet is een keer in de week kom. Ik kom er alleen als het mij uitkomt, wanneer ik haar nodig heb. Ik voelde de brandende pijn steken in mijn zij maar het kom mij op dit moment vrij weinig interesseren, No way dat ik Floris weg liet rennen, niet alweer.. Daarvoor geef ik teveel om hem. We kwamen aan in de stad en al snel was ik hem helemaal uit het oog verloren, ik snap wat je nu denkt en ik begrijp het ook hou kun je nou iemand kwijtraken als je veel om diegene geeft, nou het is juist moeilijk om iemand van je te laten houden als je hem steeds met een ander ziet of als hij met een ander meisje praat raak je gelijk jaloers, als hij niet bij je is mis je hem heel erg en het ergste is nog dat diegene het niet is door heeft, je hart word elke keer een stukje uit elkaar getrokken. Liefde is een gecompliceerd iets, iets waar een ingewikkelde wiskunde methode nog niet uit zou komen, waar de gespecialiseerde artsen nog bij na zouden moeten denken, als je verliefd op elkaar bent is het moeilijk om die gene bij je te houden laten gaan is veel makkelijker. Ik liep terug naar huis en onderweg kwam je natuurlijk op dat moment weer allemaal gelukkig stelletjes tegen, wat zou de wereld zijn als karma niet bestond. Het was dom, dom van mij te denken dat Floris nog ooit terug bij mij zou willen komen, ik was eigenwijs ik wou de waarheid niet onder ogen komen en nu komt de waarheid aan als een bom, een bom die duizenden nee wat zeg ik misschien wel miljoenen gevoelens en prikkels in mij om liet laten gaan. Ik was koppig, koppig om te denken dat god mij als slachtoffer wou hebben god wou dit niet god wil dat dit niet eens bestaat maar toch bestaat het en ik was net op het verkeerde moment op de verkeerde plek, god houd van mij anders was ik nu echt wel bij mam geweest. Soms is het wel is fijn om na te denken over wat nu echt belangenrijk is in mijn leven, ik moest en zou Floris weer spreken ..


Sorry voor korte deeltje maar anders lukte het niet met volgend deeltje, die word langer :D

Gepest.. Flikken Maastricht.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu