~32

461 41 1
                                    

Eva pov.

'De film was leuk.' glimlachte ik lief naar Floris, terwijl hij zijn fiets van het slot haalde. 'Wil je voorop, of achterop?' keek hij me grijnzend aan. Even twijfelde ik, maar als ik voorop ging zitten, zat ik dichter bij Floris. 'Voorop.' drukte ik mijn lippen even op die van hem. Vijf minuten later kwamen we bij de Maas aan, waar we nog even op het bankje gingen zitten. Plotseling stonden Jens en Katja weer voor ons. 'Zo Wentelteefje, je hebt er niks van geleerd hé. Floris hoort bij ons, heb je dan nog niet door dat dit alles een grap is.' keek Katja me uitdagend aan. 'Katja, hou nou eens op.' sprong Floris kwaad op, waarna hij beschermend voor me ging staan. 'Ik hou van Eva en als je dat niet kan accepteren is het jou probleem, maar niemand krijgt ons uit elkaar.' keek hij nu nog kwader. 'Klootzak.' siste Jens, waarna hij een mes uit zijn broekzak pakte en die naar Katja gooide. 'Rennen Eef.' droeg Floris me op, terwijl Jens hem al vast had. 'Nee.' schudde ik met tranen in mijn ogen mijn hoofd. No way dat ik hem alleen liet, met deze twee kneuzen. 'Eef, ga, ik wil niet dat je wat overkomt.' stotterde hij, terwijl het mes nu tegen zijn keel aanstond. 'Nee, ik laat je niet alleen.' gilde ik bijna. Ik dacht aan mama, ze had bij de politie gezeten en was mijn grote voorbeeld, wat zou zij in deze situatie gedaan hebben. Zuchtend zette ik een stap naar voren, terwijl Jens me een waarschuwende blik gaf. 'Eva, ik ga dood als je dichterbij komt.' kreunde Floris, nadat hij twee stompen in zijn buik had gekregen. Opeens kreeg ik een geweldig idee. 'Wat dacht je nou hé klootzak, dat ik echt voor je zou vallen?' keek ik Floris dringend aan, waarna ik mijn hand uitstak naar Jens. 'Hij heeft me bijna gedood, dus ik wil dit graag afmaken.' keek ik Jens grijnzend aan. 'Eva?' stamelde Floris, waarna Jens het mes gaf. 'Goed zo Wentelteefje, afmaken die vuile overloper.' gaf hij me een high five, waarna hij Floris een beetje minder stevig vasthield. 'Rennen nu!' schreeuwde ik, waarna we beide begonnen te rennen. Jens en Katja kwamen voor zover ik wist niet achter ons aan. Uitgeput liet ik me tegen Floris aan zakken. 'Eef, je was geweldig.' hijgde hij, waarna ik m'n armen om hem heen sloeg en het mes met een grote boog weggooide de struiken in. 'Ik dacht echt dat je me haatte.' rolde er plotseling een traan over zijn wang. 'Vergeet nooit dat ik van je hou.' drukte ik mijn lippen op die van hem.

Deeltje gemaakt door flevafan . ik ben bezig met het voorschrijven van een nieuw boek dus ridder week zal je een deeltje zoen verschijnen 😊

Gepest.. Flikken Maastricht.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu