♡ONE♡

2K 45 8
                                    

Valahogy sosem jöttem ki a korom béliekkel, sokkal inkább elvoltam egy nálam minimum 4 évvel idősebbel. Példának ottvan amikor a szüleim barátainál voltunk, akiknek volt 2 gyereke az egyik velem egyidős a másik nálam 4 évvel idősseb volt, vele mindig megtaláltam a közös hangot, míg a velem, egyidőssel semennyire. Emellett ott van még az is, hogy 10 éves koromtól elkezdve máig 1 darab olyan fiú tetszett, csak aki 18 évnél fiatalabb volt.

Milyen jó is ezen elmélkedni miközben a cigimet szívom az iskola kapujától nem messze. Még egy utolsót szívtam a csikkből majd elnyomtam és a kukába dobtam. Erőt véve magamon elindultam befelé az iskolába majd mikor a terembe beértem helyét foglaltam a leghátsó padsorban elhelyezkedő padban mely az ablak mellet foglalt helyet. Amióta ebbe az iskolába járok, azóta itt ülök, ez idő alatt szokásommá vált az ablakon át nézni az embereket, akik elhaladnak, az utcába.

Az ajtó nyikorgással majd csapódással jelzi, hogy valaki belépet a terembe. Így hát a hang forrása felé fordítom a fejem, hogy szemügyre vegyem ki érkezett, de amikor meglátom a férfit, aki belép, a helységbe két dolgot jut eszembe, az egyik az az, hogy a volt irodalom-testnevelés tanárunkat felmondott és ezért egy új tanárt kapunk, a másik az, ahogyan ezzel a férfival egy buliba iszogatok majd sok ital elfogyasztása után a lakásában vagyunk ahol egy kicseszettül jó szexben volt részem.

A férfi a tanári asztalhoz sétál, majd lerakta a laptopját az asztalra.

-William Forbes vagyok az új irodalom-testnevelés tanáruk. Szeretném, ha magáznánk egymást és nem tévesztené meg önöket az, hogy fiatalnak látszom, ez által meg kérném önöket, hogy Mr.Forbesnak szólítsanak.- Az osztályt kezdte pásztázni a szemeivel, amikor hozzám ért a szeme kitágult és meglepettség-ijedséglátszott az arcán, majd megköszörülte a torkát és a tanári asztalt kezdte tanulmányozni, amikor újra megszólalt. -Megkérnék mindenkit, hogy mutatkozzon be, ami alatt azt értem, hogy mondja el a teljes nevét és az életkorát. A göndör hajú lány kezdje, az elsősorban majd soronként haladjanak.

-A nevem Elena Slade és 17 éves vagyok.

-Folcon Emerson és 18 vagyok.

Hogy lehetek ilyen szerencsétlen? Lefekszek egy vad idegen pasival részegen, ami egyáltalán nem a szokásom, de az nap annyira leittam magam hogy egyáltalán nem érdekelt, hogy mit csinálok. Ma pedig realizálnom kellet, hogy a férfi, akivel keféltem az mostantól a tanárom egészen addig, amíg le nem sikerül érettségiznem. Arra lettem figyelmes, hogy valaki az előttem lévő padból bökdösni kezd, így gyorsan felpillantok és rájövök, hogy már csak én nem mutatkoztam be.

-Hope Hoovernek hívnak, és 17 éves vagyok.-Mr.Forbes elkínzott tekintettel meredt rám. Szerintem abban reménykédet hogy már legalább nagykorú vagyok és nem számítható kiskorúak megrontásának, amit akkor tett.

-Köszönöm, hogy mindenki bemutatkozásokat, most pedig megkérnék valakit, hogy mondja el hogy hol tartottak az anyaggal mivel sajnálatos módon erről nem értesítettek.- Mivel senki sem akart válaszolni ezért vettem a bátorságot és válaszoltam.

-Petőfi életét vettük át újra mert a tanárnő úgy gondolta, hogy ennek a költőnek az életét nem lehet kihagyni úgy sem hogy nem a tananyag része. De szerintem csak szimplán bejött neki a költő, mivel amikor a pali feleségéről beszélt mindig ideges lett.- Az osztálynevetésbe tört ki mivel nagy valószínűséggel eszükbe jutott, amikor az egyik lány osztálytársam rondának nevezte a költőt és a tanár kiküldte az óráról és beírt neki órai munkára egy egyest. Mikor a tanárúr újra szólásra nyitotta a száját az osztály elcsendesedet.

-Köszönöm válaszát, de bőven elég lett volna az is, ha csak annyit mond, hogy Petőfi Sándorról, és mielőtt elfelejtem máskor jelentkezen.- Amint befejezte a mondatot az óra végét jelző csengő megszólalt, összeszedte a cuccait és elhagyta a termet.

♡♡♡♡♡♡♡♡

Amikor az utolsó órámról is kicsengettek összeszedtem a cókmókjaimat és elindultam a kijárat felé miközben a táskámban az életmentő cigimet kerestem, egy kar berántott a tesiterem tanáriába. Megfordultam és az újdonsült tanárommal találtam szembe magam.

-Maga mégis mit képzel magáról?- Kérdeztem kiakadva, amire ő csak fogd már be pillantással ajándékozott meg.

-Gondoltam megkéne beszélnünk egy-két dolgot.

-Igen, de nem így, mondjuk odahívhatott volna magához egyik szünetbe, nem pedig idevonszolt engem.

-Nem gondolja, hogy furcsán nézett volna, ki ha odamegyek önhöz szünetben és elvonulunk ketten úgy hogy ez az első munkanapom itt?- Lusta voltam ezen tovább vitatkozni mivel már nagyon szerettem volna elszívni egy szál cigit mivel ma még csak reggel tudtam elszívni egyet, így hát annak reményében ha megbeszéljük előbb kijutok innen megszólaltam.

-Szóval meg szeretné beszélni a történteket? Rendben. Sokat ittunk valahogy a házába kerültünk majd dugtunk én pedig reggel leléptem. Most már mehetnék?- Dühösen meredt rám egy ideig majd így szólt.

-Egy dolgot szeretnék kérni magától.

-Óké?!

-Tekintsük meg nem történtnek azt az éjszakát.

-Rendben. Mehetek?- Kérdeztem miközben egy kapd be mosollyal ajándékoztam meg. Az ő száját erre egy gondterhelt sóhaj hagyta el.

-Igen.

Ezt meghalva kinyitottam az ajtót majd gyors léptekben haladva hagytam el az iskola területét. A cigimet meggyújtva indultam el a buszmegállóhoz ami kb 10 perc sétára van a sulitól.


♡♡♡♡♡♡♡♡


Miután haza értem levettem az iskolában viselt ruhámat és átváltottam egy kényelmesebbre, ami egy bő póló volt meg egy melegítő nadrággal. A hasam korgással jelezte, hogy ma még nem ettem semmit így nekiálltam elkészíteni a reggelimet, ami egyben az ebédem is lesz.

Szendvicskészítés közben elgondolkoztam azon, hogy hány éves lehet az újdonsült tanárom életkora, én olyan 25 évesnek tippelném nem többnek, bár ha csak a mogorvaságát nézzük, elmenne egy öreg bácsinak is.

Miután készlett a szendvicsem gyorsan megettem majd nekiálltam megírni a leckémet majd mikor készlettem azokkal a holnapi töri dogára kezdtem el tanulni.

Éjfél körül úgy döntöttem ideje lenne fürdeni, menni, így hát engedtem magamnak egy kád meleg vizet. A sminkemet lemostam majd levetkőztem és beültem a meleg vízbe.

Biztosan furcsa lehet az, hogy eddig semmit sem mondtam a családomról. Nos, anyukám 2 éve meghal. Én ekkor 15 voltam. A 16. szülinapomon apa nem volt otthon, amit nem is furcsállottam volna, ha nem megyek be a szobába, amiben ő aludt és nem látom azt, hogy minden cuccát elvitte. Így hát arra a következtetésre jutottam, hogy lelépet. Amiben igazam is lett.

A víz kihűlt szóval kiszálltam a kádból felvettem a pizsamám, fogat mostam majd nekiálltam az arcápolási rutinomnak, ami abból ált, hogy lemostam egy tonikkal aztán bekentem egy pattanás elleni krémmel. Mikor ezzel is végeztem a kezemet bekentem a szokásos krémemmel és bevettettem magam az ágyba ahol elkezdtem olvasni az egyik könyvemet majd olyan 2 felé elaludtam.




Édes ReményWhere stories live. Discover now