Nem szoktam meggondolatlanul cselekedni, de most valahogy még ismetett.
Mikor William letette a súlyt közelebb mentem hozzá és megcsókoltam, vissza is csókolt, csakhogy amint realizálta, hogy emberek között vagyunk eltolt magától majd körbenézett. A szeme magakadt egy lányon, aki a pultnál állt és éppenséggel bérletet vett.
Egyből felismertem, hogy ki az és gondolom ő is mivel arrébb ment és láttam a kínlódást az arcán reménykedéssel egyetemben azzal kapcsoltamban, hogy nem látott minket.
Újra a lányra vezettem a tekintetemet aki már az öltözőhöz vezető lépcsőn sétált felfelé.
- Ezt nem kellet volna! - Mondta Will én pedig nyeltem egyet és a talajt kezdtem vizsgálni.
- Tudom és sajnálom én... én nem is tudom mi ütött belém, öhm... akkor én inkább megyek is nem akarok még nagyobb bajt csinálni. - Már nyúltam is a kulacsomért csakhogy a keze megakadályozott ebben.
- Most már mindegy, ha látott minket azon nem javít, ha eliszkolsz, hanem maximum az, hogyha majd úgy néz ránk mind, aki látta a csókot, akkor kitalálunk valamit, de ha most elmész azzal nem segítesz a helyzeten. - Bólintottam egyet az ajkaimba harapva, ez után pedig csöndbe burkolódzva fojttattuk az edzést mindaddig még meg nem jelent mellettünk Kinsly.
- Jónapot tanár úr és neked is padtárs!
- Szia! - Köszöntem vissza, William pedig csak biccentet egyet.
- Nem is tudtam hogy a tanár úr vállal személyi edzéseket.
- Nem vállalok csupán találkoztam Mss. Hooverel és kiderült, hogy ugyan az az edzéstervünk ezáltal én csatlakoztam hozzá. - Én bólintottam egyet jelezve, hogy ez tötént.
- Esetleg én is csatlakozhatok, mivel én ezen a gépen kezdek. - William és én is bólintottam Kinsley kérdésére.
Így történt az, hogy az egész edzést közösen csináltuk majd körülbelül 2 óra múlva végeztünk is. Én és Kinsley mentünk a női öltözőbe még Will a férfibe.
Összeségében az edzés ahhoz képest, hogy most voltam először jól ment. A hangulat sem volt olyan rossz bár a padtársam érkezése után átváltott a tanár személyiségére, ami nem volt jó, de az legalább kárpótolt, hogy a padtársammal elég jóba lettem.
Mikor felértünk az öltözőbe el is kezdtünk öltözni, s mikor azzal is megvoltunk összeszedtük a cuccunkat és lementünk az előtérbe, hogy leadjuk a kulcsunka amiért cserépe megkapjuk a bérletünket.
A pultnál éppen William adta le a kulcsát, mi pedig beálltunk mögé. William miután megkapta a bérletét el is indult le. Mi is megtettük ugyanazt mind ő majd együtt elindultunk le.
- Holnap nincs véletlenül kedved velem jönni edzeni és akkor nem lennél egyedü. - Kérdezte Kinsley én pedig már nyitottam is a számat, hogy válaszoljak csakhogy ő folytatta. - Bár mondjuk ma sem voltál egyedül mivel a tanár úr veled volt, de nem hinném, hogy holnap is itt összefutsz vele ebben az időben. - Folytatta volna de én inkább közbe szóltam.
- Szívesen eljövök veled holnap!
Ez így is történt másnap 3 kor találkoztunk a kondi elött és együtt edzetünk. Williammel nem találkoztunk ami annak köszönhető, hogy tegnap miután hazaértem megírtam neki, hogy mit beszéltünk meg a padtársammal mire ő kijelentette, hogy mé egyszer ilyet nem fog csinálni mivel kockázatos és furcsa szóval ő majd csak 7 után fog menni.
Az edzés megint tök jól sikerült bár mondjuk, leszakadnak a kezeim mivel felsőtestre edzettünk. Aminek az lesz a hátránya hogy a mai műszakom sokkal nehezebb lesz pluszba még a lábaimba is brutál izomláz van.
YOU ARE READING
Édes Remény
RomanceWilliam Forbes és Hope Hoover szerelme egy igen csak tiltott, de annál édesebb románc melyben megannyi nehézséggel kell meg küzdeniük csak azért, hogy egyűt maradhassanak. Egy tiltott kapcsolat + 10 év korkülönbség = Édes románc