♡FIFTEEN♡

688 18 1
                                    

Közel hajolt hozzám és a száját az enyémre nyomta, s az ajkaink elkezdtek csatát vívni egymással. A harcba egy idő után a nyelvünk is csatlakozott Will pedig a kezét a seggemre vezette és belemarkolt mire én felnyögtem.

- Tudod, amikor megpillantottalak ma ebben a ruhában a bárban csak az járt az eszemben hogy belemarkolnák a szép kerek popsidba amit kifejezetten kiemel ez a ruha majd utána megszabadítanálak tőle és ott mindenki szeme láttára magámévá tennélek. – A nyakamat kezdte el csókolgatni miközben a kezét elvette a hátsómról és a combom belsőfelére helyezte és szépen lassan cirógatni kezdte egyre közelebb haladva a puncim felé.

A nyakamon az érzékeny bőrt elkezdte harapdálni én pedig a kezeimmel elkezdtem kigombolni az ingjét, de nem jutottam vele sokáig. Elvált a nyakamtól és a kezeit visszahelyezte a fenekemre majd felált és elkezdett a szobája felé haladni. A szobába beérve lerakott az ágyra és hátradöntött majd felhúzta annyira a ruhámat, hogy a harisnyámat le tudja venni rólam. A ruhadarab lekerülte után az ujját végig húzta a combom belső részén a térdemtől egészen az érzékeny pontomig, amit a vékony csipkeanyagon keresztül kezdett el izgatni körkörös mozdulatokkal.

Addig izgatott ameddig majdnem elmentem, de a vége elött abbahagyta, amire fájdalmasan felnyögtem.

- Ma először úgy fogsz elélvezni, hogy benned vagyok! – Elkezdte kigombolni az ingjét majd le is vette én pedig felültem és a kezeimmel először csak végig simítottam a kockás hasán aztán a kezemet a gatyája gombjára vezettem és ki gomboltam azt és az alsógatyájával egyetemben letoltam róla ezáltal pedig annak köszönhetően, hogy ő még a földön áll én pedig az ágyon vagyok az ágaskodó férfiassága egy magasságba kerül az arcommal.

A kezemet a rávezetem a golyóira és elkezdem őket masszírozni mire belőle egy mély nyögés szakad ki majd mikor az arcomat kezdi el nézni a szemébe nézek majd a szamba veszem a péniszét és elkezdem szopni egészen addig ameddig el nem éri a csúcshoz és már csak egy kicsi kellene neki, hogy elélvezzen, de én is abbahagyom mind ahogy ő tette velem.

- Te kis gonosz! – Fogta és levette rólam a ruhámat és mivel a mai ruhámnak kivágott volt a hátulja úgy szintén nem viseltem melltartót így már csak a tangám van rajtam. De az sem maradt rajtam mivel a következő célpontja az volt és miután levette rólam és a nyelvével belém nyalt. – Olyan nedves és finom vagy.

Oda nyúlt az éjjeliszekrényéhez és kivett belőle egy óvszert, amit fel is húzott a péniszére. És már majdnem belém is hatolt de megállt a mozdultban.

- Leszel a barátnőm? – Olyan abszurd kérdés volt ez ebben a pillanatban, hogy egy kicsit lesokkoltam. – Nem fogunk tudni nyilvános helyen egyűt mutatkozni és leleszünk korlátozva szóval nem tudok megadni neked olyan dolgokat amik más megtudna szóval megértem, ha a válaszod nem lesz…

- Leszek a barátnőd!  - Szítottam félbe az ideges gondolatmenttét majd a fejét odahúztam magamhoz és megcsókoltam mélyen, érzékien. A csókunk közben Will belém helyezte magát mire mind a ketten felnyögtünk.

Elég gyorsan elértük a csúcsot mind a ketten. De annál több idő kellet ahhoz, hogy feleszmélyünk az eufóriából. S, mikor ez megtörtént William kihúzta magát belőlem és az óvszert pedig kidobta a kukába majd odafeküdt mellém és kiskifli-nagykifi pozícióba összebújtunk.

- Jó éjszakát édesem! – Elmosolyodtam a becenév hallatán.

- Jó éjt!

♡♡♡

Reggel, ahogy kinyitottam a szememet éreztem, hogy valami jön fel a gyomromból.

Kipattantam az ágyból és a mosdó felé rohantam és próbáltam nem elhányni magam addig. Amint beértem a helységbe a wc felé hajoltam és elkezdtem hányni.

Édes ReményWhere stories live. Discover now