Mi a fasz?
Fogom és rögtön ellökőm magamtól.
- Még is mit képzel magáról? - Ms. Miller meglepettséggel néz rám.
Jézusom ez a lány azt hitte, hogy én, majd visszacsókolom.- Én... Én azt hittem, hogy öhm. - Érvelése itt félbeszakadt.
- Ön azt gondolta, hogy majd dalolva visszacsókolom önt? - Ms. Miller bólogatni kezdett és könnyek kezdtek a szemébe gyűlni. Az orrnyergemet kezdem el masszírozni. - A következő fog történni. Maga kimegy innen és elfelejti, hogy valaha is ezt megtette, de amennyiben ez nem így történik, vagy újra próbálkozna, vele szívesen bemutatom a kamerafelvételeket az igazgató úrnak aki, ezek után kirúgja magát.
Az igazság az az, hogy ebben a helységben nincsenek kamerák, de ivel ő ezt nem tudhatja nyugodt szívvel mondom ezt nekik.
- Megértette? - Kérdezem, mire ő hevesen bólogatni kezd, s ebben a pillanatban kopognak az ajtón, majd választ sem várva kinyitják.
- Mr. Forbes elmehetünk? Csak mert az órának már vége van. - Kérdezte Hope az ajtóban állva az egyik osztálytársával egyetemben.
- Persze. - Mondom mire a lány aki mellette ált el is futott.
- Mr. Forbes még tudnánk beszélni a projektről, amit feladott? - Származik az újabb kérdés Hopetól.
- Hogyne. - A szememet visszavezettem Ms. Millerre, aki a könnyeit törölgeti. - Tarcsa be azt, amit mondtam, most pedig menjen.
Rögtön fel is kell a székből és kirohant a szobából.
Amikor kiment az ajtón Hope becsukta az ajtót.
- Megcsókolt igaz? - Összevontam a szemöldökömet.
-Igen, de rögtön el is löktem magamtól. - Hope az ajkába harapott és bólintott egyet. - De te ezt még is miből gondoltad?
- Hát az öltözőben ecsetelte, hogy milyen szexi vagy, meg hogy megpróbál, majd valamikor rád mászni, amiért szívem szerint leütöttem volna. - Mondta, miközben én odasétáltam hozzá. - Oh és azt kifelejtettem, hogy valahonnan tudja, hogy van barátnőd és, hogy ez egyáltalán nem tántorítja el a céljától. Ami csak még gusztustalanabbá teszi az egész nőt. - Egyre idegesebb lett, amit el akartam kerülni, így úgy gondoltam, hogy közbevágok.
- Mi lenne ha most erre fátylat borítanánk és felöltöznél, utána pedig elmennénk az ultrahang vizsgálatra. - Sóhajtott egyet.
- Jó, de akkor még az autóba beszélünk róla. - Mondta majd ki is ment a tanáriból.
Miután én is összeszedtem a cuccomat és Hope is át öltözött beültünk a kocsiba és elindultunk Hope rögtön bele is kezdett.
- Szerinted Tara jól néz ki? - Értettlen tekintettel ránéztem.
- Ez mégis, hogy jött? - Hope nem válaszol, csak az ablakon bámul kifelé. - Nem nekem egyáltalán nem tetszik, de nemértem, hogy ezt miért kérdezed.
- Nos, csak ahogy így most belegondoltam Tara sokkal szebb nálam. Sokkal vékonyabb mind én szép arca van nincs tele a teste vágásokkal és... - Idáig bírtam.
- Édesem te, úgy ahogy vagy gyönyörű vagy! Egy percig se gondold azt, hogy nem vagy az, mert én még nálad szebb, okosabb, kedvesebb emberrel még nem találkoztam. - A szemében lévő eddig csak gyülekező könnyek most kicsordulnak és elkezdenek lefolyni a gyönyörű arcán.
- Bocsánat, csak ezek a gondolataim néha jönnek és kicsúsznak a számon. - A könnyeit elkezdi letörölni az arcáról.
- Drágám ezért ne kérj bocsánatot, pláne ne tartsd magadba ezeket, mert így meg tudjuk beszélni, és tisztázni, hogy butaság. - A könnyek szépen lassan apadni kezdtek. - Viszont most már tényleg kéne, beszélgessünk arról, hogy meglátogatsz egy pszichológust. - Az ajkát kezdte el harapdálni. - Anyának az egyik nagyon jó barátnője pszichológus a városban, ha gondolod, megkérdezhetem, hogy valamikor nem-e tudnál menni. - Nyel egy nagyot.
YOU ARE READING
Édes Remény
RomanceWilliam Forbes és Hope Hoover szerelme egy igen csak tiltott, de annál édesebb románc melyben megannyi nehézséggel kell meg küzdeniük csak azért, hogy egyűt maradhassanak. Egy tiltott kapcsolat + 10 év korkülönbség = Édes románc