♡TWELV♡

782 19 2
                                    

Az ajkunk összeért majd a nyelvével bejutást kért a számba amit én meg is adtamnek ő pedig a nyelvét a szamba csúsztatta. A kezét a fenekemre vezette szépen lassan a derekamról és belemarkolt mire én bele nyögtem a csókunkba.

Will felemelt én pedig a lábaimat a csípője köré fontan a kezemet pedig a nyaka köré. Elkezdett tolatni, ami által a hátam nekiért a falnak.

A számról a nyakamra vezette ajakait majd elkezdte harapdálni a vékony bőrt ami ottvolt, mire egy újabb nyögés hagyta el a számat. Ajkait újra a számra nyomta és elkezdett velem sétálni az egyik szoba felé, ami feltehetőleg egy hálószoba. A nappalin végében lévő ajtóhoz érve kinyitotta azt majd az ágy felé kezdett velem sétálni. Leült az ágyra ez által az ölében ültem és megéreztem az erekcióját.

A kezét a pólóm szegélyéhez vezette és elkezdte felfelé húzni én pedig felemeltem a kezemet, hogy le tudja rólam venni. Mikor sikeresen levette rólam akkor a szoba egyik sarkába dobta majd a melltartóm kapcsához nyúlt, hogy kicsatolja, amit sikeresen meg is tett ez által már meztelen voltam felül, míg ő pólóba volt. Szóval egyenlővétettem a helyzetet azzal, hogy levettem róla a pólóját.

A kockáshasára vezettem a kezemet ő pedig a melleimet kezdte el izgatni.

Először csak az ujjaival majd később a szájával kezdte el izgatni az egyiket. A kezeivel pedig kigombolta a nadrágomat és lehúzta rólam, ami miatt a szájával elszakadt a mellemtől és lefektetett az ágyra. A nadrágomat követte a bugyim is és az ő nadrágja is bár az alsógatyája rajtamaradt.

A lábamat szétnyitotta majd az egyik ujjával elkezdte izgatni a csiklómat, amit én egy nyögéssel díjaztam. A következő pillanatbal éreztem ahogy az egyik ujjával belém hatol és el is kezdte mozgatni.

- Mindjárt elmegyek! - Mondtam mire ő abba hagyta azt, amit eddig csinált én pedig felmordultam és már nyitottam is volna a számat, hogy miért hagyta abba, de aztán amikor láttam, hogy az éjjeliszekrényéhez megy és kivesz belőle egy óvszert akkor rájövök, hogy miért.

Levette az alsóját ez által pedig szemem elé került az ágaskodó férfiassága, ami nem volt kicsi. Ráhúzta a gumit majd olyan pozícióba helyezkedett, hogy belém tudjon hatolni.

- Szeretnéd, mert ha nem akkor még le tudok állni de később nem biztos.

- Szeretném! - Mondtam mire ő belém vezette magát. - Úristen! - Szakad ki belőlem. Jóval nagyobb volt mind, amire emlékeztem. Teljesen kitöltött. Várt egy kicsit ameddig hozzá szoktam méretéhez majd elkezdet mozogni.

Mindkettőnk szájából nyögések hangzottak el. Az ujjaimat hajába vezettem és belemarkoltam. Éreztem, ahogy egyre közelebb kerültem a csúcshoz és egyre hangosabbak lettünk.

Hamarosan el is értünk a csúcsra ő pedig rám dőlt.

Ebben a pozícióban maradtunk mindaddig ameddig fel nem ocsúdtunk a történtekből.

Lemászott rólam majd befeküdt mellém az ágyba, én pedig a mellkasára hajtottam a fejemet. Ő elkezdte simogatni a fejemet aminek az lett az eredménye, hogy szépen lassan bealudtam.


Szombaton lementünk a tengerparti nyaralónkba anyával és apával és meglepően jó volt. De mivel én megbeszéltem a két legjobb barátnőmmel, hogy vasárnap este bemegyünk együtt a városban lévő buliba, amit minden évben megrendeznek ezért vasárnap délután el is indultunk haza. Az úton elkezdtem egy új sorozatot és nagyon jó kedvem volt, de volt bennem egy olyan érzés, hogy nem kéne elmennünk, bulizni. Mit sem törődve ezzel a megérzéssel, a lányokkal elmentünk a buliba, ami nagyon jól indult.

Édes ReményWhere stories live. Discover now