22. Bölüm

358 18 6
                                    

Sirius'u kütüphanede öyle mal gibi bırakmamın üzerinden 2 gün geçmişti. Çapulcularla karşılaşsam bile iki tarafta birbirlerine bakmıyor ya da bulaşmıyordu. Ben ise ders, Narcissa, Regulus ve Severus dörtlüsüyle takılıyordum.

  Kehanet dersinden çıktıktan sonra -ki sadece ben ve Narcissa bu dersi alıyordu- Cissy ile birlikte zindanlara Slytherin ortak salonuna doğru adımladık.

  "Profesör çay bardağını kırınca çok korktum ya! Bir şey oldu sandım. Kötü bir görü felan, ama sadece battaniyelerle kaplı kocaman totosunu çarpmış." -Narcissa

"Bende gerçekten görü gördü sandım. Neyse en azından bitti. Haydi biran önce iksir eşyalarımızı alalım ve bizimkilere katılalım." -Ramona

  Ortak salona girip direkt yatakhanemize çıktık. Bizimkiler çoktan iksir sınıfında olmalıydılar.

  Alacaklarımızı alıp bizde iksir sınıfına girdik. Narcissa ne kadar memnun olmasa da yanında oturmak zorunda kaldığı Barty Junior'ın masasına doğru adımladı ve ben ise, yanını bana ayıran yakışıklı Black'in oraya doğru  yanaştım. Çantamı koyup oturduğumda kafasını sıradan kaldırdı ve bana baktı.

  "Selam bebeğim. Kehanet nasıldı?" -Regulus

  "İdare ederdi. Profesör arkasıyla her şeyi devirdi geçti haha" -Ramona

  Regulus uzanıp yanağımdan öpünce kıkırdamam yüzümde donmuştu. Hafifçe kızarmış yanaklarıma ellerimi koydum ve biraz da olsun soğumasını sağladım.

  İksir dersi profesör Slughorn'un gelmesiyle başlamıştı.

  Güç iksiri için gereken malzemeleri aldım ve iksir eşim Regulus ile -artık ne kadar odaklanabilirsem- iksirimize başladık.

  Ben gerekli malzemeleri yavaş yavaş eklerken, Regulus ise kazanı karıştırıyordu. İlk dersin tamamını ve ikinci dersin yarısını bu iksir için harcamış ve buna rağmen ilk biz bitirmiştik.

  Profesör Slughorn masamıza yaklaşmış ve fikirlerini sunmak için konuşmuştu.

  "Harika bir iş çıkarmışsınız Miss Lestrange ve Mr. Black! Slytherin'e 15 puan!" -Prof. Slughorn

  Yavaş yavaş herkes iksirini bitirmiş ve Profesör Slughorn herkesin iksirini yorumlamıştı. Sonunda dersin bitmesine son birkaç dakika kala Profesör Slughorn büyük bir mutlulukla konuştu.

"Yarın bildiğiniz üzere her sene yaptığım Slug Partisi olacak! Mr. Black katılacaksınız öyle değil mi?" -Prof Slughorn

  "Elbette Profesör, asla kaçırmam." -Regulus

Yanımda olan Regulus Black kibarca profesörü onaylamış ve gülümseyerek bana göz kırpmıştı.

  "Mr. Rosier ve Mr. Lestrange sizi de bekliyorum. Ah neredeyse unutuyordum! Miss Lestrange, siz de davetlisiniz. Bu sizin ilk seferiniz olacak öyle değil mi? Parti hakkındaki fikirlerinizi heyecanla bekliyorum" -Prof Slughorn

  Bana uzatılan mor davetiyeyi aldım ve gülümseyerek Profesöre karşılık verdim.

 
  "Eminim ki harikulade bir partidir Profesör, çok seveceğimden emin olabilirsiniz." -Ramona

  Profesör Slughorn gülümsedi ve iksir sınıfından çıktı. Bizde eşyalarımızı topladık ve yaptığımız iksirleri küçük bir tüpe koyup Profesörün masasına bırakıp çıktık.

  Çantalarımızla kara gölün kenarında duran ağacın altına oturan diğerlerinin yanına gittik. Artık bizim yerimiz gibi olmuştu bu yer.

  "Ramona'yı Slug partisine davet etti Profesör Slughorn." -Narcissa

Bir Lestrange HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin