Profesör Dumbledore, Ramona Lestrange gittikten sonra yanına Remus Lupin'i çağırmıştı. Aynı Severus'u uyardığı gibi Ramona'yı da uyardığını ve sorunu halletiğini söyleyecekti. Tabii Remus Lupin'in bu olaylardan habersiz olduğunu bilmeden...
Bir süre ellerinde duran ki çoğunluğu bakanlıktan gelen mektupları incelerken kapı kibarca çalınmıştı. Mektupları bir köşeye bırakıp yaşlılıktan dolayı değişen pürüzlü sesine aldırmadan seslendi.
"Gelebilirsiniz Mr. Lupin.." -Prof. Dumbledore
Remus Lupin, Profesör Dumbledore'un bu âni çağırışı nedeniyle oldukça endişeliydi. Öyle ki yüzü kireç gibi olmuştu.
Profesör Dumbledore sevecenlikle gülümsedi ve Remus Lupin‘in oturması için işaret etti.
Remus endişeyle oturdu ve gelecek olan -ki epeyce korkuyordu- haberi bekledi.
Profesör ise ona kıyasla oldukça rahattı. Masasının biraz ilerisinde duran şekerleme kasesini Lupin'e uzattı.
"Biraz limon şerbeti almaz mıydın Remus?" -Prof. Dumbledore
Remus gerginliğini ve heyecanını gidereceğini düşündüğünden uzatılan kaseden bir tane şekeri alıp ağzına götürdü.
Profesör Dumbledore da ağzına iki üç tane atıp kenera, eski yerine koymuştu.
"Seni neden çağırdığımı biliyorsundur öyle değil mi Remus?" -Prof. Dumbledore
"Aslına bakarsanız Profesör, beni neden çağırdığınızı bilmiyorum ama maalesef çok kötü bir tahminim var.. Benim ııı.. Sorunumla âlâkalı bir durum mu acaba?" -Remus Lupin
"Ah.. Demek bilmiyordunuz.. Evet... Sizin minik sırrınızla alakalı ama merak edilecek bir durum yok artık, ben hallettim." -Prof Dumbledore
Remus Lupin endişeyle iç çekti. Severus Snape yine birine anlatmaya çalışmış olmalıydı. Sirius 'a bu nedenden ötürü kızmış olsa da en azından sürekli Snape görecek diye gerilmek zorunda kalmıyorlardı. Profesör Dumbledore hallediyordu onu..
"Profesör bu sefer kime anlatmaya kalkıştı Snape?!" -Remus Lupin
"Ah Remus'cuğum yanlış anladın bu sefer olay Mr. Snape ile alakalı değil.." -Prof. Dumbledore
Remus Lupin'in kaşları olabilirmişçesine daha da çatıldı. Bu sefer olay Severus Snape ile nasıl alakalı değildi ki!? Ondan başka kim onun bu sorununu bilecek kadar kendisine takmıştı..
Merakla Profesör Dumbledore'a sordu. İçindeki endişe daha da büyümüş bir şekilde.
"Snape ile alakalı değilse o zaman kim.. Profesör?" -Remus Lupin
Dumbledore Remus Lupin'in yüzünün daha da beyazlamasını sağlayacak o ismi söylemişti..
"Miss Lestrange" -Prof. Dumbledore
Remus bu ihtimali aklının ucundan bile geçirmemişti. Nasıl biliyor olabilirdi ki!? Bu işte kesin yine Snape'in parmağı olmalıydı. Herkes Ramona Lestrange ile Seveus Snape'in iyi anlaştığını bilirdi. Severus Snape ayağına gelen fırsatı değerlendirmiş ve eminimki Çapulculardan nefret eden Ramona Lestrange'e anlatmıştı.
"Profesör, Lestrange ile Snape'in yakın arkadaş olduklarını size söylemeliyim. Bence siz Snape ile de bir konuşun sözünde durması için.. Yoksa Lestrange nasıl öğrensin sırrımı?" -Remus Lupin
Remus gözlerini kısıp düşündü.. Ramona Lestrange'i iknaa edebilirlerdi. Yani bir kaç dolunay boyunca önceden yaptıkları gibi yine Peter çok özlü iksir içer ve kendisine dönüşür, herkesin görebileceği -özellikle de Ramona Lestrange'in de bulunduğu- yerlerde dolaşır ve kafalardaki bu şüpheleri çürütürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Lestrange Hikayesi
FanficRodolphus Lestrange'in kardeşi Rabastan'ın bir ikizi olduğunu düşünün... Ramona Lestrange...