💫
Kötü ruhlu tanrılar aynı depoda yine oturuyor ve şaşkınlıkla Karga'ya bakıyorlardı. Söyledikleri akıl almaz gelmişti. Planı akıl almaz gelmişti hepsine. Planına göre her şey yolunda gidebilirdi. Sadece bu fikir akıl almazdı ve ucunda bulunan ölüm ihtimalini adeta neon tabelayla vurguluyordu. İlk itiraz Kurt'tan geldi.
"Kanımızı temizleyeceğiz?" dedi anlayamayarak. Karga başını sallayarak onayladı.
"Peki, sevgili dostum, söyler misin bize? Bunu nasıl yapacağız?" dedi Kuzgun hafifçe gülümseyerek.
"Aslında bir nevi kan vermek gibi olacak. Sadece daha acılı olacak." dedi Karga umursamaz bir tavırla omuz silkerek.
"Çünkü bizim vücudumuza hiçbir kesici ve delici alet işlemiyor." dedi Kaplan onun bu umursamaz tavrı karşısında sinirlenerek.
"Bizim de kesilmemizin bir yolu var tabii." dedi Karga esrarengiz bir gülümsemeyle. Üç kötü tanrı kaşları çatık bir şekilde ona baktılar. Dediğini anlamamışlardı.
"Yine bizim bilmediğimiz ne biliyorsun, Karga?" dedi Kurt şüpheyle gözlerini kısarak.
"Anlatacağım, dostlarım. Ama öncesinde..." dedi ve gözlerini Kuzgun'a dikti. " Bir meleği baştan çıkartmamız gerekecek." dedi muzip bir sesle.
"Şaka yapıyorsun." dedi Kuzgun zoraki bir gülümsemeyle.
"Tek yolu bu." dedi Karga tekrar omuz silkerek.
"Özel olarak tercih ettiğin bir melek var mı?" dedi Kuzgun alaycı bir sesle. Karga onun sesindeki siniri hissetti.
"Aslında var." dedi gayet sakin bir sesle. Bu Kuzgun'u daha da sinirlendirdi. Derin bir iç çekip gözlerini yumdu. Gözlerini tekrar açtığında daha sakindi.
"Kimmiş?" dedi gözlerini devirerek.
"Chosniel." dedi Karga hafifçe gülümseyerek. Kuzgun'un gözleri şaşkınlıkla açıldı.
"Bu sefer gerçekten şaka yapıyor olmalısın." dedi Kuzgun dehşet içinde.
"Son derece ciddiyim." dedi Karga başını kendini onaylar biçimde sallayarak.
"Neden Chosniel?" dedi Kuzgun sıkıntıyla iç çekerek.
"Katı kalplerimizi açıp yumuşatsın diye. Onun işi de bu değil miydi?" dedi Karga başını yana eğip gülümseyerek.
"Benimle konuşmaz bile. Konuşsa bile onu nerede bulacağım?" dedi Kuzgun başını iki yana sallayarak.
"Kurt bulacak. Sen de aklını çeleceksin. Sana zaafı olduğunu ben biliyorum. Konu bilgi olunca her şeyi bildiğimi biliyorsun." dedi Karga bilmiş bir tavırla.
"Chosniel henüz göklerden düşmediğine, biz de göklere yükselemediğimize göre söyler misin, Kurt onu nasıl bulacak?" dedi Kuzgun gözlerini devirerek.
"Chosniel göklerden düşmüş olmayabilir ama sıklıkla yeryüzünde gezdiğini bilmek fikrini değiştirir mi?" dedi Karga ifadesini koruyarak. Kuzgun tekrar şaşkınlıkla baktı.
"Hayır, şaka yapmıyorum, Kuzgun." dedi Karga gülerek. Kuzgun ona ters bir bakış attı ama konuşurken sesi gayet sakindi.
"Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?" dedi Kuzgun ona dikkatle bakarak. Karga gözlerinde muzip bakışlarla Kuzgun'a bakarken sessiz kaldı. Kuzgun hızla onun anılarına göz attı. Karga buna izin vermişti bu sefer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Noir D'or // Altın Kalp
FantasyKalpsiz tanrıların arasında kalbinin eşsiz kokusuyla sürüklenen bir kadın... Karga... "Bu yaşına kadar öğrendiğin ne kadar bilgi varsa tüm o bilgiyi yaratan kişi benim." Kuzgun... "Gizlediğin tüm sırlarını, saklı tüm acılarını görebilir, anılarına...