Emma'nın Dünyası

1.1K 83 5
                                    

♥EMMA'NIN GÖZÜNDEN♥

Al işte okul bitti şimdi de bu okula benzeyen garip şey başladı. Nasıl bir yere düştüm ben böyle.

Elveda okul merhaba yeni eğitim merkezi. Ben ne güzel annem ve babamla tatile Paris'e gidecektik. Bir sürü fotoğraf çekip çektirip LİKElara LİKE demicektim. Herkese hava atacaktım.

Ne güzel olurdu. Bunların başıma gelmesinin nedeni belli ROBB. Şimdi bilmediğim bir yerde bilmediğim yaratıklarla bereberim. Bu yetmiyormuş gibi bir de cadıymışım. Aslında bana okulda sürekli "Cadı, tatlı cadım benim" falan derlerdi de ben harbiden cadıymışım.

K.W.: Jensen!

Diye bağırınca bütün düşüncelerimden ayrılmak zorunda kaldım. Bakalım şimdi ne olacak?

Aha geldi bizim hayalet bozuntumuz.

Jensen(J): Buyrun efendim.

K.W.: Hadi bunları odalarına götür. Bugünlük dinlensinler yarın eğitime başlarız.

J: Tabi. Efendim.

Jensen bozuntusu sanki biz hayvanmışız gibi davranıyor. Bozuntu hayalet. Allah aşkına bu kral daha kibar bir hayalet hizmetçi bulamamış mı?

Bu şato dışarıdan ne kadar berbat gözükse de içi bayağı güzelmiş. Yani tam benim stilim.

Beni odama götürdüğünde ağzım 5 metre açık kaldı. Odanın duvarları en sevdiğim renk olan bordoydu.

Dolabıma baktım tam da benim zevkime uygun. Yatak çok rahat. Ayy ben bu yatağı çok sevdim. Keşke yatağımla evlenebilsem. Ne saçmalıyorum ya ben yatakla evlenilir mi? Off zaten Alvin için ölüyorum. Yatakla mı evleneceğim Alvin dururken... Aha Emma yine delirdin. Telefonumu aldım neyseki. Biraz facebook a gireyim acaba internetin şifresi ne? Ne var ya belki internet olabilir nerede olduğumu bilmiyorum ama.

Ne! Saat ne ara 12:00 oldu. Acaba telefonum kafayı mı yedi. Off zaten buraları kameramla da telefonumla da resmini çekemedim. Facebook a atsam yine herkes çatlardı. Yok ya herkes burayı işgal ederdi. Hamama dönerdi burası hamam ne alakaysa. Siz ne derseniz diyin ben internet var mı diye bakacağım belki vardır. Ola da bilir.

"Yes be!" Diyerek bir zafer dansı yaptım ne oldu internet varmış işte. Kim dedi yok diye ama şifre ne acaba?"canavareskisato0100vgfhi" olabilir deneyeyim.

Vallahada oldu ne güzel attım tuttu. Facebook a gireyim "Şu anda garip korkutucu bir yerdeyim burada cadı olduğumu öğrendim ben bir cadıymışım aklınız varsa benden uzak durun yoksa bir kurbağaya dönersiniz! Yaşasın kötülük!" Acaba böyle bir gönderi paylaşayım mı?

Galiba beni deli hastanesine yatırırlar. Marcelin bana deli diyo ama ben çok zeki olduğumu düşünüyorum. Deli olsam yatağımla evlenmeyi düşünmezdim. Değil mi? Sanki Marcelin çok zeki.

Tamam dersleri yüksek olabilir, çok güzel olabilir, okulun en popüler kızı olabilir ama ben onun pek zeki olduğunu düşünmüyorum.

Eğer zeki olsaydı sürekli o tatlı abisi ile kavga etmezdi. Zeki olsaydı keşke. Ama benim en yakın arkadaşım olduğunu değiştirmez. Onu yine de çok seviyorum. Canım arkadaşım benim.

Of ne kadar da sıkıldım böyle saçma saçma düşüncelerimle ama insan veya cadı her neysem sıkılıyor korku filmi izlemeden durunca. Aa harbiden ben niye televizyonu açmıyom.

Hiç bir şey yok. Ne yapsam...

Ben bu kararsızlıkla daha çok düşünürüm. Off rastgele bir kanal açtım. Ve selfie çektim "İzleyecek kanal bulamayınca ben" hahahahhahahhhhaaa

Gerçekten de çok komik çıkmıştım. Facebook'ta yayınladım. Şimdi oturup LİKE lara LIKE demicektim. "Yeter be!"diyip televizyonu fırlattım. Ayy be sıkıcı bir reklam ya bu! Ya bir de anlamadığım niye gece gece! Bari sabah sabah reklam yapsınlar. Neyin kafası bu ya! Off en iyisi yatim yarın bakarım.

Merhaba ben geldim. Sevgili okuyucularım nasılsınız sizi seviyorum bölümleri kısa tutuyorum kusura bakmayın sizi seviyorum. Ama çok da kısa değil 589 kelime sizi seviyorum bay bay. Hatalarım için özür dilerim. Vote vote vote...

Multimedia: Alvin

Korkunç Bir Vampir (Okuldaki Vampir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin