Koşu Çalışmaları

837 75 5
                                    

★Robb'un Gözünden ★

Bu hocada niyeyse sevmediğime dair bir his var ama, niye sevmedim ki? Off zaten dengesizin tekiyim. Okulda hep söylüyorlar. Bir de okulda Kötü Çocuk olarak ün yapmışım. O da ayrı konu.

Ama anlamadığım şu melez nedir ya?

Aklıma Dark geldi. O bir köpekti. Hem de çok tatlı bir köpek. Onu babam bana hediye etmişti. O zamanlar daha 11 yaşındaydım. Sokakta gördüğüm her köpeği mutlaka severdim. Babama da "Baba bu köpeği eve götürelim." diyordum. Babamsa "Robb sana daha güzel bir köpek alacağım merak etme. " derdi.

Doğum günüm 20 Temmuz'daydı. "Acaba babam bana ne alacak?" diye beklerken sonunda doğum günüm gelmişti. O kadar kişi gelip hediye almıştı ama hiçbirinin hediyesi babamın hediyesi kadar mutlu etmemişti.

O an Dünyalar bemim olmuştu. Onunla oyunlar oynardık, koşardık, zıplardık bütün sırlarımı ona anlatırdım. O zehirli otlar olmasaydı hala Dark yaşardı. Of ya ben bu zehirli otları hiç sevmiyorum Dark'ın ölümüne onlar sebep oldu. O mal otlar.

U: Koşu yarışması yapacağız. 1. Olana ödül var.

Tatlı Marcelin merakına yenik düşerek

M: Hocam 1. Olana ödül ne?

Ben Marcelin'e Alvin bizi tanıştırdığından beri seviyorum. Ama Alvin'in davranışlarından anladığım kadar kızcağızın ne birine aşık olmasına izin veriyor ne de birisiyle sevgili olmasına...

Her ne kadar engel olmak istesemde... Ee katlanacaksın atsa atılmaz satsan satılmaz. Katlanacan işte. Mecbur.

U: Bilmem bakarız. Herkes hazır mı?

E-A-M-R: EVET!

U: O halde hazır, yerlerinize, başla.

•Marcelin'in Gözünden•

Evet yarışma başlamıştı. Diğerleri daha ilk adımlarını attıklarında ben Ursula'nın yanındaydım.

U: Na...nasıl güçlerini bu kadar çabuk kullanmayı başardın? Güçlerinin bu kadar çabuk ortaya çıkması bir mucize!

M: Teşekkür ederim Ursula.

Öyle sohbete dalmış konuşurken Emma, Alvin ve Robb koşularını tamamlamış, buraya doğru geliyorlardı.

E: Ne kadar da çabuk geldin! Marcelin biz, biz demeyeyim de ben seni hiç görmedim bile.

M: Buna yetenek diyorlar. Hızlı koşu yapıyoruz canım yavaş koşu değil.

E: Bu sefer sen kazanmış olabirsin ama bir daha ki sefer de de ben kazanacağım.

M: Uykunda olabilir mesela.

E: Yine başladın ultra komik espirilerine başladın.

M: Emma ya! En azından ben espiri yapmaya çalışıyorum sen onu bile denemiyorsun hiç senin espiri yaptığını görmedim bile.

Ayy! Ne espiriymiş kardeşim! Taktı bu kız. Espiri de espiri.

U: Kızlar kavga etmeyin! Saçma bir konu için birbirinizi kırmayın. Lütfen!
Her neyse 1. Marcelin oldu. Ne istersin Marcelin?

M: Telefonum için 1 kulaklık ve şarj istiyorum.

U: Hahahahahaha tabiki de hemen

Dedi ve parmaklarını havada gezdirerek bir garip kelimeler söyledi ve şarj kulaklık her ikisi de elimdeydi.

Çok şaşırdım ne kadar da güçlü bir kadın acaba ben de o sürekli söyledikleri güçlerim yeniden ortaya çıktığında ben de Ursula kadar güçlü olabilecek miyim?

U: Deli misin? Benden de güçlü olacaksın.

M: Ne aklımımı okudunuz?

U: Istersem okurum ama bunları sesli söyleyince hiç gerek kalmadı.

M: Tamam. Ama gerçekten aklımı okuyabiliyor musun?

E: Kıtlık mı var "Evet" dedi ya!

M: Ya tamam çok ilgimi çekti olmaz mı?

E: Hemen atarlanma şaka yaptık.

M: Tamam.

U: Odalarınıza gidebilirsiniz ders bitmiştir.

Odalarımıza doğru ilerlerken Emma bana

E: Kötü espirili arkadaşım.

Diye takıldı. Ne espiriymiş kardeşim! Emma'nın Alvin'i sevdiğini bildiğimden onu zayıf noktasından vurmayı düşündüm ve de uyguladım.

M: Sabahı unuttun mu Emma'cım.

E: Maalesef hatırlıyorum.

M: Bir daha ben hatırlatayım mı?

E: Sakın gebertirim.

M: O zamam bana bir daha kötü espirili arkadaşım demek yok.

E: Off Tamam Bee!

M: Hahahahahaha!

Odama girdim telefonumu şarja taktım. Televizyonu açtım. Hep korku filmi vardı.Emma'nın aksine korku filmlerini saçma bulup sevmezdim. Hayır ya korktuğumdan değil çok saçma bulduğumdan. Hem telefonum dolar hem de yeni diziler falan başlar. Ilık ılık bir duş hem terlemişim de.

Yeni kıyafetler çıkarıp, duşa girdim. Duştan çıktığımda hem telefonumun şarjı dolmuştu. Hem de yeni diziler başlamıştı. Oh be annem olsa" Kızım telefon oynama aklın orda kalır. Kızım televizyon izleme ders çalış" der der dururdu. Oh be şimdi kimse bir şey de demiyor karışmıyor da böylesi daha iyi ama annemi de çok özledim. Ama benim gerçek annem değilmiş ki!

Ben kafamı vu saçma düşüncelerle dolduruken uyuya kalmışım. Uyku, uyku, uyku.... derken birden uyuya kaldım.

Birkaç saat uyumuşumdur. Buna eminim! Acayip derecede canım sıkıldı. Acaba internet var mı?

Ben şansımı bir deneyecem belki vardır. Aa Harbiden de Varmış. Ama şifresi ne ki acaba? Salladım bir şeyler... tuttu da . Aa Emma açık

Marcelin
Slm

Emma
Slm

Marcelin
Nbr

Emma
Hiç ne olsun iyilik sağlık sen

Marcelin
Ben de, sen internet şifresine ne yazdın?

Emma
Unuttum ki salladım işte bir şeyler sen

Marcelin
Bende salladım tuttu.

Emma
Ben de çıkmam lazım korku filmi başlıyor, seni seviyorum by

Marcelin

Bende seni seviyorum by.

Emma sosyal sitelerde konuşurken ne kadar tatlı ama normalde pek tatlı sayılmaz.

Ben geldim nabersiniz bu bölüm için de bayağı uğraştım. Hem tabletle hem de telefonla girip yazdığımdan Hep çakışıyor. Sizi seviyorum by

Multimedya: Koşu yaptıkları yer

Korkunç Bir Vampir (Okuldaki Vampir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin