Ursula nerde? Nerde bu hortlama kadın
M: Arkadaşlar benim işim var!
Diyip odadan fırladım.
R: Bekle aşkım ben de geliyorum.
Der demez dibim de belirdi. Onun yanımda olmasını istiyorum ama olmaz Ursula ile tek konuşmalıyım.
M: Sen gelme gerçekten hiç gerek yok.
R : Sen bilirsin.
Ne yani bu kadar çabuk mu vazgeçti. Aman böyle daha iyi.
Ursula'yı nereden bulcam ya! Neyse bir şekilde bulurum. Ne kadar da şanslıyım Ursula veya Ursula Hoca her neyse tam karşımda buraya doğru geliyordu. Oh be ne şanslıyım.
M : Ursula sen bana niye bir kardeşim olduğunu (sıkmamak için yazmıyorum Jennifer dediklerini söylüyor.)
U: Sana bunları kim söyledi bana tarif edebilir misin?
M: Niye de?
U: Canım sen benim dediğimi yapar mısın?
Fazla diklenmek istemedim.
M: Sarı saçlı kahverengi ya da siyah gözlüydü tam hatırlamıyorum saçları uzundu birazcık esmer tenli idi.
U: Olamaz arkadaşların onun yanında mı hala?
M: Evet de niye?
Resmen birbirimizi soru yağmuruna tutuyorduk.
U: Hemen onların yanına gitmeliyiz.
Off yine kafamda deli sorular. Neyse alıştım artık zaten...
M: Neden de?
U: Dedim ya eğer oraya tek başına girseydin şu an da burada olmayabilirdin. Neden diye soracaksın biliyorum. O kız düşmanlarımızdan ve seni yok etmek isteyenleden bir sen daha küçükke----
M: O kız hepsini anlattı ki!
Yüzüm aynı bu şekilde idi Ursula'nın da...
U: Onu nerede gördünüz?
M: Bir gizli geçitte mutfakta bir tokmak gibi bir şey bulduk onu öne ittirdiğimde bie geçit açıldı. Sonra da o kızı gördük...
U: Buraya nasıl ulaşmışlar?
Ben sormadan söyledi.
U: Evet dediği şeylerin hepsi doğru hatta kız kardeşinin adıda Jennifer. Bütün kötü güçler hakkında dedikleri de doğru kız kardeşin hala bu şatoda odasında her gün umutla seni bekliyor. Aklına eski zamanlar geldikçe ağlıyor çok duygusal senden 2 yaş küçük...
Biz bunları konuşurken çoktan gizli geçide gelmiştik bile... ama farkında mıydık orası muamma bu kelime ne demek ki? Neyse"muamma" kelimesi yerine karışıklık kelimesi çok daha iyi olur.
İçeri girdik Jennifer veya Jennifer sandığımız kız ve bizimkiler oradaydı bir dakika bir dakika Robb yoktu ve herkes merakla bana bakıyordu neler oluyor? Robb nerde? Neden hepsi merakla bana bakıyor? Neden Jennifer veya Jennifer sandığımız kız içinden gülüyor gibi bir hali var? Kafamda deli sorular!
Merhaba ben geldim nabersiniz? Bölüm kısa oldu by.
Multimedia : Asıl Jennifer
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bir Vampir (Okuldaki Vampir)
VampirosMarcelin'in abisinin ve arkadaşlarının ne olduklarını öğrendikten sonraki yaşamları... Hikayeyi okuduğunuza pişman olmayacaksınız. Söz veriyorum.