Okulun Son Günü

2.8K 104 9
                                    

MARCELİN'İN GÖZÜNDEN

Okulun son günü veya karne günü. Saat 09:00da orda olmalıyız ben düzenli bir kızım saat 08:00 olur olmaz kalktım soğuk bir duş aldım, saçımı taradım, rimelimi sürdüm, üstümü giyindim. Alvin'e sabahtan beri "Kalk kalk" diyorum ama kimin umrunda kendim hazırladım saate baktım 08:40 yeter artık dedim ve mutfaktan bir bardak su alıp yüzüne döktüm. Bir şeyler homurdanıp kalktı kış uykusundaki ayımız.

Kahvaltımı ben yaptım o hala üstünü giyiniyor. Bir de "Kızlar bir türlü hazırlanamıyorlar" diyorlar. Kahvaltımı bitirdim. Alvin daha yeni geldi. Neyse gelmesi bile mucize ayı gibi yedi ve masadan kalktı. Dışarıda bekliyordum onu hele şükür geldi.

M:Nerdesin yüzüne su döktüm daha yeni kalktın kış uykusundaki ayımız ben saat 08:00de hazırdım sana kalk kalk kalk dedim bir türlü kalkmadın----sözümü kesti ve:

A:Senin saçmalıklarına ayıracak vaktim yok!

Vallaha anlamıyorum derdi ne bu çocuğun sürekli bağırıp bağırıp duruyor ya. Neyse ki Emma'yı bulup Alvin'den uzaklaştım. Oh be! Emma'ya anlattım güle güle bir hal oldu.

Dayanamayıp omzuna bir vurdum ki resmen yere yapıştı kız. Hahahaaa:

M:Son gülen iyi güler! Noldu rengin mi soldu?

Emma adeta çıldırdı hahahahahhahahahh iyi oldu oh canıma değsin Emma bir bağırdı ki resmen bütün okul duydu. Galiba çok sinirlendi ama hak etti. Yine ilkokul çocukları gibi küsecek mi? Emma'dan beklenir gerçi de. Off saat 09:24 halen başlamadı karnelerin verilmesi falan hadi onu geçtim daha konuşma bile yapmadılar o zaman neden 09:00 da çağırıyorsunuz?

E:Marcelin orda mısın?

M:Yok uzayla iletişim kuruyorum.

E:Bu espriden sonra ölmek istiyorum.

M:Senin esprilerin sanki çok güzel.

E:Tamam çok kötü espirilerim olabilir ama senin kadarda iğrenç espiriler yapmıyorum.

Vallaha bu kızın işi gücü beni küçük düşürmek insan bari yüzüme vurmaz ya sonunda müdürün o iğrenç sesini duyduk:

-BÜTÜN ÖĞRENCİLER TOPLANSIN. KARNELER DAĞITILACAK.

Oh be sonunda saat zaten 09:35 oldu. (Fazla uzatmak istemiyorum karneler alınıyor Alvin Robb Emma ve Marcelin toplanıyor /yazar/)

M:Karneler nasıl?

A:Başka soru yok mu?

M:Yani o kadar kötü diyosun.

A:Marcelin seninle hiç uğraşamam işin yok mu senin?

O sırada Robb öyle birşey dediki herkes kaldı:

R:Lanetli eve gidelim mi?

SELAM BEN GELDİM BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU BİLİYORUM ÖBÜR BÖLÜMÜ UZUN TUTMAYA ÇALIŞACAM

MULTIMEDYA EMMA

Korkunç Bir Vampir (Okuldaki Vampir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin