♥ Marcelin'in Gözünden♥
Hayatımda ilk kez başıma geldi. Yo yo! Birinin beni sevdiğini söylemesi değil. Benim birine onu sevdiğimi söylemem.
Ve Alvin'in buna çok çok çok ama çok sinirlenmemesi... Robb arkadaşı diye olabilir mi acaba? Evet olabilir.
A: Ben seni kimsenin üzmesine izin vermem. Onun için bugüne kadar hep o kadar kızıyordum. Özür dilerim.
M: Önemli değil sonuçta abimsin her işe burnunu sokman normal.
A: Ayy ne kadar da komik.
M: Komik olsun diye demedim ki.
A: Off tamam be!
Alvin'i kızdırmak çok hoşuma gidiyor. Hihihihiii. Çok salak oluyor. Emma ile Alvin... süper salak ikili. Demek ki espri konusunda o yüzden Emma'yı destekledi hmm.
R: Neyse biz şatoda gezmeyecek miydik?
E: Aaa hakkadden.
M: Tamam BAYAN ESPRİ.
E: O ne biçim ad BAĞAN ASPRI.
M: Galiba BAYAN ESPRİ demeye çalıştın. BAYAN ESPRİ.
E: Off Marcelin ya ne gıcık kızsın!
M: Ee doğal olarak abime çekmişim.
A: Konular dönüp dolaşıp yine beni bulsun değil mi?
M: Ee yani.
R: Kavga etmeden olmuyor değil mi?
M: Tamam aşkım.
Konuşurken daha doğrusu kavga ederken yürüyorduk da. Her yeri teker teker dolaştık inceledik. En son mutfakta gizli bir oda bulduk daha doğrusu buldum.
Ve şans eseri mutfaktaki gizli kolu buldum. Emma salağı beni bi itti o halının üstüne çullandım bi de güldü Alvin'de... ama benim centilmen sevgilim hemen beni kaldırdı.
E: Gırdın gırdın...
M: Hahahahah ne kadar da komik.
R: Emma'cım Marcelin'i sen ittin. Güldün ama birazdan yüzün mor olacak.
E: Niye de?
R: Galiba gizli bir kol var.
Aaa harbiden yere montelenmiş vites gibi bir şey var.
M: Ve Emma'nın yüzü mort olur.
E: Kazara gizli kol bulduk işte açalım bakalım ne çıkacak?
Emma işte ne olcak doğal Emma. Lan kız hem laf yiyo hem de duymamış gibi yapıyor.
M : Evvveeeeeet. Gizli kolu ben buldum. Onun için bu gizli geçiti ben açacam.
E: Napalım? Ben çekcem diyen yok!
M: Hiç bir şey anlamadın mı Emma?
R: Aşkım boşver. Polimiğe girme.
A: Aynen hayatım.
Kavgalardan ruhum baydı artık ya! Ne derdi var bu kızın benle? Haa doğru o bir cadı bu aralar kendimi çok susuz, aç ve halsiz hissediyorum Ursula'ya soracağım neden böyle hissettiğimi.
Falan filan neyse artık meraktan çatladım ve o lanet olası kolu çektim. Mutfak dolaplarının arkasındaki duvarın oynadığını fark ettim. Ne kadar da ilginç! Herkes mal gibi oraya baktı ya dayanamayıp
M: Mal mal bakmaya devam mı etmeli? Yoksa içeri mi girmeli?
R: Bence içeri.
M: Bence de.
R: Eee hadi o zaman!
İçeri girerken içimde yine o hiss... bu şatoya ilk geldiğimiz gün... içimde garip hisler... artık buraya geldiğimden beri bambaşka bir Marcelin oldum ama bu halimi daha çok sevdim.
O duvarın arkasında bir kapı daha vardı. O kapıyı açtığımızda başını mavi şirin güzel bir koltuğun ucuna başını yaslamış sarı saçlı çok güzel bir kız gördüm.
Acaba Robb ne düşünüyor hemen aklını okuyacam. Ne düşünüyor acaba? Onun zihnini okudum.
°Robb'un Zihni°
Hmm güzel bir kızmış ama Marcelin kadar tabiki de değil. Marcelin'in yanında solda sıfır kalır benim tatlı aşkım dünyadaki bütün kızlardan daha güzel. Onu çok seviyorum.
Ayy canım benim ne kadar da seviyor beni. Bende onu.
Bu kadar romantiklik yeter! Kıza sorun bakalım cin miymiş wampir miymiş?
Tamam iç ses.
Kız (K): Merhaba ben Jennifer. Sizi tanımıyorum. Ben bir wampirim benim özel güçlerimin olduğunu ve benim küçük kız kardeşim buraya tekrar geldiğinde benle güçlerini birleştircek ve bütün kötülükler ortadan kalkacak. Yaklaşık 321 yıl önce kardeşimi annemi ve babamı kötü güçler kaçırdı ve insanların dünyasına gönderdi nasıl oldu bilmiyorum ama bir yolunu bulup becermişler annem ve kardeşim yaşıyormuş ama babamı öldürdükleri söyleniyor beni bir yolunu bulup Ursula ve Elizabeth saklamışlar ama kardeşim ve annemi saklayamamışlar. İşte siz geldiğinizde bu olayı düşünüyordum. Kardeşimin de özel güçleri olduğu söyleniyor. Annem ve kardeşimin bir şekilde hafızalarını da silmişler o yüzden burayı hatırlamıyorlarmış. Beni de buraya hapsettiler çünkü kötü güçlerin yaşadığımdan hâlâ haberi varmış ve benim de insanların dünyasına göndermelerinden korkuyorlar benim de bu yüzden gözüme uyku girmiyor.
Kral Wampir aklıma geldi ve onun dedikleri...
M: Peki senin kardeşinin adı neymiş?
J(Jennifer): Marcelin. Yani Ursula öyle dedi
Ne! Ben miyim acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bir Vampir (Okuldaki Vampir)
VampirosMarcelin'in abisinin ve arkadaşlarının ne olduklarını öğrendikten sonraki yaşamları... Hikayeyi okuduğunuza pişman olmayacaksınız. Söz veriyorum.