Neden o kız adı herneyse öyle garip garip bir yüz ifadesi takınmış? Neden Alvin ve Emma bana besmele çekmiş şeytana bakar gibi bakıyor?
Tamam kabul ediyorum çok saçma sapan oldu. Hmm sen de anladın herhalde ROBB NEREDE!!!
Onla ne güzel anılarımız olmuştu.
Ne anısı be! Daha yeni sevgili oldunuz onla be acıtasyon moduna alma!!! Bir de gözünün önünde görmüyor musun?
Aa görmedim neyse! İç ses canım benim yeni sevgili olmuş olabiliriz ama okulda abimin en yakın arkadaşı ve benim kankamdı.
Yaw he he tabi tabi!!!
İç ses kabul et ilk defa bir şeyi yanlış anladın sazan balığı gibi atladın hahahaha!!
Ya atma atma ne alaka!!
İç varya sana şimdi bir laf sokarım hop yerine oturursun.
Neymiş kuş beyinli???
Off boşver.
Tamam acıdım. Affediyorum.
İç ses küfür etmeden git lütfen lütfen lütfen!!!
Tamam ama geri gelecem!
Allah muhafaza!
What?
Anlamazsın canım!
Yaw he he!
Off be git iç ses nokta çabuk git.
Nokta derken ünlem olmalıydı.
Türkçe hocamıza bağlama iç ses.
Okey by işim var.
Oh be nedir bu çektiğim yaaa! Jennifer veya Jennifer sandığımız kız benim kolumdan çektiği gibi bir yere ışınlandık veya onun gibi bir şey saniyesinde bir yere geldik.
M: Derdin ne senin be! Sen kimsin nesin benimle derdin ne! Ne derdin var senin benimle?
J: Asıl adım Emily. Bir wampirim onun için bu kadar hızlı geldik. Merak etme sana zarar vermeyeceğiz. Seni Samantha'ya götüreceğim. Onla konuşursunuz.
M: Tamam da bunu kibarca söyleyebilirdin niye beni çekiştire çekiştire getirmenin ne anlamı var?
Emily: Ben tam tamına 1798 yaşındayım. Eğer seni çekiştire çekiştire getirmeseydim Ursula'ya bunu söylerdin söylemesen bile o bunu anlardı. Sana zarar vermeyeceğiz tekrar söylüyorum. Samantha kötü biri değil merak etme. O biraz yaşlı ama çok iyi birisi onu çok seveceksin. Pek iyi bir tanışma olmadı ama öyle olmalıydı mecburdum.
M: Hmm ilginç.
E: Neresi ilginç?
M: Hiiç sadece merak ettim bu Samantha'yı.
E: Ya! Neyse az kaldı gelmek üzereyiz.
Çift kanatlı gümüş renkli camlı bir kapıya geldik o kapı çok güzeldi. Samantha güzel bir ad...
M: Samantha bir kraliçe mi?
E: Evet.
Ne kadar da güzel bir kapı eminim ki Samantha da çok güzeldir bunu hissediyorum.
İçeri girdik. Orada kocaman bir taht vardı eeee tabi ki tahtda oturan güzel bir kız vardı. Galiba o kişi Samantha'ydı.
S: Sonunda! Nerde kaldınız Emily! Neyse dışarı çıkın özel konuşmalıyız.
Herkes bir anda toz oldu. Uçtu gitti herkes. Sadece Samantha ve ben kaldık.
S: Merhaba Marcelin. Beni biliyorsundur Emily mutlaka bahsetmiştir o öyle ağzında bakla ıslanmaz ona bir şey söyle bütün dünya öğrenir hatta evren bile... Seni buraya çağırdım çünkü sen özel bir wampirsin istersen eğitimine burada devam edebilirsin. Arkadaşlarını da özleyeceksin. Onları da buraya getirtirebilirim.
Selam ben geldim. Kısa Kısa bölümler artık alıştınız. Kısa Kısa bölümlere.
Sizi seviyorum. Iyi geceler.Sizce Marcelin ne yapmalı Samantha'nın teklifini kabul etmeli mi?
Bu arada yeni ad ve kapak nasıl olmuş???
Multimedia:Samantha
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bir Vampir (Okuldaki Vampir)
VampirMarcelin'in abisinin ve arkadaşlarının ne olduklarını öğrendikten sonraki yaşamları... Hikayeyi okuduğunuza pişman olmayacaksınız. Söz veriyorum.