Emma ile bu duygusal anlarımız çok sürmedi. Bu çok duygusal anlar Emma'nın kafama geçirmesi ile bitti. Şaka... Her zamanki gibi kapının çalmasıyla bitti.
M: Her zamanki gibi kapı bu güzel dakikalarımızın içine etti ya.
E: Aynen. Bir gün zili sökeceğim ya bu nedir bi huzur yok!
Emma'ya "mal mısın" bakışlarımı yönelttim.
E: Timam ya şakaydı.
M: Kapıya baksana.
Emma kapıyı görebileceği bir yere gitti.
E: Baktım.
M: Gerçekten çok zekisin.
E: Teşekkür ederim.Derin bir iç çekerek
M: Kapıyı açacan mı?
E: Hayır.
M: Tembel hipopotam.
E: Off hiç oraya kadar gitme. Sihir yapacam.
M: İnsanlarda bizden daha da şüphelenecekler çok zekice.
E: Tamam sen bak o zaman.
M: Ama hep ben bakıyorum.
E: Ne yani ben mi bakim?
M: Emma ya ooofffff.
E: Kapı çalıyor hadi ama.
M: BAKMİCAM!
E: Ne bağırıyon? Tamam ben de bakmicam. Birlikte bakalım.
M: İlla beni kapıya getirecen dimi!?
E: Çok zekisin ve doğru tahmin.
Beraber kapıya doğru gittik. Kapıyı açmadım. Arkamı döndüğümde Emma'nın hemen geri gidip koltuğa yayılmış dizi izliyor olduğunu gördüm. Ne kadar da safım.
M: Bu saatte kimsin niye geldin? Ne istiyorsun?
X (Kim olduğunu bilinmediğinde "X" işaretini kullanacağım): SÜRPRÜZ.
M: SÜRPRÜZ derken?
X: Sen istedin.
M: OHAAAA!!!
Bu ruh sağlığı bozuk arkadaş kapıyı kırmış bir ruh hastasıydı. Ve tanıdığım bir sürü ruh sağlığı bozuk insan olduğu için. TAHMİNLERİ ALALIM(iç ses değil). İyice program sunuculuğuna bağladım.
M: Niye kapıyı kırdın? Gerizekalı mısın? Mal mısın? İnsan mısın? Tamam kabul insan değilsin. Hayvan mısın? Nesin sen? Küfür etmek istiyorum ama edemem ben o terbiyesiz indanlardan değilim. Zaten insan değilim. O ayrı konu ama buraya geliş ve kapıyı kı---
Eliyle ağımı kapattı.
X(Kim acaba???): O koca çeneni bi kapat. Mantıklı konuş. Delirme.
O lanet olası elini ağzımdan çektim.
M: Amaç???
X(Gıcık ettiğim için sorry): Seni geri götürmek. Daha doğrusu kaçırmak.
Beni hemen kucağına aldı.
M: Nereye? Niye? Hangi amaca itaat ederek? Kaçırıyorsun? Ve ne istiyorsun?
X: O koca çeneni kapatırsan çok daha iyi olacak. Yoksa bir sevdiğini daha kaybedeceksin.
M: Kimi?
X: İstersen ara kendisi söylesin.
En çok kim olduğunu merak ediyordum.
M: Nasıl arayacağım?
Eline bir telefon aldı. Marcus adlı birini aradığını anlamam uzun sürmedi.
X: Alo Marcus işler yolunda mı?
Marcus (M): Gayet yolunda eski dostum.
Vampir olduğum için duyuyordum ve tabi beni kucağına alması da buna daha da yardımcı oluyordu.
X: Gayet güzel. Marcelin de seninle konuşmak istemiyor.
Ve telefonu bana verdi.
M: Kimi rehin aldınız? Niye aldınız? Ne istiyorsunuz?
Marcus: Bu kadar soru sormandan da anlaşıldığı gibi gayet meraklı birisin.
M: Evet öyleyim. Sorularıma cevap verebilir misin?
Marcus: Öncelikle rehin aldığımız kişi...
Onun adını söyler söylemez kalbime sanki bir bıçak saplanmıştı. Nefes almam zorlaşmıştı ve galiba bayılmıştım.
Geri geldim. Uzun süre yazamadım daha önceki bölümde açıklamasını yapmıştım. Gayet güzel bir bölümdü. Tamam kabul ediyorum acayip derecede "bilinmeyen" kişi vb. koydum.
ACABA X KİŞİSİ KİM?
X KİŞİSİ VE MARCUS'UN REHİN ALDIĞI KIYMETLİ KİŞİ KİM????
Sizi seviyorum diğer bölümlerde görüşmek üzere. :D
MULTIMEDYA İÇİN TAHMİNLERİ ALALIM. Finale yaklaştık. Erken final mi yapim yoksa hikayeyi uzatayım mı siz karar verin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bir Vampir (Okuldaki Vampir)
VampirMarcelin'in abisinin ve arkadaşlarının ne olduklarını öğrendikten sonraki yaşamları... Hikayeyi okuduğunuza pişman olmayacaksınız. Söz veriyorum.